平安夜,失身夜,大家緊記做足安全措施,唔好衰一時衝動。。
。。。又買多幾件相機野就唔好啦! :p ;)
2017年12月24日 星期日
2016年7月19日 星期二
2016年4月24日 星期日
2015年10月5日 星期一
2015年5月16日 星期六
驚樹鈍咭橙品測試邀請~
日前我收到個依貓,係以上某大牌子媽疾停宣傳推廣部寄來,初步望落冇乜破綻,話有新橙品可提供做測試,條件係我地響小圈寫下出篇測試文章,我本身因為呢排好很忙,應該無暇兼顧,我想如果答允測試,應該會有些報酬,但詳情我唔清楚,因為冇覆該公司。。
如果大家有興趣寫下鱔稿 :p,又可以玩下新野,再攞Reward(唔肯定係乜), 反正有痾花有機會,不妨可用你小圈登記個依貓,跌個依貓畀我,之後我會過果個媽疾停姐姐既聯絡資料畀你,我想名額係一個,所以我會以先跌先得形式處理啦~ :>
至於之後華洋瓜葛,任何安排,劇情發展,寫d乜鬼野,點交收法,概與本人無關,閣下自理喇! ;) :))
如果大家有興趣寫下鱔稿 :p,又可以玩下新野,再攞Reward(唔肯定係乜), 反正有痾花有機會,不妨可用你小圈登記個依貓,跌個依貓畀我,之後我會過果個媽疾停姐姐既聯絡資料畀你,我想名額係一個,所以我會以先跌先得形式處理啦~ :>
至於之後華洋瓜葛,任何安排,劇情發展,寫d乜鬼野,點交收法,概與本人無關,閣下自理喇! ;) :))
2015年3月4日 星期三
愛我請遺言(二)~ ;P
好似用 Google+ 內置分唇會比較簡單, 又可以群組播打, 搞活動出邀請預約都得, 又唔怕白撞, 好丫! :> :-bd
簡單教學(其實唔睇都應該識用): http://plustips.poojasrinivas.com/sending-private-messages
我 Send 左畀三個人, 你地自己去 Check 啦! >:)
簡單教學(其實唔睇都應該識用): http://plustips.poojasrinivas.com/sending-private-messages
我 Send 左畀三個人, 你地自己去 Check 啦! >:)
尋日呢度收視好高~ :D
2015年3月3日 星期二
2015年2月3日 星期二
[時光飛逝] 呢度一週年, 等我講下D統計數字啦~
人生又冇左一年, 畀大家版友參考下, 呢一年小圈 Hard Facts。。
1. 小圈有作者 64 人, 不過現時活躍既十個都冇! :((
2. 一年小圈出帖數有 972 文章, 打左半碌冇出既有 13~
3. 一年小圈網上點擊總瀏覽次數有十八萬幾千次, 都算多人睇, 谷歌也烏都會搜尋到我地D口水!~ :D
4. 平均每日點擊率為 500 一日左右, 同志仍須努力! :P
5. 呢度冇新會員, 大家不妨介紹私交友好入黎, 可些牙多D先有進步! 又一定唔會遇到牛貓分身異形踩屎咁! :|
6. 大家出多D圖啦, 怕乜羞啫?! 我影得咁衰都成日出啦! :-S
7. 走左既師兄如有自己 Blogs 既, 絕對歡迎返黎響庶出下 Posts 再 Link 返過自己度, 呢庶有D收視嫁~ :> 相反, 大家其他科林出帖都可以 Link 返番黎, 等別人認識下我地~~
8. 好啦, 恭祝大家來年時身體健康, 繼續影多D靚相或爛相都好, 器材集多D郵, 愛情事業投資順利, 做人最緊要 Happy 啦! :))
1. 小圈有作者 64 人, 不過現時活躍既十個都冇! :((
2. 一年小圈出帖數有 972 文章, 打左半碌冇出既有 13~
3. 一年小圈網上點擊總瀏覽次數有十八萬幾千次, 都算多人睇, 谷歌也烏都會搜尋到我地D口水!~ :D
4. 平均每日點擊率為 500 一日左右, 同志仍須努力! :P
5. 呢度冇新會員, 大家不妨介紹私交友好入黎, 可些牙多D先有進步! 又一定唔會遇到牛貓分身異形踩屎咁! :|
6. 大家出多D圖啦, 怕乜羞啫?! 我影得咁衰都成日出啦! :-S
7. 走左既師兄如有自己 Blogs 既, 絕對歡迎返黎響庶出下 Posts 再 Link 返過自己度, 呢庶有D收視嫁~ :> 相反, 大家其他科林出帖都可以 Link 返番黎, 等別人認識下我地~~
8. 好啦, 恭祝大家來年時身體健康, 繼續影多D靚相或爛相都好, 器材集多D郵, 愛情事業投資順利, 做人最緊要 Happy 啦! :))
2014年12月9日 星期二
2014年3月27日 星期四
[招新會員] 歡迎加入! :D
其實話雖呢庶係所謂的小圈子, 但係如果你響呢庶已經 Follow 左一段時間, 又有D野想回應一下甚至想自己出番 D Posts 些牙下, 但又入唔到黎發帖, 我想有個新方法可以招收你們現有為 CD-ROM 貴客成為新會員, 大家可以進一步交流交流、交個朋友! :)
方法很簡單, 祇雖給我一個你現時用緊黎 Login Google Account o既 Email Address, 連同一些你現有網上身份資料, 如現有攝影科林會員 ID 連結(可多於一個)、個人相簿、個人網頁(當然要同攝影有關)、諸如此類.. 一可以大家認識一下, 二來呢個真係基本入會條件係愛黎核實一下是真正*影友*的身份而非如 HKEPC 科林盤根神"牛"之類鍵盤戰士或網絡打手物體! 如有不便, 請多多包涵! >:D< 一切資料, 定必保密! 公開與否, 是會員本身日後之個人選擇~
我收到你的 Email 連同基本個人資料之後, 會 Send 一個邀請電郵給你, 你便可以按這個啟動步驟去完成登記, 及激活戶口!
大家有緣相遇, 又係同道的話, 快D黎報名啦! :> 現有會員介紹朋友黎都得嫁, 呢個仲簡單啦! :))
方法很簡單, 祇雖給我一個你現時用緊黎 Login Google Account o既 Email Address, 連同一些你現有網上身份資料, 如現有攝影科林會員 ID 連結(可多於一個)、個人相簿、個人網頁(當然要同攝影有關)、諸如此類.. 一可以大家認識一下, 二來呢個真係基本入會條件係愛黎核實一下是真正*影友*的身份而非如 HKEPC 科林盤根神"牛"之類鍵盤戰士或網絡打手物體! 如有不便, 請多多包涵! >:D< 一切資料, 定必保密! 公開與否, 是會員本身日後之個人選擇~
我收到你的 Email 連同基本個人資料之後, 會 Send 一個邀請電郵給你, 你便可以按這個啟動步驟去完成登記, 及激活戶口!
大家有緣相遇, 又係同道的話, 快D黎報名啦! :> 現有會員介紹朋友黎都得嫁, 呢個仲簡單啦! :))
2014年2月19日 星期三
[溫馨提示] Blogger 出圖 / Link 圖大小控制及避免出界之貼士方法
編輯時, 如果要加入 html 碼, 例如 Flickr 或任何外來圖片來源, 為避免發生錯誤, 請先選左上方"HTML"選 Tab 然後先貼碼, 見下圖(紅圈示):

要注意上傳圖去 Google Picasa (經 Blogger 上傳) 也是同一原理, 不過呢個有個 Trick, 就係如果在"撰寫"模式下, 上傳圖會預設中置及文字有可能在圖右方顯示。反之, 如果在"HTML"模式下上傳, 圖片會自動靠左而文字祇可以在圖片之前或之後出現。
之後再返回"撰寫"模式, 按一下圖片圖片下方會出現選項, 詳見上圖, 在這裡可再縮(放)圖及再重新排列圖片之左中右對位, 但要注意的是: 圖片如果比較大, 就最大祇可以揀選"特大" Size, 否則(如選再再大)會出界!
另外, 如果用 Google 上傳, 選取圖片後篤o左"上傳"按鈕之後會出現以下這個對話視窗, 它是給選擇所顯示的圖片連結(按這個圖片會連結及顯示原圖)需不需要再縮細, 如 Size 已合意, 不須要再壓縮, 可選"原始大小", 否則就要選擇連結圖片之大小。選後, 可按右上角"預覽"去檢視效果, 如不合意可重覆以上步驟, 直到滿意為止才正式登出文章。

要注意上傳圖去 Google Picasa (經 Blogger 上傳) 也是同一原理, 不過呢個有個 Trick, 就係如果在"撰寫"模式下, 上傳圖會預設中置及文字有可能在圖右方顯示。反之, 如果在"HTML"模式下上傳, 圖片會自動靠左而文字祇可以在圖片之前或之後出現。
之後再返回"撰寫"模式, 按一下圖片圖片下方會出現選項, 詳見上圖, 在這裡可再縮(放)圖及再重新排列圖片之左中右對位, 但要注意的是: 圖片如果比較大, 就最大祇可以揀選"特大" Size, 否則(如選再再大)會出界!
另外, 如果用 Google 上傳, 選取圖片後篤o左"上傳"按鈕之後會出現以下這個對話視窗, 它是給選擇所顯示的圖片連結(按這個圖片會連結及顯示原圖)需不需要再縮細, 如 Size 已合意, 不須要再壓縮, 可選"原始大小", 否則就要選擇連結圖片之大小。選後, 可按右上角"預覽"去檢視效果, 如不合意可重覆以上步驟, 直到滿意為止才正式登出文章。
2014年2月18日 星期二
感激~感動~
2014年2月17日 星期一
2014年2月11日 星期二
[測試不成功: 已回復!] 測試新 Google+ 留言系統!
我轉左新 Google+ 留言系統, 宜家可以編輯留言, 新留言可以浮頂, 但我因為由 Blogger Upgrade 左轉左去 Google+ Account, 我唔知用番 Blogger Account 留唔留倒言, 大家可唔可以幫我試一試, 如果你用緊 Blogger 但留唔倒言, E 貓我 (qe32014@gmail.com), 我晏d會去 Check Email 的! 麻煩各位了, 測試需時, 帶來各種不便, 請多多包涵!~ :)
又或者, 大家如果都係 Prefer 舊留言系統, 寧願不可 Edit, 又或者 Delete 左佢再 Post 過(不過都幾岸居), 都可以 Drop 個 Email 畀我, 如果多人想用返個原生系統, 我都可以有方法轉返轉頭! :-o =.="
註: 測試效果不理想, 好鬼多古靈精怪野走左出黎, 不詳述, 已回復舊原生系統! :( 不過我 QE3 個名響 Google+ 因為太簡化唔畀改, 宜家又轉唔返去 Blogger, 個名就咁冇左! :((
又或者, 大家如果都係 Prefer 舊留言系統, 寧願不可 Edit, 又或者 Delete 左佢再 Post 過(不過都幾岸居), 都可以 Drop 個 Email 畀我, 如果多人想用返個原生系統, 我都可以有方法轉返轉頭! :-o =.="
註: 測試效果不理想, 好鬼多古靈精怪野走左出黎, 不詳述, 已回復舊原生系統! :( 不過我 QE3 個名響 Google+ 因為太簡化唔畀改, 宜家又轉唔返去 Blogger, 個名就咁冇左! :((
2014年2月10日 星期一
我們的小圈子成立一星期之回顧
真係好多謝大家的愛護支持, 我們的小圈子網誌成立了剛剛一個星期七日, 有總共四十八位網友加入了、成為"尊貴"的創會會員, 另還有十數位朋友給了我電郵地址但至今還未成功啟用, 我過幾天後會再發多一次邀請電郵的~
這一星期內, 大家發表了文章四十四篇, 無私地分享, 總瀏覽數已有五千五百次, 以一個非牟利山寨式經營網站來說真是不算少了! :-O 大家留言討論氣氛非常良好, 我相信各樓主亦有所得著, 我亦心感欣慰! :) 證明我這一個星期不停之辛勞沒有白費(果D死人網頁程式碼之搜羅及修改對我其實都不太易! :(), 而我最初之決定我現在覺得也是正確的! :)
好了, 不再長話, 我相信我們這個網絡聚腳點的基本架構和設施已大致完成。日後, 大家不妨多D分享, 齊齊熱烈討論, 應該明天會是更好, 長講長有! 祝大家友誼永固, 相識也是緣份哦! ;)
呀, 仲有, 提下大家, 大家未加頭像既, 鼓勵快D加返, 可以易D點相! >:D< :P ;;)
這一星期內, 大家發表了文章四十四篇, 無私地分享, 總瀏覽數已有五千五百次, 以一個非牟利山寨式經營網站來說真是不算少了! :-O 大家留言討論氣氛非常良好, 我相信各樓主亦有所得著, 我亦心感欣慰! :) 證明我這一個星期不停之辛勞沒有白費(果D死人網頁程式碼之搜羅及修改對我其實都不太易! :(), 而我最初之決定我現在覺得也是正確的! :)
好了, 不再長話, 我相信我們這個網絡聚腳點的基本架構和設施已大致完成。日後, 大家不妨多D分享, 齊齊熱烈討論, 應該明天會是更好, 長講長有! 祝大家友誼永固, 相識也是緣份哦! ;)
呀, 仲有, 提下大家, 大家未加頭像既, 鼓勵快D加返, 可以易D點相! >:D< :P ;;)
2014年2月7日 星期五
[Just to Say Hi] 報到樓及未激活之老友..
多謝各位蒞臨呢庶,為左方便大家認識下"新"版友及認番邊個打邊個,如果大家上左 Google Plus 或者 Blogger Account 用左新名, 不如響呢層樓底下 Say 番個 Hi, 再介紹下自己, 可以嗎? :-)
另外, 有其他接受左我邀請既, 又唔知點樣登記再激活 Account 既, 我都講講個步驟同原理如下:
1. 首先你去你畀我既 Email Account 去 Check Email.
2. 跟住在 Email 內文裡按"接受邀請"個掣.
3. 跟住佢會叫你輸入現有 Google+ 或 Blogger 戶口, 如果沒有, 可新登記.
4. 搞掂後你會見到你個 Account 會 Shown 左響右邊作者欄處.
5. 如果你個 Account 係新開既, 記得去個人資料處入番你想 Show 畀人睇個姓名或網名.
6. 你可以開始寫新文章(要按右上角那個)及作出回應! 謹記要選擇"開始使用 Blogger"去加入群組, 否則即使已註冊, 亦未能作出任何回應! 你的名稱亦不會出現在作者欄處! Go, 高, 高! Act NOW!~
另外, 有其他接受左我邀請既, 又唔知點樣登記再激活 Account 既, 我都講講個步驟同原理如下:
1. 首先你去你畀我既 Email Account 去 Check Email.
2. 跟住在 Email 內文裡按"接受邀請"個掣.
3. 跟住佢會叫你輸入現有 Google+ 或 Blogger 戶口, 如果沒有, 可新登記.
4. 搞掂後你會見到你個 Account 會 Shown 左響右邊作者欄處.
5. 如果你個 Account 係新開既, 記得去個人資料處入番你想 Show 畀人睇個姓名或網名.
6. 你可以開始寫新文章(要按右上角那個)及作出回應! 謹記要選擇"開始使用 Blogger"去加入群組, 否則即使已註冊, 亦未能作出任何回應! 你的名稱亦不會出現在作者欄處! Go, 高, 高! Act NOW!~
有關Blogger貼文內容出界事宜
介紹下自己先,小弟660是也!!!
抱歉,第一篇文章不是關於攝影。
借一借taktim chan 師兄的圖作為例子一用,話說小弟見到Blogger貼文內容出界。為免影響觀感,小弟建議可參考以下做法作出改善,還請Blog主見諒。
PS:改善後可刪除此文章
抱歉,第一篇文章不是關於攝影。
借一借taktim chan 師兄的圖作為例子一用,話說小弟見到Blogger貼文內容出界。為免影響觀感,小弟建議可參考以下做法作出改善,還請Blog主見諒。
PS:改善後可刪除此文章
2014年2月3日 星期一
呢度究竟有乜搞?!
睇個網誌名, 就知同影相有關, 話明係小圈子, 當然係私人派對啦, 大家熟絡係 friend o羅, 新人入會就要熟人介紹舉荐(如果將來真係有~), 方可入會, 好似馬會d會籍咁, High 嗎? ;-P, 一經登記確認, 便可以即時及日後隨時出帖!
你想加入, 畀個 e 貓我, 不過首先記得o翕得出你自己係邊個, 我 Add 左你, 就搞掂! 之後你可打字, 可貼圖, 無拘無束! 至於版規? 我相信是沒有的, 祇有友善交流, 一定互有裨益, 講粗口都唔介意(:-x)~ 惡意既, 話知你淫詩, 一樣唔好! >_<
咁又有人都仲可能問, post d乜呀? 咁又咪果d Law, 姐係身痕器材經, 影相技術研究, 發爛/毒/解毒相/遊記加相/爛鬼開箱文, 諸如此類...~
每篇文章(樓)底下, 有意見發表欄大家可發表意見,暢所欲言, 應該同"以前"冇分別!
開張其間, 為左畀大家望下有乜搞, 可以點玩法, 呢個 Blog 會 Set Public, 是公開的! 遲d, 測試微調完成後, 為免不受歡迎人士望倒我地個網及搞事, 如果人數有番咁上下, 我應該會 Set 番做 Private, 呢個先為之小圈子, 原意也! ;-D
至於小圈子應該是安全的, 再進一步大家可以真係出黎影下相, 吹下水, 吃喝玩樂, 應該都唔錯! 因為我地真係唔好成日淨係掛住上網, 唔出去浦!~ (不過你班友仔到時唔好笑我樣衰咁啦! =.=") 如果大家成倒圈, 日後有時間我會搞活動! (或有其他圈友肯搞都得~)
好, 講住咁多先, 有時間, 下一篇文, 我先出圖出帖為敬, 我原本諗住響 EPC 出, 不過宜家算輪數啦! =.="
你想加入, 畀個 e 貓我, 不過首先記得o翕得出你自己係邊個, 我 Add 左你, 就搞掂! 之後你可打字, 可貼圖, 無拘無束! 至於版規? 我相信是沒有的, 祇有友善交流, 一定互有裨益, 講粗口都唔介意(:-x)~ 惡意既, 話知你淫詩, 一樣唔好! >_<
咁又有人都仲可能問, post d乜呀? 咁又咪果d Law, 姐係身痕器材經, 影相技術研究, 發爛/毒/解毒相/遊記加相/爛鬼開箱文, 諸如此類...~
每篇文章(樓)底下, 有意見發表欄大家可發表意見,暢所欲言, 應該同"以前"冇分別!
開張其間, 為左畀大家望下有乜搞, 可以點玩法, 呢個 Blog 會 Set Public, 是公開的! 遲d, 測試微調完成後, 為免不受歡迎人士望倒我地個網及搞事, 如果人數有番咁上下, 我應該會 Set 番做 Private, 呢個先為之小圈子, 原意也! ;-D
至於小圈子應該是安全的, 再進一步大家可以真係出黎影下相, 吹下水, 吃喝玩樂, 應該都唔錯! 因為我地真係唔好成日淨係掛住上網, 唔出去浦!~ (不過你班友仔到時唔好笑我樣衰咁啦! =.=") 如果大家成倒圈, 日後有時間我會搞活動! (或有其他圈友肯搞都得~)
好, 講住咁多先, 有時間, 下一篇文, 我先出圖出帖為敬, 我原本諗住響 EPC 出, 不過宜家算輪數啦! =.="
訂閱:
文章 (Atom)



