2014年2月15日 星期六

數數下,隻牛分身多到 @.@

到抵隻牛有幾多A/C 同IP 玩

39 則留言:

  1. 睇怕佢都係想屈人夾錢請佢free影,仲要教埋佢 XD

    回覆刪除
  2. 暫時有兩個人去喎

    回覆刪除
  3. 唔少嘅........估中又點?獎金定獎品?

    回覆刪除
  4. 有d名跟本就唔係活躍會員,但一有隻廢牛(RothDevil)出現既地方,就梗有呢d生面口既會員好似護主咁幫隻廢牛講野

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 呢d就係廢牛看家本領,見怪不怪

      刪除
  6. 條友似乎專登講d錯唔晒,但有argue位既野,好鬼賤,好鬼無聊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好憎呢類人,成日冇機係手吹水吹牛

      刪除
    2. 所以唔駛同佢拗,剩係問佢What are you talking about?
      我冇話佢岩定錯,剩係叫佢講多d,等佢自己出錯

      刪除
    3. 咪就係想撩事鬥非

      刪除
    4. 咁你又要同佢拗,冇計
      同d低水平既討論,只會拖低我既水平

      刪除
  7. 如果有注意倒“牛“之一族嘅背景, 有可能"牛"唔係一個人, 係一"group"人. 純屬猜測

    回覆刪除
    回覆
    1. "佢地"都幾鐘意PM人,有冇揾過你地?

      刪除
    2. 我都冇. 我呢D新手,唔受歡迎

      刪除
    3. 印像中無pm過我,但試過出post埋怨我為乜插得佢咁狠。。。

      刪除
    4. 前2日先俾佢PM完 唔理佢 佢又PM你 之後唔理佢就再冇出現過

      刪除
  8. 隻牛約唔到毛豆明日點算冇野玩

    回覆刪除
  9. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  10. 冇聊講返句佛偈~~人地以為好有計~~

    「當下版主說、epc、赦免他們.因為他們所作的、他們不曉得。」A蛇福音 23:34

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章