2014年2月10日 星期一

牛第二分身 BAN TO 17/02/2014


17 則留言:

  1. 見佢地自問自答我都笑岀來

    回覆刪除
  2. 牛貓咬住MINIBUS 唔放 -.- , 睇下點幫他解話

    回覆刪除
  3. 佢d英文笑死我, "stuffs", stuff 係uncountable, 邊有s架 ^o^

    回覆刪除
  4. 唔駛我出手,有人捉佢啦,好快佢會發茅

    回覆刪除
  5. 佢次次都係咁架啦,跟住亂咬, Banned, go back to step #1
    睇到我都有點悶

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地而家無人同佢玩,迫住要自己同自己玩

      刪除
    2. To protect.......? 無間道?

      刪除
    3. 我出緊手喎,會唔會又話我地圍佢?

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章