2014年2月16日 星期日

我個報到區的POST ADMIN LOCK END...............


都係算Q數

49 則留言:

  1. 玩倒咁耐先畀人移除, 都算意料之外! :-o

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 之前D 相POST , 我全部DEL

      刪除
    2. 宜家 EPC 攝影版, 變左牛及其分身老樹盤根之地盤, 阿 A 如願以償, 我都冇眼睇! B-)

      刪除
    3. A蛇, 我係EPC咁耐, 我都大慨明白佢地既做事方式
      有D類似依家正苦咁樣, 總之認同佢地就係正字正確.

      刪除
    4. 死佬andy扣我分,epc無得救,養多d牛啦!

      刪除
    5. 我個告別帖都係佢老哥鎖的! 我都唔知我個帖究竟有乜問題, 違左D乜野規?! :-o X(

      http://smallphotocircle.blogspot.hk/2014/02/o_6000.html

      刪除
    6. 依個咪佢加入嘅作用囉~~~
      放底~向前望把啦~~~

      刪除
    7. 評分記錄

      評分日期 用戶名 積分 理由
      17-02-2014 andywinky -20 違規內容

      違了什麼規? 在那裡? 我看不見! :(

      刪除
    8. post都delete左,仲畀你見到咩。。。
      睇黎果邊都係會變牛場,算!

      刪除
    9. 那邊我都冇乜興趣回post鳥

      刪除
    10. 你講你個帖原本響邊頁, 我幫你 Retrieve!

      刪除
    11. 我?前簾定後簾TTL好d囉,條死佬又拗乜乜個test唔夠好,無鬼聊!

      刪除
  3. 好似del左。。。
    搞笑,版主同多多一唱一和,暗寸條又偷相 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你地識660 , edwardlau嘅~~咪問吓乜事囉~~~

      刪除
    2. 660 同 Edward 係呢庶 Member 來!~

      刪除
    3. @.@ 他們有冇情報提供

      刪除
    4. Y 君都係呢度 Member, 不過蘇花未見佢浦頭! :))

      刪除
    5. 肯定只會做CD-ROM啦啦 :D

      刪除
    6. 你地唔係話佢25咩 B-) ~~~仲放我上table~~~ :-w

      刪除
    7. 一早 Day One Invited 左啦(因為見佢出咁多相, 應該唔係牛~), 佢都好快畀左 E 貓我!~~

      刪除
    8. 所以話壞人唔一定聰明。。。美國佬中計鳥 :))

      刪除
    9. 我係day幾Invited咖呢~~唔方早~~~Y_Y

      刪除
    10. 你都係 on Day One o番!~

      刪除
    11. 我一入到黎已經成堆人係到~~鬼信你~~ :^o

      刪除
    12. o車, 你自己遲啟用咋嘛! :P

      刪除
    13. y君呢度叫咩名

      刪除
    14. 咁660又係咩名?

      刪除
  4. 大家好, 我終於可以歸隊la, 我係邊個, 遲d我出post踩場咪知囉, 嗰邊無必要留戀, 專心影好d相, 吹吹風la!

    回覆刪除
  5. Edward 唔係架, 老實勁富貴鞋商一名,熱愛攝影咋

    回覆刪除
  6. Tolo 兄一句: "我都無經驗,衹係我本書有講,你本書,掉咗佢喇,都唔夠update!"....我笑足5分鐘...

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章