2014年5月9日 星期五

賣6D 換A7/A7R 好唔好?

賣晒6D 連40 F2.8/ 24-105 F4
應該都仲值1萬多少少
換部A7/A7R 值唔值呢?

之後玩Voigtlander D鏡/ 老鏡....不過我一枝都冇 又要買...
唔買SONY D菜菜...

137 則留言:

  1. 換啦, 如果唔要機能, A7/7R 非常便擕有畫汁, 好方便嫁, 拍片又唔差! :-bd

    至於鏡頭, 買 A7 有 28-70 kit, 成 set 都唔貴, 萬鬆D蚊, 當然再配埋果三枝假自動菜, 就真正方便同有更好畫汁好 Perfect 啦! :D

    又至於玩轉接, 我想呢個未必啱你, 你搞得黎條女都走左喇! :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有咩鏡? 我唔記得...你有冇假菜?

      刪除
    2. 我有大約就黎五十枝鏡咁, 一言難盡! :P

      刪除
    3. 你未講完,全部刀不成氣候:>

      刪除
    4. 老美刀有d自知,識得講“水魚左“:>

      刪除
    5. Yes, it's "water fished"! :D

      刪除
    6. FE35 伯老做緊特價, 賣五千五幾, 兇宅仲係賣緊 6290! 8-|

      刪除
    7. 老美你真係有錢到=.=

      刪除
    8. 果四支FE鏡中,得支FE70200 f4係日本菜,其它果三支刀係泰國菜

      刪除
    9. 特價都要55XX 傻的嗎 :|

      刪除
    10. 果枝菜全開 F2.8 影D相出黎都幾令喎, 不過就真係衰在得 2.8, 如果唔係應該買左~

      刪除
    11. 其實我枝EF 40 F2.8 都可以全開WOR=....= CANON 果枝買1000蚊JA WOR

      刪除
    12. 毛計啦,5千幾在老美眼中只係碎紙

      刪除
    13. EF40 2.8 上 FF 全開畫汁好垃圾, 真心的。

      刪除
    14. 你次次話"冇錢"轉頭都有錢買, 我地唔信你喇! >_<

      刪除
    15. 牙膏廠點會有蔗渣價錢,燒鵝味道比你喎!
      依柯岩1122例外:>

      刪除
    16. 真係冇啦...唔係點要變賣6D

      刪除
    17. 所以拎$800-900出黎買枝大姑媽+轉接環先, 唔啱玩咪當交下學費囉 ;) 好過成套嘢無晒

      刪除
    18. 6D 賣左佢啦, 我六千同你收, 呢部太大太重鳥~~ :D

      刪除
    19. 我咁爽應承幫佢哽左部 6D, 算有義氣, 出面要放我想都唔係太易!~ :P

      刪除
    20. hot model,㸃會難放!

      刪除
    21. Hot Model = 辣麻豆? :))

      刪除
    22. 有時就係呢d量產入門機, 太多人放, 價格下調又快, 遲d仲停埋產, 好似部 D600 咁, 真係沙頭角村長個女Lu~

      刪除
    23. 唔使錢一定要,貼埋大床(鏡頭)更好 :D

      刪除
    24. 咁又唔好咁無良, 我出六千, 你可以出六千零一蚊, 我地一蚊一蚊上去 Bid 佢部棄機啦!~ :D

      刪除
  2. 老實果句... 一賣一買又唔係可以即時成軍用得, 搞來做乜??

    更唔好講... 老鏡係有個 "效果" 但真係要用時會有幾唔方便果點,
    你又有冇真係考慮過?

    我都知你怕部機重怕部機大... 不過以你手上o既 6D 來講
    已經唔係大同重, 而 EF Mount 玩老鏡係一樣 ok, 你去望
    部 A7/A7R 都係望 "細部" 果個point, 但係實際上用又係唔
    係咁好玩就... 不如你搵日約埋老美帶佢果部 A7R (?) 一齊
    人肉實試好過... 總比你係唔係大玩/想玩一刀切又怕切錯位
    切歪o左好過~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係AR 真係覺得佢細JA...我真係買 要買D老鏡都要細同大光圈+平

      刪除
    2. 老鏡上七勾十居其九頂唔順, 七仔應該冇咁難搞!

      刪除
    3. 頂唔順唔係問題丫, 只係將支老鏡既特色影晒出黎, 有D瑕疵先有老鏡feel嘛 :D

      刪除
    4. 老鏡一般邊緣解像不足, 加角位勁紫邊, 高反差化邊, 聞相好易穿崩~

      刪除
    5. 另外數碼sensor同菲林感光方法唔同, 邊角位入光角度太斜的話會有好大drop off 同埋會易soft... 而數碼鏡會係設計上避晚呢個問題

      不過邊角位有幾可入焦丫? :P 變成散景其實又唔係好覺

      刪除
    6. 七勾呢個問題唔算嚴重, 因為有 micro lenses 同造得唔錯(七仔冇), 同樣呢個 5D3 亦比 6D 好。

      刪除
  3. 到你發覺MF唔啱你時已經太遲了 (到時就要買假菜 - 但真係好過6D?)
    另外6D live view + 老鏡其實一樣, 係玩唔到 (?) RF鏡啫

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又岩...我用慣OVF
      A7/A7R 好似係EVF 我會唔自在...

      刪除
    2. EVF 有 EVF既好處,當然你首先要接受左佢既唔好處先啦!

      咁你又要輕細,又要 OVF, 咁好矛盾姐! 100D 你又嫌低階..

      刪除
    3. 100D 問題係都冇細鏡=.=

      刪除
    4. MF用EVF/LCD真心易D過用OVF... 雖然我未試過裂像

      平平地搵枝M42 Mount既老鏡 (Helios, Industar, Takumar 之類... $800以下好多) 隊落6D用Live View試下先啦~

      刪除
    5. > 隊落6D用Live View試下先啦~

      小心撞羅友(打板)!~

      刪除
    6. 唔好太歪都無問題既 ;) 安安全全玩住Takumar/Minolta MD/Canon FD 50mm F/1.4先囉 :P

      刪除
    7. 依D 幾錢? 師兄有冇? 有既可以借我用下嗎?

      刪除
    8. 大姑媽就算焦急系現今上數碼及抗逆光標準都係唔多掂喇! :-X

      刪除
    9. SSP東昇賣緊好多Takumar 50 f/1.4 都係$700-900左右
      Minolta MD都係差唔多價
      http://sunrisephotohk.blog126.fc2.com/

      轉接環都係幾十蚊啫 (深之都果間)

      刪除
    10. 焦急踎啲高算係咁啦... 同埋平平地試下手感, 啱先再買D福/菜/奶去玩啦~

      刪除
    11. 賓得終極要買就三公主啦, 夾數碼機好D嫁, 我果D上七勾三千六百萬都仲出到發揮到! :)

      刪除
    12. 魚仔真係號召力驚人,唔使一粒鐘已經有過半百reply

      刪除
    13. 魚仔風采依然, 無人能及, 水王姐係水王!~ :-bd

      刪除
    14. 反觀娘家果邊得六個o左喎~ :-X

      刪除
    15. 大小水魚走在一起, 水浸過黑雨啦! :P

      刪除
    16. 大公主就唔係 "平平地玩下" 啦

      刪除
    17. 買D福/菜/奶<---依D係唔係好貴? 平均幾錢枝?
      F1.4 呀...我想要呀!!!!

      刪除
    18. 大公主要買早年含鉛先正, 而二三公主是沒有含完的~ ;)

      刪除
    19. 我果枝都係幅射大姑媽 :P (coating變黃...)
      福/菜/奶當然貴D... 由幾千到幾萬不等啦... 到你真係踩咗入老鏡呢個坑先好諗

      入門玩住日系 (Takumar, Minolta MD) / 俄系 (Helios, Industar) 先會好D... 好多都可以$1000以下解決, 唔玩都無乜損失... 又可以一試MF個feel

      刪除
    20. btw 福 = Voigtlander, 菜同奶你都知啦...

      另外如果要菜又唔想貴, 可以買 "東菜"... (Carl Zeiss Jena)

      刪除
    21. D老鏡唔係 Coating 變黃咁簡單, 而係玻璃變黃, 用紫光燈照下佢, 或拎出去曬下咸魚, D玻璃就會白番D, 冇咁偏色~

      刪除
    22. Carl Zeiss Jena 幾錢?? 福 = Voigtlander 又幾錢?
      我見人插枝40 F1.4 福仔係A7R到...好濕!!

      刪除
    23. CZJ 不如日菜康泰時, 現代D嘛, 表現亦有分別~

      刪除
    24. Voigtlander 一眾Nokton鏡當然吸引... 價錢可以睇下ebay 或 dchome (我唔熟呢D高階嘢)

      東菜係無德/日菜咁好, 只係叫做有舊菜既設計同埋有部份生產設備同專利... 係平D, 可能係真菜既幾份一價錢啦, 亦無乜真係好勁既鏡

      福同日菜都係康泰時出品, 品質有保證... 你唔玩奶卡的話, 呢D應該會係終極目標

      另外, 老鏡既吸引之處, 係無人要求聞相無瑕疵, 相反平平地而有少少瑕疵先有 "老" 味... 唔想要老味唯有搵D高價同新少少既靚鏡...

      刪除
    25. 新少少既令鏡? 例如呢?

      刪除
    26. 老美講既含鉛大公主, 同埋日菜/福倫特

      刪除
    27. 我見你budget低先叫你1K以下玩住先咋
      如果唔介意試完MF唔鍾意放出去會有損失, Voigtlander Nokton 35/1.4 或 40/1.4, Pentax FA 43mm/1.9 Limited (大公主) 都唔錯呀... (Carl Zeiss唔係好熟呀)

      刪除
    28. 你講果幾枝幾錢? 邊到有得買? 等我計下條數先? 有冇AF GA?

      刪除
    29. 剩係支大公主刀要5千幾喎

      刪除
    30. 我見2手4千4 同埋焦距咁近...買35 F1.4 / 40 F1.4就夠...
      但有冇遠攝鏡GA 老鏡

      刪除
    31. http://www.price.com.hk/product.php?p=116594
      呢枝唔貴 :P

      刪除
    32. 老鏡玩轉接一般冇AF, 亦冇自動光圈, Contax G 例外, 因為本身係 AF鏡, 加電子轉接後好用, 不過個AF就好很慢, 而自動光圈都係欠奉。

      我覺得你轉會玩 A7, 買原裝 FE鏡好了, 依家有五枝, 分別為: FE35/2.8Z, 55/1.8Z, 24-70/4Z, 28-70/3.5-5.6, 70-200/4G, 全部除左枝 kit 鏡之外不太差, 枝枝除左 70-200 外都輕細~ 價錢亦好有睇頭! :P

      刪除
    33. 不過福仔40mm f/1.4賣點係有老味, 同埋佢RF鏡應該插唔落單反, 真係要你換咗A7R先得... 所以暫時唔好諗住

      遠攝建議都係搵新鏡AF算啦........

      刪除
    34. 同意... 俾得咁貴玩大公主, 不如買定焦假菜啦........

      刪除
    35. 含完大公主又有老鏡味又有解像, 難能可貴丫! :)

      http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2044228

      刪除
    36. 枝枝老鏡都要裝咁大個轉接環??

      刪除
    37. 單反鏡係, RF 鏡就可以薄D。

      刪除
    38. 小魚既問題我之前都有, 好彩我有部NEX5可以頂住先, 唔駛諗D鏡隊唔隊得落部機既問題...

      簡單少少, 你搵下有無枝鏡轉落你部相機既adapter就知駁唔駁到... http://www.hkdex.com/Products.asp?CategoryID=103

      不過就算有adapter, 如果佢個flange focal distance唔啱 (例如M Mount / L39 Mount駁落EOS) 好大機會係會focus唔到infinity (可能去到盡得返幾十cm或幾米)

      駁落E/FE基本上唔會有問題

      刪除
    39. 我有想過不如買部A6000 LOW 平D 玩下

      刪除
    40. 玩老鏡, a7 個前簾快門有著數,成功率會高好多...係衰在有光暈.
      諗起無前簾嘅初代5仔,好易手震...

      刪除
    41. 剛剛睇文章話A7R 一少少手震就一定出事
      夜晚成功率好低...會唔會A7S/A7 好D?

      刪除
    42. 高解像 = 對拍攝技巧要求更高

      刪除
    43. A7R 1/60 秒最震,其餘冇乜樹。

      刪除
    44. 唔係掛...1/60 都唔掂? 我好多時1/40 GA WOR

      刪除
    45. 如果你36MP開100%聞相的話, 係要求高D架啦
      如果正常使用, 其實又唔係好覺

      刪除
    46. 四十份一秒我七勾冇樹呀,係六十份一唔得之嘛!=-=" :D

      刪除
    47. 更正:美國佬 我40果時重OOXX得 , 60果時OOXX 唔得之嘛!=-=" big grin

      刪除
    48. 我今年先三十六之嘛! :P

      刪除
    49. 開始玩影相25 影左36年重唔係61 ^_^

      刪除
    50. 你地咁大GA JA...我先24 25歲=。=

      刪除
    51. 妖, 你唔會老既?! X( :((

      刪除
    52. 我細個攝影神童來, 幾歲已經揸機影相啦~ :)

      刪除
    53. 宜家都仲有小朋友楂手機影相既手法 :P

      刪除
    54. 妖, 我細個影黑白菲林的, 幾歲已經識手動對焦識較快門行 S Mode! B-)

      刪除
    55. 妖....打左段野唔見左..

      刪除
    56. 用 IE 撳多一下 ESC 就會係咁...

      刪除
    57. 禾仲慘,細個嗰時只係用力狂F80,D 乜mode 乜+- 操到禾云
      真係同老美小時黑白手動單純 嘅時空天x之別

      刪除
    58. 有人成六十歲先揸部F80學影相,冇計!:))

      刪除
    59. 你地個個細個都用單反... 我用傻瓜機咋

      刪除
    60. 無計,禾細個嗰陣,D傻瓜機已經式微

      刪除
    61. 乜傻瓜機有式微過? @@

      刪除
    62. 喺law, 禾個陣D 乜Contax T3 之類刀停Q曬,冇後繼

      刪除
    63. 我無玩Contax咁靚.... 我玩Ricoh, Nikon咋...

      刪除
    64. 麗確菲林機我都有~

      刪除
  4. 都好...但唔知老美幾時有時間同魚魚去試呢....

    回覆刪除
    回覆
    1. 你只要有囡囡介紹比老美識,佢即刻仆出黎借部七勾你玩,仲可以慢慢先還番比佢都仲得

      刪除
    2. 明公公果然係我分身, 我心諗乜你即刻知! :(

      又不過就算真係有女帶出黎, 條女一定拉埋魚仔一邊講: "你帶果條阿伯邊個黎? 成日色迷迷咁望住我既.."! :(( :))

      刪除
    3. 仲要望住人地對燈:>

      刪除
    4. 妖, 公公都死咸濕! X(

      刪除
    5. 你個心再咸濕都冇用啦, 你碌棍都畀你大人因為搞E仔切左啦! :))

      刪除
    6. 抵你屎啦! :D 不過你都 Happy 過丫! :))

      刪除
    7. 幾十年前老美係攝影神童,而家係攝影神棍了

      刪除
    8. 哈哈哈哈哈哈~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

      刪除
    9. 只要有恆心,鐵處磨成棍 XD

      刪除
  5. 真心講我覺得 A7/R 係絕對適合魚仔, 佢都係同囡囡行街食飯睇戲要有隨身機, 6D 又係太大部鳥!

    況且, 用奸狼系, 好少少既鏡又有邊枝係真係輕細呢?

    A7 拍片又唔會差過 6D, 又一樣可以上外置咪收音, 唔上內置都有立體聲, 小魚又可以用黎做功課咁。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講中左...但問題係我仲有部RX100 M2...

      刪除
    2. 老美,你為左杯新抱茶,你成全魚仔啦,將你部七勾同佢部6D換啦:>

      刪除
    3. 明仔你依個建議唔錯=3=

      刪除
    4. 關乎魚仔幸福著想,梗係要幫手suggest下啦:>

      刪除
  6. 回覆
    1. 既然冇錢, 換來換去都係下價野, 操控又要再習慣, side gas

      刪除
    2. 咁窮人MA...想要部輕又好既野><

      刪除
  7. 水魚兒呢層發水樓過百層,可真厲害! :-o

    回覆刪除
  8. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章