顯示具有 版務管理 標籤的文章。 顯示所有文章
顯示具有 版務管理 標籤的文章。 顯示所有文章

2017年12月24日 星期日

各位版友,祝聖誕快樂!

平安夜,失身夜,大家緊記做足安全措施,唔好衰一時衝動。。






























。。。又買多幾件相機野就唔好啦! :p ;)

2016年7月19日 星期二

Tolo 2036

好耐無見過To兄出PO, 有無人知佢近況如何?

2015年10月5日 星期一

咁又三十萬啦!

總網站點擊次數。。我相信,呢度已經係本港集體創作攝影網誌,數一數二多人睇既~ :>

2015年5月16日 星期六

驚樹鈍咭橙品測試邀請~

日前我收到個依貓,係以上某大牌子媽疾停宣傳推廣部寄來,初步望落冇乜破綻,話有新橙品可提供做測試,條件係我地響小圈寫下出篇測試文章,我本身因為呢排好很忙,應該無暇兼顧,我想如果答允測試,應該會有些報酬,但詳情我唔清楚,因為冇覆該公司。。

如果大家有興趣寫下鱔稿 :p,又可以玩下新野,再攞Reward(唔肯定係乜), 反正有痾花有機會,不妨可用你小圈登記個依貓,跌個依貓畀我,之後我會過果個媽疾停姐姐既聯絡資料畀你,我想名額係一個,所以我會以先跌先得形式處理啦~ :>

至於之後華洋瓜葛,任何安排,劇情發展,寫d乜鬼野,點交收法,概與本人無關,閣下自理喇! ;) :))

2015年3月4日 星期三

愛我請遺言(二)~ ;P

好似用 Google+ 內置分唇會比較簡單, 又可以群組播打, 搞活動出邀請預約都得, 又唔怕白撞, 好丫! :> :-bd

簡單教學(其實唔睇都應該識用): http://plustips.poojasrinivas.com/sending-private-messages

我 Send 左畀三個人, 你地自己去 Check 啦! >:)

尋日呢度收視好高~ :D

一日差唔多有成二千點擊率, 個別參觀人任都有四百! B-) \m/


我想借呢個機會, 響庶多謝各位師兄既積極參與同埋支持, 又要特別鳴謝出稿無私分享o既師兄, 我實在太感動了! :(( 往後日子大家繼續努力啦!~ :-bd =D> >:D<

2015年3月3日 星期二

愛我請留言~ ;D



依貓搵我可能太慢,呢個新加的, 測試中, 各位老友, 有任何野請給我留言, 大家保持聯繫, 私相授授, 友誼永久, 祇得你知我知嫁咋!~ :> :)

N.B. 有冇自願者幫我測試下呀? 8-| Send 野畀我啦! 求祈o翕d野得啦!! :((

2015年2月3日 星期二

[時光飛逝] 呢度一週年, 等我講下D統計數字啦~

人生又冇左一年, 畀大家版友參考下, 呢一年小圈 Hard Facts。。

1. 小圈有作者 64 人, 不過現時活躍既十個都冇! :((

2. 一年小圈出帖數有 972 文章, 打左半碌冇出既有 13~

3. 一年小圈網上點擊總瀏覽次數有十八萬幾千次, 都算多人睇, 谷歌也烏都會搜尋到我地D口水!~ :D

4. 平均每日點擊率為 500 一日左右, 同志仍須努力! :P

5. 呢度冇新會員, 大家不妨介紹私交友好入黎, 可些牙多D先有進步! 又一定唔會遇到牛貓分身異形踩屎咁! :|

6. 大家出多D圖啦, 怕乜羞啫?! 我影得咁衰都成日出啦! :-S

7. 走左既師兄如有自己 Blogs 既, 絕對歡迎返黎響庶出下 Posts 再 Link 返過自己度, 呢庶有D收視嫁~ :> 相反, 大家其他科林出帖都可以 Link 返番黎, 等別人認識下我地~~

8. 好啦, 恭祝大家來年時身體健康, 繼續影多D靚相或爛相都好, 器材集多D郵, 愛情事業投資順利, 做人最緊要 Happy 啦! :))

2014年12月9日 星期二

要討論下點配置版面

例如 用高登方式/EPC方式 顯示 , 或者其他方法 , 唔係又LAG死APPS / CHROME \./

2014年3月27日 星期四

[招新會員] 歡迎加入! :D

其實話雖呢庶係所謂的小圈子, 但係如果你響呢庶已經 Follow 左一段時間, 又有D野想回應一下甚至想自己出番 D Posts 些牙下, 但又入唔到黎發帖, 我想有個新方法可以招收你們現有為 CD-ROM 貴客成為新會員, 大家可以進一步交流交流、交個朋友! :)

方法很簡單, 祇雖給我一個你現時用緊黎 Login Google Account o既 Email Address, 連同一些你現有網上身份資料, 如現有攝影科林會員 ID 連結(可多於一個)、個人相簿、個人網頁(當然要同攝影有關)、諸如此類.. 一可以大家認識一下, 二來呢個真係基本入會條件係愛黎核實一下是真正*影友*的身份而非如 HKEPC 科林盤根神"牛"之類鍵盤戰士或網絡打手物體! 如有不便, 請多多包涵! >:D< 一切資料, 定必保密! 公開與否, 是會員本身日後之個人選擇~

我收到你的 Email 連同基本個人資料之後, 會 Send 一個邀請電郵給你, 你便可以按這個啟動步驟去完成登記, 及激活戶口!

大家有緣相遇, 又係同道的話, 快D黎報名啦! :> 現有會員介紹朋友黎都得嫁, 呢個仲簡單啦! :))

2014年2月19日 星期三

[溫馨提示] Blogger 出圖 / Link 圖大小控制及避免出界之貼士方法

編輯時, 如果要加入 html 碼, 例如 Flickr 或任何外來圖片來源, 為避免發生錯誤, 請先選左上方"HTML"選 Tab 然後先貼碼, 見下圖(紅圈示):



要注意上傳圖去 Google Picasa (經 Blogger 上傳) 也是同一原理, 不過呢個有個 Trick, 就係如果在"撰寫"模式下, 上傳圖會預設中置及文字有可能在圖右方顯示。反之, 如果在"HTML"模式下上傳, 圖片會自動靠左而文字祇可以在圖片之前或之後出現。

之後再返回"撰寫"模式, 按一下圖片圖片下方會出現選項, 詳見上圖, 在這裡可再縮(放)圖及再重新排列圖片之左中右對位, 但要注意的是: 圖片如果比較大, 就最大祇可以揀選"特大" Size, 否則(如選再再大)會出界!

另外, 如果用 Google 上傳, 選取圖片後篤o左"上傳"按鈕之後會出現以下這個對話視窗, 它是給選擇所顯示的圖片連結(按這個圖片會連結及顯示原圖)需不需要再縮細, 如 Size 已合意, 不須要再壓縮, 可選"原始大小", 否則就要選擇連結圖片之大小。選後, 可按右上角"預覽"去檢視效果, 如不合意可重覆以上步驟, 直到滿意為止才正式登出文章。

2014年2月18日 星期二

感激~感動~

再次多謝QE3花個人時間心力成立, 管理依個小圈子~~

相信當初亦係萬般不願, 不捨, 先行到依一步~~

但亦因為咁~~先激發到我噴口水花嘅潛能~~仲比我嘅初貼係依到~~


依到比到大家更多自由度可以表達自己想法~~我手寫我心嘅同時, 亦希望,相信大家分享係為對方, 為大家好, 而唔為啖氣~~

上世纪有句名言: "忍一時風平浪靜~退一步海闊天空"~~我依家挑戰依句野~~我話: "牛肉穿腸過,樂趣心中留"~~~好野就留低~衰野變屎排走去~~~怕乜野大風大浪!!!

2014年2月11日 星期二

[測試不成功: 已回復!] 測試新 Google+ 留言系統!

我轉左新 Google+ 留言系統, 宜家可以編輯留言, 新留言可以浮頂, 但我因為由 Blogger Upgrade 左轉左去 Google+ Account, 我唔知用番 Blogger Account 留唔留倒言, 大家可唔可以幫我試一試, 如果你用緊 Blogger 但留唔倒言, E 貓我 (qe32014@gmail.com), 我晏d會去 Check Email 的! 麻煩各位了, 測試需時, 帶來各種不便, 請多多包涵!~ :)

又或者, 大家如果都係 Prefer 舊留言系統, 寧願不可 Edit, 又或者 Delete 左佢再 Post 過(不過都幾岸居), 都可以 Drop 個 Email 畀我, 如果多人想用返個原生系統, 我都可以有方法轉返轉頭! :-o =.="

註: 測試效果不理想, 好鬼多古靈精怪野走左出黎, 不詳述, 已回復舊原生系統! :( 不過我 QE3 個名響 Google+ 因為太簡化唔畀改, 宜家又轉唔返去 Blogger, 個名就咁冇左! :((

2014年2月10日 星期一

我們的小圈子成立一星期之回顧

真係好多謝大家的愛護支持, 我們的小圈子網誌成立了剛剛一個星期七日, 有總共四十八位網友加入了、成為"尊貴"的創會會員, 另還有十數位朋友給了我電郵地址但至今還未成功啟用, 我過幾天後會再發多一次邀請電郵的~

這一星期內, 大家發表了文章四十四篇, 無私地分享, 總瀏覽數已有五千五百次, 以一個非牟利山寨式經營網站來說真是不算少了! :-O 大家留言討論氣氛非常良好, 我相信各樓主亦有所得著, 我亦心感欣慰! :) 證明我這一個星期不停之辛勞沒有白費(果D死人網頁程式碼之搜羅及修改對我其實都不太易! :(), 而我最初之決定我現在覺得也是正確的! :)

好了, 不再長話, 我相信我們這個網絡聚腳點的基本架構和設施已大致完成。日後, 大家不妨多D分享, 齊齊熱烈討論, 應該明天會是更好, 長講長有! 祝大家友誼永固, 相識也是緣份哦! ;)

呀, 仲有, 提下大家, 大家未加頭像既, 鼓勵快D加返, 可以易D點相! >:D< :P ;;)

2014年2月7日 星期五

[Just to Say Hi] 報到樓及未激活之老友..

多謝各位蒞臨呢庶,為左方便大家認識下"新"版友及認番邊個打邊個,如果大家上左 Google Plus 或者 Blogger Account 用左新名, 不如響呢層樓底下 Say 番個 Hi, 再介紹下自己, 可以嗎? :-)

另外, 有其他接受左我邀請既, 又唔知點樣登記再激活 Account 既, 我都講講個步驟同原理如下:

1. 首先你去你畀我既 Email Account 去 Check Email.

2. 跟住在 Email 內文裡按"接受邀請"個掣.

3. 跟住佢會叫你輸入現有 Google+ 或 Blogger 戶口, 如果沒有, 可新登記.

4. 搞掂後你會見到你個 Account 會 Shown 左響右邊作者欄處.

5. 如果你個 Account 係新開既, 記得去個人資料處入番你想 Show 畀人睇個姓名或網名.

6. 你可以開始寫新文章(要按右上角那個)及作出回應! 謹記要選擇"開始使用 Blogger"去加入群組, 否則即使已註冊, 亦未能作出任何回應! 你的名稱亦不會出現在作者欄處! Go, 高, 高! Act NOW!~

有關Blogger貼文內容出界事宜

介紹下自己先,小弟660是也!!!
抱歉,第一篇文章不是關於攝影。
借一借taktim chan 師兄的圖作為例子一用,話說小弟見到Blogger貼文內容出界。為免影響觀感,小弟建議可參考以下做法作出改善,還請Blog主見諒。
PS:改善後可刪除此文章



2014年2月3日 星期一

呢度究竟有乜搞?!

睇個網誌名, 就知同影相有關, 話明係小圈子, 當然係私人派對啦, 大家熟絡係 friend o羅, 新人入會就要熟人介紹舉荐(如果將來真係有~), 方可入會, 好似馬會d會籍咁, High 嗎? ;-P, 一經登記確認, 便可以即時及日後隨時出帖!

你想加入, 畀個 e 貓我, 不過首先記得o翕得出你自己係邊個, 我 Add 左你, 就搞掂! 之後你可打字, 可貼圖, 無拘無束! 至於版規? 我相信是沒有的, 祇有友善交流, 一定互有裨益, 講粗口都唔介意(:-x)~ 惡意既, 話知你淫詩, 一樣唔好! >_<

咁又有人都仲可能問, post d乜呀? 咁又咪果d Law, 姐係身痕器材經, 影相技術研究, 發爛/毒/解毒相/遊記加相/爛鬼開箱文, 諸如此類...~

每篇文章(樓)底下, 有意見發表欄大家可發表意見,暢所欲言, 應該同"以前"冇分別!

開張其間, 為左畀大家望下有乜搞, 可以點玩法, 呢個 Blog 會 Set Public, 是公開的! 遲d, 測試微調完成後, 為免不受歡迎人士望倒我地個網及搞事, 如果人數有番咁上下, 我應該會 Set 番做 Private, 呢個先為之小圈子, 原意也! ;-D

至於小圈子應該是安全的, 再進一步大家可以真係出黎影下相, 吹下水, 吃喝玩樂, 應該都唔錯! 因為我地真係唔好成日淨係掛住上網, 唔出去浦!~ (不過你班友仔到時唔好笑我樣衰咁啦! =.=") 如果大家成倒圈, 日後有時間我會搞活動! (或有其他圈友肯搞都得~)

好, 講住咁多先, 有時間, 下一篇文, 我先出圖出帖為敬, 我原本諗住響 EPC 出, 不過宜家算輪數啦! =.="

相關文章