2014年2月14日 星期五

支EF 85 F1.8 有塵

CANON 網上報$600 ..............

21 則留言:

  1. 枝鏡有塵對表你用得多, 唔會影響成像, 由得佢!

    去清潔, o徒錢都其次, 鏡拆過係冇咁好, 再嵌番d位可能冇出廠咁準反而有機會影響成像。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好同意,支前支15﹣85光軸偏移拎去整,整完成像差左唔少,但果排無咩點影相,到發現左時已經超過左三個月既保修期...

      刪除
    2. 其實奸狼班師傅大部份好流, 完全冇料到, 我同佢地交過幾次手, 好鬼勞氣!

      如果唔係要專用零件, 如抺鏡, 去香檳大廈搵D阿伯好鬼過, 手工好又平又老實, 雖然佢地本身係好有性格要多D尊重, 呢樣同我一樣啦! :P

      刪除
    3. 即係要耐唔耐串下佢咁

      刪除
  2. 好在唔係中央位 , 再多幾粒先出去維修 , 一粒有他

    回覆刪除
    回覆
    1. 我枝 EF50.8 直情有條大毛吸左響裡面, 對影相一D影響都冇, 係心理作用多於一切!

      刪除
    2. 試左幾SHOT 冇影響的

      刪除
  3. 支 24冇事 . 支50.8 都有一點 , 24用得最多

    回覆刪除
    回覆
    1. 你再去買多D鏡, 呢D小事你唔會得閒再理佢! :P

      刪除
    2. 我唔係你 , 你有幾十支鏡用 , 今日唔冷果時再去睇鏡

      刪除
    3. 果D鏡申縮對焦吸塵機, 再加埋香港奸狼個維修 Workshop 唔方乾淨得去邊, Calibration 設備少/冇及師傅技術差, 你就算預左駛六百, 我勸你都係唔搞好過搞, 真心的!

      刪除
    4. 有影響到時先算 , 現在都冇咩大問題

      刪除
    5. 根本永遠唔會察覺有"影響", 我枝 50.8 由 5D1 用到 5D3 咁鬼多年, 裡面好鬼污糟好多野(因為枝野個防入塵造得勁差!), 但上 5D3 影都一D問題都冇, 畫汁依然!~

      刪除
  4. 要無塵係冇可能,內對焦都會有。
    無塵大師唔存在架WOR

    回覆刪除
    回覆
    1. 講真 EF85.8 最大問題唔係入塵, 而係開大光圈時走焦! 枝鏡本身球面像差都幾勁!

      刪除
    2. F1.8 好少開 , 通常2.8-8 , PQ 我覺得比支 24mm f2.8 is 好

      刪除
  5. 回覆
    1. 梗係唔 Work 啦!~

      另外, 你星期日影完o靚模之後記得返黎呢度出相喎! :)

      刪除
    2. 我去影百日宴喎... 所以去唔到個基達零...

      刪除
  6. 唔好整啊,拆鏡既影響大過粒塵既影響

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章