2014年2月11日 星期二

滄海變桑田 - 柏架山頂看港島東九龍東二十五年之變化

小弟攝於一九八八年, 在柏架山之頂:


(Pentax SFX + F35-70/3.5-4.5, Fuji Superia 100)

小弟攝於二零一三年, 舊地重遊, 在同一位置拍攝, 可惜當天天氣極陰, 仲有d微微雨! :((


(Pentax 645N + FA45mm/2.8, Fuji Velvia 100)

變化可真大啊, 海灣亦沒有了很多! :-o

應阿小巴佬之提出, 加相兩張, 可俯瞰整個將軍澳, 圖爛勿插! :)





以上賓得Q + 01 標準定焦鏡拍攝, 因天氣太差(影時已開始下微雨), 輕微執過下。

[再三加圖] 以下女友一號在柏架山之巔影堆填區, 好右下喇今次! 8-|

52 則留言:

  1. 記載歷史, 爛相都變珍貴相片 XD

    講笑啫... 菲林果張幾有味道...

    變化真係好大 @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年一口氣由鰂魚涌行上去一句鐘多D, 宜家咪搞我, 亦冇可能咁快得! 我上次上去有工程做, 咁啱果日有部 645 入埋菲林, 我痴果架車有禁區紙~

      刪除
    2. 喂... 米佬你開工帶埋大機......... =_=

      刪除
    3. 唔係講笑, 我響 EPC 三年幾都 Post 左好多心血之作同個人珍藏, 我相信好多爛相都好點都有些貢獻, 亦畀左好多真心中肯既 Advice 畀D新人, 到最後都係迫住要走, 都有幾分傷感! :(

      刪除
    4. 有工程車托埋塔都得啦!~ :P

      刪除
    5. 算啦。。。舊不去,新不來 XD

      刪除
    6. 南柯一夢, 人生原來每日都在發夢! I-)

      刪除
    7. 廿五年人事幾翻新,而家條維港都變成一條河

      刪除
    8. 2013 - 1988 = 25,敢問米佬今年貴庚>_<

      刪除
    9. 靚相就銘記心中,爛相就…… >~<

      刪除
    10. 咦, 原來兩張都係菲林, 發色相差咁大既原因係乜?

      刪除
    11. 我估部120係米佬知道嗰度有工程做先帶上去,係想拍返同當年差幾遠

      刪除
    12. 我今件三十六! :P (影齡~)

      刪除
    13. 答非所問喎>~<

      刪除
    14. 妖, 話說果日在山腳"紅屋"有工程唔知邊條仆街掘路, 鋤斷左條地底港燈HKE電纜, 搞到成個山頂冇電D設施死輪哂所有系統o林哂, 點到柴油機都冇油, 小弟作為單位領導, 點都要上去視察下, 又要安撫下D前線兄弟, 佢地要等供電回復後 Set 返D野, 果兩條友可以慢慢影埋夜景! (如果佢地有興趣既話~)

      上到去, 不知幾熱鬧, 應該最少有三四幫人十幾條友響庶, 大家都係等運到! :(

      刪除
    15. 你d數學真係越黎越差! 8-|

      刪除
    16. 36+30=66 WAKAKA , 中左 , 我計數比會計部中班馬重要強

      刪除
    17. 會計佬計數唔會叻, 砌數叻就真, 同你一樣! :P

      刪除
    18. 高班馬計數真係好準 , 我都係砌數起碼冇出錯果班 ^_^ , 所以美國佬 66 老人家

      刪除
    19. 我估66歲就未有,因為已經係退休年齡,而且佢仲喺九龍東返緊工

      刪除
    20. 有o野估?? 我估 54 +/- 3~~~~

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實想問張相用乜數碼化? Scanner? DSLR?
      原相有幾大張? 3R? 5R??

      刪除
    2. 以前果張係 135 菲林用單鏡影晒 8R 用 再好求祈用 NEX 翻拍, 新果張係用富士 Provia 120 用 645 單鏡影再搵晒相舖 Film Scan 再縮圖 150kB, 宜家冇左呢個限制, 晏D有時間可以上張大D清D既!~

      刪除
    3. D 菲林發霉既發霉, 退色既退色, 唔見既唔見, 死既死, 傷既傷, 好難搞啦! :((

      刪除
    4. 用相機翻拍呢d菲林相,於拍攝時有d咩需要注意呢

      刪除
    5. 都係亂咁拍, 放響書檯面, 開盞檯燈, 就一就位避免反光(盡量), Av 收光圈 f/8 左右, 手持, 撳掣, Review 一下, 唔得再影。

      刪除
    6. 大時屋企有好多呀爸既舊相,有部分都想數碼化,有時間SET好部機影幾幅試下先

      刪除
    7. 其實如果係相片, 用 Flatbed Scanner 掃就最簡單方便, 如果係菲林, 上 TB 買個微距翻拍上 Filter 位既Adapter, 搞掂! 其實小弟有真正底片 Film Scanner, 不過都好多年冇用, 因為實在太慢太麻煩! :(

      刪除
  3. QE3, 下面個張有無一張係影過右邊少少, 爭少少就係日出康城, 我屋企呀..........

    回覆刪除
  4. QE3 兄, 仲有無再少少 ? 同埋,我有無得貼相 ??

    回覆刪除
    回覆
    1. 回應貼相分唇是沒有的, 不過出 Link 就可以, 再唔係可以開新 Post, 就可以出幾多圖都得~

      刪除
    2. 明白了, QE3兄, 請問幅相再右邊少少的137填料庫景, 你有無拍到, 有就scan 上來借俾我,
      好有用, 用來反堆填區, 跪求啊.....

      刪除
    3. 有, 看新 Post, 從直昇機上影下來的, 專為你而出!~ :)

      刪除
    4. 謝,好X正,你坐飛機似乎多過我打飛枝,anyway, 呢個山頂位仲有無影右邊少少的相 ?  跪求。。。。。。。

      刪除
    5. 好, 再出, 你個右傾份子, 我已乾塘, 唔好再問我! :((

      刪除
    6. 多謝你呀 QE3, 我滿足了, 想問問, 最右個張好似唔係同一日影喎, 早幾年係咪 ?

      刪除
    7. 我 E 果幾張原圖畀你, 有 EXIF, 你慢慢用啦!~ :)

      刪除
    8. 客乜氣, 啱駛就得啦!~

      刪除
    9. 幾有爛相刀好,始終有用完既一日 ^_^

      刪除
    10. 咁呢個同男人果幾 Lit 野一樣, 終有用完既一日! :P

      刪除
    11. 咁你係咪一早已用完左 ^_^

      刪除
    12. 係柏架山山頂, 係咪即係個2個雷達站, 532米最高點 ?

      刪除
    13. 係, 不過上高除左雷達站, 仲有好多其他通訊設施~

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章