2014年2月12日 星期三

原來我在娘家個告別帖畀人關閉左鎖鬼埋! :-o



www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2051642

唉, 同d老朋友 Say 個 Bye 說聲 Sayonara 啫! 駛唔駛咁呀?! :((

好, 緩和一下緊張氣氛, 我又要點下唱先! :> ;)





37 則留言:

  1. 回覆
    1. 送佢最後一程丫嗎,其實走咪走囉,又要大鑼大鼓

      刪除
    2. 走時同人說拜, 基本禮貌啫! 況且都係得一句, 又冇乜其他野講! =.="

      刪除
    3. 輕輕的我走了, 正如我輕輕的來; 我輕輕的招手, 作別西天的雲彩。

      刪除
    4. 人係好現實既,你走無人會記得你

      刪除
    5. 咁又係, 人一世爭名逐利, 到死後, 其實乜都冇, 所以就算名流清史, 抑或遺臭萬年, 其實意義也不大!

      刪除
    6. 我揮一揮衣袖, 不帶走一點雲彩!

      刪除
  2. ..到最後好可能都係死路一條, 楊修之死, 又畀死人瘋狂教授一早o翕中! :(

    回覆刪除
  3. 等你D怨靈唔好周圍飄 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實都冇哂怨氣啦! :)

      刪除
    2. 跟住閃光燈D光去啦~~

      刪除
    3. 咁我咪可以零點幾秒上月球? :-o

      刪除
    4. 跟住枝燈收係床下底~~

      刪除
    5. 一路好走,月球有嫦娥玉兔等緊你

      刪除
    6. 上到月球咪一樣畀牛枝死光燈打得中丫! 佢講!~ :P

      刪除
    7. 如果冇想像力,倪匡都寫唔到咁多本"話知你"

      刪除
    8. Hm.....以老美人品.....上月球食月餅窄窄地
      落下面機會絕大

      刪除
    9. 我依D人, 上天堂唔方多 friends 響庶, 落地獄有你班友陪! :P

      刪除
    10. 我不入地獄,誰入?咪你囉

      刪除
  4. 人都唔喺度,仲留個帖黎做咩呀^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 都話道別o羅! X( 我唔出帖姐, 有做 CD-ROM 嘛, 都未死, 駛唔駛抄家呀?! :-o

      刪除
    2. 我係版主順手Ban埋佢啦

      刪除
    3. 所以佢地咪唔揾我做版主囉

      刪除
    4. 如果你做做板煮, 一定焚書坑儒, 死得人多! 唔單祇係牛!! :-o

      刪除
    5. 點會呢?係攪破壞既先要死之嗎

      刪除
    6. 咁牛呢? 佢不停在幹什麼? lei saw, 牠齋姦慎摸?! :-S

      刪除
    7. 佢發表偉論唧,我支持言論自由

      刪除
    8. 若果牛係言論豉油, 咁同佢"更"反而遭處決果D亡魂呢?

      刪除
    9. 所以咪就係要學答得有技巧囉,呢個都係學習過程

      刪除
  5. 頭柒過左,回雲夜西瓜無效,唔山X杉

    回覆刪除
  6. Yor  Ku  Law Ku  Law  Kit  Ku  Yor  Ki  Ku  Di  Yor  Who Who

    Yor  Ku  Law Ku  Law  Kit  Ku  Di   Yor  He  Who  Di  Ooo

    迷途迷途孤燕   未得歸家 這小孤燕  夜晚嚇怕小燕  小燕徨恐的小燕

    乳燕乳燕望著天天邊  誰同情小小孤燕   徬徨乳燕  迷途燕孤單小孤燕

    回覆刪除
  7. 唉,呢d鎖帖算得乜。。
    dc兇舊年中有個好人版主走左,某版友出左紀念post。
    朋友出殯後,大版主即時鎖帖!

    使唔使咁呀!?正衰人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年老餅家首屈七一遊一別,嗰位版主刀有一齊,往事矣,神殤

      刪除
    2. 2003年?果年我無去,我去左2004年果次咋

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章