2014年2月14日 星期五

早到o既灌水...

因為今晚有 "節目"... 去影戶外表演... 唔知幾點先返來...
早 D 出相就係了~~~~

呢次個 "主角們"... 老實果句好少係"非人為地方"出現,
而呢次出現亦衹係出現一次... 當時問o左附近 "街坊" 個情況,
大家都係 "唔知呀"... 更甚者我係另一個討論區出 post 時,
仲俾人問我係唔係自己帶過去o既... 無o野呀? 點帶佢上巴士呀???
而第二日我再去同一地方... 佢o地已經失蹤, 可能俾野貓 ko o左,
又或去o左佢o地應該去o既安全地方就係...

去片...










 
謝謝觀看!!

5 則留言:

  1. 老實講... 當時見到佢o地時我真係呆o左...
    因為果個區域... 我真係未見過有鴨出沒, 流浪貓就多,
    加上佢o地天真到走埋去人o地隻唐狗到時, 我都驚會出事,
    好在唐狗個主人都撳住隻狗狗... 而隻狗狗亦好乖嗅兩下就閃身走~~~
    而根據個人認知... 鴨係早熟性鳥, 一出閘就會埋堆跟親鳥走難,
    佢o地兩位小朋友咁樣出走下隨時連親鳥加佢同巢兄弟姊妹們大慨都咩多吉少矣!
    而且, 就算流浪貓唔開工, 早晚溫差 (當時係六月) 都隨時 KO 佢o地就係了!!

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章