2014年4月6日 星期日

專業攝影師?

剛剛去完囡囡朋友既生日會,現場請左兩個攝影"屎",一男一女,女用 5D3 + CANON 600 RT,男用 5D2 + 430EX,影出來 D 相屎到..... 條女影到個個面都白晒,全無現場光可言。條仔... 支 430EX 燈出唔準,又要用 AUTO,D 相唔係 UNDER 就 OVER 晒,影左幾十張都未知點解,見佢睇到咁恢,出口幫下佢。支燈唔準又用 AUTO,自己找屎。

條女之後幫所有客人影合照,仲有即時曬相服務,條女幫我一家影.... 唉,一早心知.. 張相死定! 我有時會同佢一起影,但睇到佢 D 相既 PREVIEW..... 唉... 你識唔X識架,出得來做,唔係交咁既貨呀! 我同主人家唔多熟,所以無出聲,只是在重要時刻會幫佢地影返幾張,人家比左唔少 $$$ + 心機幫小朋友開生日會,無張相要得又唔係太好。

中場時條女仲要同我講,好少業餘人仕用咁 PRO 既機... 你當人無知咩,成街都是賣單反,有 $$$ 就有啦。有機無技術... 仲要話我業餘

上返張相先,是 HARD COPY 之後 SCAN 入電腦,所以會唔清,但可以睇到佢有幾 PRO....



小弟劣作




環境光源...


http://imageshack.com/a/img203/1081/35dk.jpg


攝影屎 A


http://imageshack.com/a/img811/4307/mroe.jpg


攝影屎 B


http://imageshack.com/a/img89/9721/dv7j.jpg

204 則留言:

  1. 人地"專業"果張有好氣氛, 好似去果d高級餐廳食燭光晚餐咁! :P 你o個張就光o盞o盞, 一d Feel 都冇, 完全唔得~ :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好磚業囉... 現場氣氛一流, 黑o既黑, 白o既...都無白o既就唔會白~~~~

      又... 照佢咁講... 我咪係少數人仕? 係統計學上果 5% 定 1% ?
      點解我次次行過大三巴... 5D3/D800/D800E 甚至 1D4/1DX/D3/D4
      , 更唔好講數背都唔少內地人同洋人用...唔通中國真係咁大, 外國又
      係咁大地方... 果 5% 或 1% 又咁o岩行晒去大三巴影相囉~~~

      刪除
    2. 如果 5D3 都叫好 Pro, 人地拎一系果d 就一定係 Pro 都過哂籠啦! 8-|

      刪除
    3. 用乜機唔係問題,影成咁,點搵食?
      八掛,知唔知佢用乜printer?

      刪除
    4. 可能係 Printer 未 Cal 好, 相機就算點 Yap 我估就算用笨得 P-TTL 都唔會有可能影成咁卦?! :-o

      刪除
    5. 笨得P-TTL會咁我又唔意外喎,比佢更差都試過。。。
      dye sub printer的話,唔使點cal,基本上sRGB直出問題不大,canon機仔或DNP都係咁。

      刪除
    6. 我睇過佢影左既 PREVIEW 相,D 色的確係屎...... 佢用 1XXX 元一部印相機。

      刪除
    7. 飛機佬,知唔知個主人家有咩反應

      刪除
    8. 如果我係主人家肯定媽媽聲啦, 可能要佢地回部份水當賠償咁! :-S

      刪除
    9. 1XXX元一部,即係canon dye sub啦,印得最差,但最方便。。。

      刪除
    10. 我都係用奸狼 Dye Sub, 最初買返黎點都要 Cal 下的, 唔 Cal sRGB 直出好暗下, 又偏色! :-S

      另外我仲有部三叔佬 Dye Sub, 意料之外呢部印得出黎效果仲好過部奸狼, 兩部價錢差唔多都係幾舊水, 不過部三叔機械果部份好渣下, 用左一年倒就成日上唔到紙, 拎去整又走幾轉都整唔好, Certified! 屋企又剩番幾盒未用相紙響庶得個擠字! :((

      刪除
    11. canon dye sub,n年前試過用spectro同佢做profile,顏色係準左,但好色唔實,出黑色完全唔掂。。。sRGB直出算。唔咁重手做profile,求其調較下CMY maybe ok,但果陣無試到。三叔乜鬼都易壞,算把啦。dye sub機仔,最好都係sony,但無出lu。

      刪除
  2. 樓主囡囡朋友屋企人D眼光..........

    回覆刪除
  3. 影得實在太Pro,我無影相咁多年,功力應該仲夠呃飯食

    回覆刪除
  4. d相一睇都知沒有推高iso, 又唔識用閃光燈/SET光圈, 點關牌子問題, 用手機都影好過佢, 有錢有器材都要有技術架
    用NIKON又好, 用CANON又好, 唔識SET部機, E-TTL幾準都無用
    都影咗咁多年相, 都唔會咁比較

    回覆刪除
  5. professional睇來都係靠樣就ok 有錢買器材再扮個pro樣就收得錢都幾爽xdxd

    回覆刪除
    回覆
    1. 扮pro,唔打得刀睇得

      刪除
    2. 咁影結婚相, 個攝影師揸部eos-m, 你都會諗d相得唔得架? 成輯相都會周身唔自然喇!
      不過都聽過人講m43機出job

      刪除
    3. 講真,婚宴相,m43,eos-m,v1絕對夠做,主要睇識唔識用閃。
      問題係,除非係friend或好出名攝影師,否則實畀人 XYZ,
      當週街囡囡都識影相,中高檔full frame dslr亦大有人在時,
      殘幅dslr都唔掂啦,實畀親友唱。。。

      另一個事實,好多場地燈光怪到無朋友,食到現場光,支鏡雞少少都想死 XD
      慳電膽出色已夠晒樣衰,依家仲有超cheap LED,見到都想死。。。

      刪除
    4. 呢d專業攝影師一般係個party package包埋,有幾專業請自行理解

      刪除
    5. 你係咪想講羊毛出自羊身上:>

      刪除
  6. 成場得我一個人用 NIKON..... 4-5 個 CANON 單反.... 唉 又是獨行合。

    回覆刪除
    回覆
    1. D800/E 都算多人用, 如果你好似我用 V1 再加閃, 就真係絕無僅有! :P

      刪除
    2. 聯想起 n-1 年前係台灣讀書時... 成街都係 Nikon,
      就係自己用 Canon...

      刪除
    3. 呢D小眾我一早慣哂啦, 自從當年棄奸從笨之後!~

      刪除
    4. 地獄也獨來獨往返! :D

      刪除
    5. 以前就係多人用Nikon,朋友又用緊,咪二揀一買咗Nikon,而家估唔到用Canon EOS-M配Nikon鏡,又唔錯bor

      刪除
    6. 影相禾巧多時刀係一支公去>_<''

      刪除
    7. 諗起個以前識o既影友果句 : 攝影o既路係孤獨同漫長o既~~~~~

      又, Nikon 同 Nikkor 真係有佢個優勢, 同樣o既其他廠家都有佢個
      長處, 重點在於用家自己點樣揀點樣取捨矣... 如果我長影黑白, 可能
      唔係用 Nikkor 就係用 Zeiss 都唔奇, 問題係... 我唔係長影黑白矣!

      刪除
    8. 你要知道, 當年同D人講: '我用康泰時159mm'............冇人知你講乜............

      '係咪新牌子"鐵達時"呀~~那我都有一隻~~那~~(伸左隻左手出黎)'~~~~
      拎部機比D人睇, D人會話: 'Can....non 呀嘛~~日本仔呀嘛~~啊~咪住先~廟街野~仲串錯字~~儍仔~~~比人呃左啦你'~~~

      忍~~~我忍~~~~我忍耐你地嘅冇知~~~~忍耐你地嘅冷笑~~~~
      你地跟本唔知道個快門制可以咁輕~~~反光板嘅上落可以咁定~~~個人體工學設計機身可以咁好拎~~~仲未計AE lock, 景深制, 高速同步快門, TTL~~仲有加左winder之後一秒三格嘅快感~~~~

      佢枝標準菜頭鏡~~50mm f1.7~~~廿卅年過去~~~佢仍然被評為十一銘鏡之一~~~以銳利見稱~~~~

      ~~~可惜~~~天忌紅顏呀~~~康泰時~~~頂唔住潮流嘅變遷~~~~頂唔住菲林嘅没落~~~竟然仲早過菲林撒手寰塵~~~~~

      天呀~~~你太兇心啦~~~~嗚呼~~~哀哉~~~~ :((

      刪除
    9. 你果 D 都係小事... 我果陣遇過仲搞笑o既...

      我部 AE-1P 係銀機, 點解唔係黑機係因為屋企人買o既,
      不過佢係玩玩下就擺係度結果由我來用...
      (黑機貴過銀機此為其一, 而耐殘度銀機仲好少少, 黑機一花
      就好現眼!)

      有次係學校來隨影... 有對男女又係度影當代生活式沙龍相 (即係唔知佢影乜?),
      見人影緊我想影個位自然就行開少少等人o地全力發揮佢個小宇宙, 不過係林區
      內小側光係幾考測光個經驗o既... 見佢用 FM2... 等下囉... 等o左一輪終於聽到
      先後兩下快門聲同過片聲... 影完嗱? 咁我埋位囉... 哄住個男同個女仔吹水, 望
      見我行埋去就望下我同部機... 轉頭同個女仔就講 : "看, 人家都是用 FM2..."

      又, Contax 係叫好唔算好叫座, 同一個鏡系由兩個高低牌子機身配搭上陣係好
      主意, 但係好多姑寒友都係買鏡多過買 Contax 機身, 而 Yashica 果邊就掉轉,
      最後連我個老師都係用 Contax 鏡加幾個 FX-3 Super2000 就算 (RTS II 同
      159MM/139QD/167MT 佢都有, 不過唔俾我o地呢 D 疑似 6+1 7-1 學生玩)~~~

      而 Contax 沒落... 無計... $$$$$$$$ 問題... 佢個 AX, Contax 645 同 Contax N1 (?)
      三部機可以名留萬世... 但係間廠就... 而用 Contax 個名出o既 DC 就真係...
      真係掛個名囉... 呢樣o野, Leica 就醒目好多... 先搵 Fuji, 再搭 Panasonic~~~~



      刪除
    10. 當年你講康泰時159,我識架,仲有部167mt,因為我用RTS/RTS II,唔係貪佢可以用到Zeiss鏡,我真唔會用佢,機能比Nikon差好多

      刪除
    11. 我留意 Contax 都係由 RTS III 開始, 跟手就開始好認真留意~~~~

      用我就用唔起, 想當年窮學生一名, 有 $ 都留來開學同開飯,
      後來出去做 PART-TIME, 叫做有收入都好, 都無再認真去再諗,
      再到我真係有能力買時都係睇部 T3 (?) 多少少就係... 單反機
      本身都係限制多... 當時左一部 T3 金, 右一部 T3 黑任揀... 最後
      都係唔買... 因為已經係數碼年代, 當日左揀右揀無耐都已經出
      400D 了~~~~

      又, 167MT 見到人用o既機率高 D, 159MM/139QD 就比較少,
      但係最高出鏡率係 FX-3 Super 2000... 個個都係買佢做踏腳石,
      連二手都成行成市... 但係都唔夠 FM2 勁... 係唔係用o左佢就等
      於大師果下呢... 呃人呃女都易 D... 特別係... 透過觀景器上個 +/-
      LED 調曝光組合時又可以調慢 D 鴿多條女(或條仔)兩眼, 睇住佢
      個表情變化果下先至夠過癮, 跟手撳完快門再慢慢拉快門上弦過
      片o既快感...同我果 D 用快門先決 AE 同已知用乜光圈最好加埋
      專注於影相而一望觀景器就用全磨沙對焦屏任何一點即時手對對
      好焦等我要果一刻就掀快門再等個捲片器過片再影多兩三張o既
      影友來講係享受唔到o既~~~~~

      刪除
    12. 那些年~~~總是好美~~~~

      刪除
  7. 噚日出街見到好多菲傭都係用緊Canon機,唔通你又在意嗎?
    影相為求開心自娛啫,唔駛咁介懷,樣樣都同人比較
    好多人買機都係朋友推介,睇廣告,都唔係真係識影相

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見力同奸D入門單鏡機, 都好多 C9 用~

      刪除
    2. 禾刀見過七勾配假菜,好多刀頭戴冷帽:>

      刪除
    3. 咁暖仲戴冷帽,好易生熱疿!

      刪除
    4. 我果日冇戴冷帽, 所以你地見果D人一定唔係我! :>

      刪除
  8. 嗰晚喺海港城影櫻花至見到兩件,成日喺我面前掩掩影影,方死我唔知佢哋用緊7勾加假蔡,又成日裝我用緊乜鏡,好Q煩

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係, 用七勾果D人都好高調, 又持住自己有多兩個臭錢, 狗眼看人低, 好討厭! ;) :P :D :))

      刪除
    2. 得兩個臭錢買到七勾,只係可以配假菜,真係橙 :P

      刪除
    3. 所以我玩轉接上 ZE,七勾都有真菜玩又有自動光圈~ :> :P

      刪除
    4. 有時見到靚裝備, 都會忍唔住行近D望下...

      刪除
    5. 幾次去呢D gathering, 用部nex5n,
      玩得開心,用得放心

      刪除
    6. 記得多年前有個鬼佬同我講過, 用咩野裝備都可以拍到靚相丫, 唔一定要靚機既, 最重要反而係善用手頭上既裝備.

      刪除
    7. 財子部 5N 一定係去玩D乜迷幻派對玩到變埋裂像!~ :P :))

      刪除
    8. >嗰晚喺海港城影櫻花至見到兩件,成日喺我面前掩掩影影,方死我唔知佢哋用緊7勾加假蔡,又成日裝我用緊乜鏡,好Q煩

      >滔兄,會唔會其中一個係老美:>

      刪除
    9. 佢哋好攪嘢,支鏡唔夠長,最高一級平台唔俾人上,佢哋一個把風,一個偷偷走上平台走近D影,見有secur就叫另一個散水,估唔到阿伯都幾身手敏捷

      刪除
    10. 星期五有個靚妹成個人訓左上去都算,大人都咁無品,影衰晒其他攝影愛好者。

      刪除
    11. 真係有錢既就用可樂牌啦, 土豪用罪犯只會有失身份.

      刪除
  9. 師兄爆得太大鑊了... orz

    回覆刪除
    回覆
    1. Ban咗睇唔到Tim!

      刪除
    2. 睇o左一D , 又睇漏一D~~~~

      刪除
    3. 其實我覺得飛機佬個 Post 本身冇乜問題, 不過開人樣又好似唔係幾好~ 8-|

      刪除
    4. 又唔係佢俾錢,何必咁慶 :-/

      刪除
    5. 唔止開人樣人點題,語氣都。。。
      有時網上言論好易引起誤會,果邊又多口痕友搞事,要小心。
      請攝影師,真係一分錢一分貨,如果淨影相收1k或更少,
      交呢d相,絕對合理。。。

      刪除
    6. 佢話班“專業友“影到佢屋企人黑口黑面,所以先至慶

      刪除
    7. 如果用2-3k請一位攝影師都影成咁,先再慶都未遲。
      舊年聽過,婚宴3p2v都係HK$5000
      (p for photographer,v for video,p用5d3, v用5d2)
      無錯,就係果d由倒塔咁早影到11-12pm果d job,
      計埋前後期制作,隨時最低工資都唔夠,仲要自已出器材。。。

      刪除
    8. 好多原因,一言難盡。。。
      好似設計軟件adobe creative suite咁,可能個客有錢或用老翻,用到最新版本ps好似識變法術咁。要求你點搞點搞點搞,點改點改點改。。。但一個仙都唔會畀多你,又要求多多。十多年前平面設計界好似有呢個現象,依家到攝影界。當然又有好似photobyben果d敗類,但又有人buy果下死,痴線!

      刪除
    9. 呢句愛黎形容宜家 EPC 攝區都好貼切! :-bd

      刪除
    10. 呢樹原來咁多抽水怪。。。
      我無否認過自已唔係 =))
      epc牧牛攝影區 :)

      刪除
    11. 呢度有三大水王坐鎮,唔多水才怪:>

      刪除
    12. 好彩阿教授呢排好似好Q忙, 如果唔係佢老人家入埋黎吹呢庶一定黑雨水浸! :D

      刪除
    13. 我就話係: 財必明! :P

      刪除
    14. 等教授回歸之後,禾將個名讓番比佢:>

      刪除
    15. 話時話,教授比人研究在咁耐刀未放出嚟gei?

      刪除
    16. 口水佬十個有九個都唔Q認自己係口水多過茶嫁啦! :P

      刪除
    17. 因為我打左個助語詞,佢地又沒有寫明咩字是"粗口",佢地一班屎拂鬼玩能晒啦! 牛蛇你條 PK 記得要報寸!!!

      刪除
    18. 牛及其分身現在是不講粗口與諧音, 祇會在背後打小報告, 那麼就尤得佢地開心經營牧牛場吧! B-)

      刪除
    19. 咁鐵男你咪就係第十個口水佬 Lu! :D

      刪除
    20. 我見你已經有三次被罰粗口記錄,如果仲想喺嗰邊出下帖/留下言既話就要小心用詞啦,果班牛黨羽,隱形既浮面既真係多到失控,佢地一人一把口,你得一把口,好易沉唔住氣而出事,你睇你一被罰停賽幾日,果d平時無乜蒲頭既牛黨羽,走晒出黎指指點點,踩人唔使本

      刪除
    21. 講到口水,有排未輪到禾:>

      刪除
    22. 下一次好可能會 BanQ, 但以飛機佬直率既性格, 應該唔會隱姓埋名返去開分身~

      刪除
    23. 明公公你既係水王亦係口水王, 呢兩點你冇得唔認! :D

      刪除
    24. 唔去娘家開分身咪留喺呢度出帖,話晒呢度自由自在,爆晒粗口老美都隻眼開隻眼閉,點解?皆因老美都係爆粗一族:>

      刪除
    25. 講到我咁很粗魯, 我斯文人來, 有讀少少書, 我大聲唔很代表我冇禮貌, 小喇叭! X( 以上邊庶有粗口?! :P

      刪除
    26. >明公公你既係水王亦係口水王, 呢兩點你冇得唔認! :D

      >>但禾識得抹嘴:>

      刪除
    27. 明公公同Q sir都係水王之王 :P

      刪除
    28. Q sir 又笨又實,點睇都唔似係一個講粗口既人, 最多都係用鍵盤打出黎 :P

      刪除
    29. 佢部罪大手機都出唔到地道香港粗口字

      刪除
    30. “很“ “小喇叭“以上粗口諧音字眼,喺娘家即罰停賽:>

      刪除
    31. 咁你心邪冇辦法! 如柴灣小西灣地名係咪成個都粗口諧音先? :P 有及物動詞加被動名詞喎~ ;)

      刪除
    32. 嗰邊班牛黨羽話係就係!
      你有兩個選擇,一係繼續留喺度被牛及牛其分身玩,一係就走投,無第三選擇:>

      刪除
    33. 咁事實我地係響庶講緊粗口, 不過本身毫無惡意, 那又如何? 吹咩! :P

      刪除
  10. 回覆
    1. 飛機佬又衰講粗口, 下次都係忍下口啦!~ 8-|

      刪除
    2. 飛機佬果邊都幾多人唔妥佢,一見到被ban幾日,就喺度講風涼話

      刪除
    3. 有d有牛味, 尤其係果d從來都未響攝區出過帖一回就係回呢個果d~

      刪除
    4. 原來仲有好多隱形廢牛,我地在明,廢牛在暗,真係好易誤中地雷

      刪除
    5. 所以果邊攝影區出post或回應,要好小心。
      條癈牛真心愛搞事!

      刪除
    6. 好似我同明公公同阿財子咁索性唔再出帖就唔駛o驚住o驚住~

      刪除
    7. 乜明公公唔係陣亡左,佢仲留到炎咩?

      刪除
    8. 感受嘅野有時幾主觀,鐘意就鐿意,唔鐘意就鐿意。
      見到張黑口黑面相仲話係'請'返黎嘅攝影師影,真係好難頂吓~~~~

      刪除
    9. 禾想玩刀毛得玩,已被人公報私仇banQ左

      刪除
    10. >乜明公公唔係陣亡左,佢仲留到炎咩?

      財子
      >開分身:>

      刪除
    11. 明公公份人又係太老實, 如果你想返去, 唔駛好似牛咁開一百幾十個分身, 開幾個都好夠~ :P

      刪除
    12. 講下啫,刀吳返去啦

      有老美呢度個温暖大家庭嘛:>

      刪除
    13. 我呢處冇三溫暖, 你鍾意要去台灣!~ :P

      刪除
    14. 點刀要落下鞋油先至得,如果唔係容乜易佢老人家唔like,ban Q左我㗎:>

      刪除
    15. 呢庶已經夠人少夠小圈, 仲 Ban 人? 鬼同你吹咩! :((

      刪除
    16. 乜唔係ban左隻癈牛咩? :>

      刪除
    17. 牛分身咁多, 邊庶 BanQ 得哂呀?! :)) 依家牛仲響抵死兇開左一堆, 死十個當一雙, D網名一望成股牛味, 阿 Hiker 呢次大煲, 開始有排煩! 8-|

      刪除
    18. 抵佢死啦,係咁麻目的保護自已老死,不過佢本身都唔係好人就是了!我仲係版主時,試過畀佢利用排除異已,正所謂壞人出口,笨人出手,咁就無左版主做。仲好,依家睇清佢本來面目。行山路隨地掉煙頭既,好人有限!!

      刪除
    19. 抵死兇大版主是也,基本上已被佢同佢家人統治 XD

      刪除
    20. 條友 OK 醒喎, 我見佢係牛開果層搞事樓唯一一個唔多相信牛係我本人(笨版其中一個板煮都信!), 而係事有蹺畸~

      http://www.dchome.net/forum.php?mod=viewthread&tid=1254669&page=2#pid14820372

      牛心理真係越黎越變態, 佢係好有心去扮鬼扮馬o翕三o翕四去刺激班笨粉, 佢一見人地科林亂就好Q開心, 自己就要畀人 BanQ 先 High, 認真夠賤格! :-o

      刪除
    21. 所以同抵死兇比,epc攝區已經算好好,可惜有牛。。。

      刪除
    22. 抵死兇一家人執法, EPC大致真正係一個人話事,其實分別不大~

      又不過, 人地果D都係私人網站黎, 靠廣告等搵餐晏仔食下幫補下生計咁, 唔通要佢地一人一票選站長咩? ;)

      刪除
    23. 無話佢唔醒,但亦太壞果下衰囉。
      果度啱晒癈牛玩,記得出多d呢樹link喎,癈牛 :>

      刪除
    24. 聽講抵鬼兇呀richard幫主要不時科水,
      搵到餐晏仔既絕對唔係幫主,只係果家人。。。

      刪除
    25. 睇黎佢成家人都要兼職去執越黎越多兼越黎越臭既牛屎啦

      刪除
    26. 佢一家人既屎,比牛屎臭得多。。。
      牛純粹變態,目的無利益可言,同果家人有分別。

      刪除
    27. A 蛇對左牛咁耐都畀牛玩分身術呃倒, 仲要唔祇一次! 而 Hiker 第一回合第一次同牛交手就冇中招踩屎, 佢都算叻仔喇! :-bd :P

      刪除
    28. 咁我信阿李察應該唔係壞人, 其實阿 A 蛇都係(不過佢係胸襟唔夠加面皮薄), 兩個我都有同佢地咀過一輪, 可以感覺到~

      至於僱傭兵一家, 做野打工梗係要出糧, 天公地道~

      刪除
    29. 好可惜李察請左班壞人幫佢手。。。
      A蛇正直,點計都好過條老狐狸

      刪除
    30. Q sir都係鍾意同人親咀 :P

      刪除
    31. 我夠叫魚仔帶D囡囡出黎畀我地影同咀, 佢吳濟之嘛! :((

      刪除
    32. 思必嘅思路好清晰~~

      刪除
    33. 魚魚想揾基童~~~唔係機佬~~~

      刪除
    34. 老美,你同人咀,有無申個舌頭去對方個口度

      刪除
    35. Q sir鍾意咀"甜"舌"滑" :P

      刪除
    36. 口水變左嘔吐物。。。

      刪除
    37. 又可能老美鐘意咀咀眼睛,eg. C

      刪除
    38. 反肚呢招巧高難度噃,佢老人家唔知可否勝任!

      刪除
    39. 李實在太睇少老美了,小明子
      乜野難度9.9嘅花式佢老哥當食生菜

      刪除
    40. 凌空翻騰三週半刀得!:>

      刪除
    41. 劏痲色盤旋,倒十字……

      刪除
    42. Hm.....尼棵老樹很大機會有....褐根病
      上述style恐怕有D風險

      刪除
    43. 屬於根部病害,常讓人忽視,發現染病時,已經全株萎凋。

      刪除
    44. 病情嚴重者需掘除,將病根完全挖除後燒毀

      刪除
    45. 好又三十六,無好又三十六,副架生刀生晒銹,除根就除根啦:>

      刪除
    46. 直頭係核突, BenQ 哂你兩條友丫拿?! >:)

      刪除
    47. 學李話齋,刀毛乜人氣,仲benQ:>

      刪除
    48. 我 BenQ 左你兩條會所佬之後, 我自己去開番十零廾個分身, 再自己回自己, 就可以好熱鬧, 搞旺個場! :P :))

      刪除
    49. 咁你仲唔快d郁手 :-/

      刪除
    50. 個網名可以:QE4, QE5, QE6, QE7, QE8, QE9…………etc:>

      刪除
    51. 個網名係 QE00~QE99, 再跟手就要去到 QE0000~QE9999~~~~
      果 D 04/14/44/64/67/69/76/79/... 至 8964 都一定會抽起就係~~~

      刪除
    52. 必思,李知道楊修點ko嘛

      刪除
    53. 楊修 - 門字加個"小"???

      刪除
    54. 講到楊修之屎,就緊係要揾呢度個網名叫“unknown“既教授解畫啦:D

      刪除
    55. 果D分身名咁改法一D牛味都冇, 完全唔成功!~ ;)

      刪除
    56. 其實牛牛入黎一齊吹吓水咪幾好玩~~

      刪除
    57. 咁你返娘家同佢吹咪得囉,佢都好悶 :D

      刪除
    58. 我依D小腳色,佢睇唔入眼~~

      刪除
    59. 鐵男洗五洗燕威明公公一齊挑機?

      刪除
    60. 飛機佬咪同班牛分身咀左一輪, 好谷輪氣嫁, 一沉唔住又畀人 BanQ 啦, 算把啦! :-o

      牛果D死人分身, 人地已經出唔到 Post 之後, 仲要出黎也文也武,踩多幾腳, 好很低Q能! :|

      刪除
    61. 西牛記都有得睇, 一隻牛一變一百隻, 成群撞過黎都撞輪死你! :P

      刪除
    62. 小明子似乎有倉雙後遺証咁款……

      刪除
    63. 老美……第一次粗口警告,banned to post until 30 april 2099:D

      刪除
    64. 妖, 我同你到時都香輪左啦! X(

      刪除
    65. 小明子創傷後夢遺症!~ :D >:)

      刪除
    66. > 屎得巧吳抵

      其實抵你死啦! :-X 一你鬧阿A仔"龜頭縮"~ :P 二你叫人唔好出圖("免得畀牛搞"), 一單已經係死罪, 仲要衰兩辨, 死兩次你都未夠啦! :D

      刪除
    67. 老美李尼D算五算響佢傷口灑salt?

      刪除
    68. 呢d落井下石,踩人唔駛本,見高就拜,見低就踩既野,其實我最叻!~ :P >:)

      刪除
    69. 終於睇清老美真面目:D

      刪除
    70. 你早d鑲對牛眼就冇樹啦!:P

      刪除
    71. 當時我只係叫樓主delete幅圖,唔使被隻牛抽稱喎,無叫其他人唔好出圖噃:>

      刪除
    72. 話時話,個女攝同飛機佬有交流,仲話飛機佬部機巧勁下,飛機佬真正坐懷不亂,
      敬禮!

      刪除
    73. world matters give you see- through:>

      刪除
    74. U2,World shit knife give you see through

      刪除
    75. 做人難得糊塗,看透咁多世事對自己冇好處! :-S

      刪除
    76. 唉~
      命𥚃有時終需有

      刪除
    77. 才子,搵咗成晚都搵唔到石修點ko :-/

      刪除
    78. 小明子,解釋積屎掩飾,
      尼只貓,李慢慢食

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章