2014年6月1日 星期日

是日一張

見今日個太陽咁毒,無聊影左兩張... :)
用左阿仔學校上次睇日蝕嘅遮光纸,得返粒红點 :))


9 則留言:

  1. 剛才三點幾出去... 曬到幾乎變豬頭, 仲要係熟o左果隻...

    家陣吹住風扇都標緊汗...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我房西斜,我開左冷氣都唔凍.....

      刪除
    2. 我間房果度同你相反... 唔開冷氣目訓, 朝都被太陽 "熱醒"...

      家陣都要裝塊車用的遮陽板係外面, 唔係就算開住冷俘 "目訓" 都
      會熱醒~~~~

      刪除
    3. 一樣西斜 唔開冷氣好熱 , 所以一定要開冷氣

      刪除
    4. 貼左防曬膜,冇咁熱~~~

      刪除
    5. 防曬膜... 我間房個位有著有唔著...
      隔到熱係必然, 問題係冬天時借唔到個太陽熱力...

      刪除
    6. 兩害取其輕~~
      我嘅貼左十年,唔貼係好大鑊~~
      但殘舊開裂鳥~~

      刪除
    7. 其實貼o左係會好好多, 因為屋企兩間房都係向東, 但係一間有貼一間無,
      結果係... 有貼o既係好 D, 而我住果間就無貼...

      不過 n-1 年前果 D 都係得個黑字果種... 家陣都唔流行囉,
      所以都留意緊比較新一代擋IR 為主果種, 最少唔會搞到成
      間房都黑晒... 不過都係要睇定 D 先就係了!

      刪除
    8. 我貼嘅係龍膜。又透又隔ir嘅依咖好貴,所以裂左都唔捨得換~~

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章