2014年2月13日 星期四

雜感-笑看瘋云



誰沒有一些刻骨銘心事
誰能預計後果
誰沒有一些舊恨心魔
一點點無心錯

誰沒有一些得不到的夢
誰人負債負我多
誰願意解釋為了甚麼
一笑已經楓藕再

活得開心心不記恨
更多更詳盡歌詞 在
為今天歡笑唱首歌
任胸襟吸收新的圈子
在晚風中敞開心鎖

誰願記滄桑匆匆往事
誰人是對是錯
從沒有解釋為了什麼
一笑看瘋云過

8 則留言:

  1. 為甚要受苦痛的煎熬 快快走向歡笑的跑
    剩一分熱仍是要發光 找緊美好
    春風一吹草再蘇 永遠不見絕路
    明日變遷怎麼可知道 何事悲觀信命數
    似朝陽正初升 你要自信有光明前路
    願知生命誠可貴 能為你鼓舞
    路上我願給你輕輕扶 你會使我感到好驕傲
    幸福快樂陪著你去找一生美好
    將一聲聲歎息 化著生命力
    懷著信心解開生死結 雲霧消失朗日吐
    以真誠我祝賀你 會踏上那光明前路
    願將一腔熱誠給你 常為你鼓舞

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日李同佢癲各一方 你有你嘅生活
      佢繼續佢嘅忙碌 但假如有一日
      李地真系喺科林上偶然咁衝撞
      李地會點吓頭 問候一吓 然後已經唔知講乜嘢好
      因為你會發現佢已經改變 正如佢可能唔再蛆擊李
      但系咁其實又有乜嘢關係呢
      我只系知道 喺呢一剎那 李系想念佢

      *誰令佢能情深一片 令李輕柔如水清澈
       令佢心靈回復恬靜 令李拋棄內心牽掛
       重拾往年純潔美夢 讓李心靈重得安慰 讓佢安躺月下

      其實 乜嘢先至系真實而恆久嘅呢
      或者禾應該就咁保存住呢一份渴望希冀
      俾禾相信世上有一全幅 垂手可得 又永遠喺負擔之外
      有時 cash捉響手裡面 會化為灰燼
      反而藏喺床底 可以歷久常新
      貪求思慕只因癡 一切眼淚 思憶都系徒然

      刪除
    2. 財子係咪講緊富一代同必屎飯^_^

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章