2015年10月2日 星期五

晒咸魚

馬友咸魚 :D

51 則留言:

  1. 蒙頭倒吊曝曬,十大酷刑哦! :-s

    回覆刪除
    回覆
    1. 估唔到Q伯鍾意玩呢味野:d

      刪除
    2. dummy機都影唔到相:d

      刪除
    3. 佢枝假鏡應該影到相,係變形唧 :D

      刪除
    4. 中國的十大酷刑邊有咁小兒科,
      滿清十大酷刑 :剝皮,腰斬,車裂,俱五刑,凌遲,縊首,烹煮,宮刑,刖刑,插針,活埋,鴆毒,棍刑,鋸割,斷椎,灌鉛,刷洗,彈琵琶,抽腸,騎木驢。
      樣樣都各具特色,真的很變態,咁當然唔係講緊徐錦江/翁虹那套片la!

      刪除
    5. 明公吳驚宮刑,因為佢已行ed!~ :p

      刪除
    6. 咪可以練成葵花寶典,同suki一決雌雄!

      刪除
    7. Q伯你唔出相同條咸魚有乜分別? :D

      刪除
    8. Q伯 你唔出 相同條咸魚 有乜分別? <-- 你噏乜春?! :p

      刪除
    9. 呢個世界又邊庶會有兩條咸魚係完全相同的呢?! :d

      刪除
    10. 更正: Q伯係咸乾阿伯,唔係咸魚:D

      刪除
    11. Q伯,係時候出M3相等我解下毒 :D

      刪除
    12. 最大問題都係買咗枝變形鏡頭 :))

      刪除
    13. 唔係滔滔兄講出來我都唔知 :D

      刪除
    14. 平時叫佢出無敵山呀,笨機相呀佢都會出,但今次叫極出岩衫出都唔出,禾懷疑套岩衫唔係佢既,係問人借番黎當自己的:))

      刪除
    15. 應該唔係借,係買咗d有問題既鏡頭,根本出d相係唔得(比我d M43相更爛):D

      刪除
    16. 衹係每人的標準不同,Q伯用慣貴嘢好嘢,M仔D鏡千元一支,支22仲係見過五舊水一支,我祇要求四個黃金位不變形就算,因為主體一定用到,Q伯可能要求由中間到邊位都要無變形呢!

      刪除
    17. 佢日本買波地應該冇問題,應該係tomboy出事:D

      刪除
    18. 佢其他手機相咪一樣唔得都照出啦,今次一定有d野:D

      刪除
    19. 很有可能M3實在太差勁,出不到手機風格檔,不憤氣!

      刪除
    20. 滔師兄你話: 出唔到手機風格檔!? 即係比手機相更爛啦 <---呢句禾唔敢講,太hurt Q伯弱小心靈啦:((

      刪除
    21. 會唔會唔關M3事,可能係機主個人問題啦;):d

      刪除
    22. >>y2kming2015年10月2日 下午4:42
      會唔會唔關M3事,可能係機主個人問題啦winkingbig grin

      定係BODY A PART 有問題

      刪除
    23. Q伯有個習慣,出到手機相就認自己功力幾咁掂,比手機更爛既相就賴部機/鏡;)

      刪除
    24. M3影相難用過蛇五:d

      刪除
    25. 沒有內置直出手機風格,所以係好難用!
      今次Q伯真有D嘢,平時都急不及待出相,而家見一見個M3樣就不了了之

      刪除
    26. 依排天氣吳好,少影相~ :d

      刪除
    27. 呢個藉口都算幾新鮮,對你黎講!;):d

      刪除
    28. 貴重器材怕濕氣好正常 :D

      刪除
    29. 全新二手,只開盒試機,長放防潮箱 :))

      刪除
    30. 其實學牛mode咁,>呢排公司比較忙,多野做<咪得囉,我諗無人會質疑你!:d

      刪除
    31. 牛貓係 land surveyor, 專業人樹,禾係爛鬼草根地盤佬,負責擔泥的,爭天共地,比乜丫?! :| :((

      刪除
    32. 人又老,力又唔夠,姐手姐腳,點有人會搵你擔泥?唔怕有意外累街坊咩,地盤佬俾你老點去擔泥就可信D

      刪除
    33. 美國佬托膠喉一支都唔知得唔得 >:)

      刪除
    34. 車,我叫我個安全主任話我得就得啦!:p

      刪除
    35. 你個安全官好勇下,你有事要寫詳細報告,真係累街坊,我哋個安全官唔會俾某幾個高級試嘢,橫掂都唔會試到嘢,就叫D靚做算數,廢事咩鑊

      刪除
    36. Q伯管武器的,係名副其實的武器官! :D

      刪除
    37. 你呢個草根地盤擔泥佬可以擔埋部中出返工,你都唔係真正擔泥啦:))

      刪除
    38. 咪傻啦,我部中出機身防塵姐,我d老爺鏡唔防,賓得Q我就拎過,話知佢死~ :p

      刪除
    39. 咁防震呢?;)

      刪除
    40. 話時話,安全主任d野又咪我批丫,佢奶野又咪姐係我揹鑊啦!:|

      刪除
    41. 防震要部機跌得至得,我部笨WG得!~ ;)

      刪除
    42. 你呢d萬人之下一人之上就梗㗎啦,如果唔係比咁多人工你咩;)

      刪除
    43. 我哋俾高級做隨時炸咗個Lab(實驗室)都似,唔講得笑!

      刪除
    44. 無防震加上你隻手又震過貓王,怪唔得你出鬆郁濛相啦:d

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章