2014年6月14日 星期六

金曲妙云-

許茹而

敗一部不後悔的FF

李及時地出現 彷彿理想中期待
卻為何共禾緊抱著 會突然肥花放開
這樣平靜分開 只因有更好存在
李就如習慣尋覓替代 得到再更改

*如能不管多折舊 在最燦爛
 永遠分開 新雞精采
 然而不知的將來 亦盼李在
 李偏偏再次避開

 為何不知道轉機 想李在腦海
 有著奇蹟般ISO 能耐
 能繼續期待李 感覺曾坐擁
 油麻地時不想放開

 仍然不知道轉機 天與地隔開
 信任舊鏡可以存在
 如有幸留住李 純屬意外
 因此更頭痛*

李是雲上色彩 彷彿anges'B等待
卻為何共禾緊抱著 會突然雙手放開
相戀結果分開 有太多感覺無奈
李就如習慣尋覓替代 應否說不該

REPEAT*

24 則留言:

  1. * 期望你忽然 悟覺之時
    仍未太晚
    期望我忽然 後悔之時
    仍未傷得太深
    其後淡然習慣 即使不稀罕賠掉時間
    我總有天氣餒心淡 *

    用你飄忽的好意
    換我最難忘一次
    是我愛上浪子
    不可以 獨個令你心儀

    # 用我青春押一注
    換你回頭停留是處
    只想你到最後 心中會內疚
    還後悔付出的愛不夠 #
    Repeat *

    @ 用我冀盼的雙眼
    換你偶爾來一晚
    用我無窮容忍 姑息你
    但你視作等閒 @
    Repeat #

    如何自處 怎麼我今次
    願意孤擲一注
    為何可以 拋開了一切
    為你一人 自棄森林 任性一次

    回覆刪除
    回覆
    1. 你倆惺惺相惜,一個凹一個凸,perfect match:-bd

      刪除
    2. 差不多先生果然名不虛傳,惺惺 =/= 猩猩>:)

      刪除
  2. 回覆
    1. 萬二蚊,吳雪雯嗰時巧正:-bd

      刪除
    2. 呢首歌咩名,禾真係吳色:d

      刪除
    3. 歲月摧人, 女人真係唔襟擠, 你有冇睇日頭無記重播"碧血劍", 阿陳秀珠後生幾正呀! 而黃日華個樣大致同宜家都差唔多(當然都係老左啦, 但冇咁大分別嘛~)! :-o

      刪除
    4. 又講, 萬二蚊同吳雪雯係邊個? 我都吳識!~ :D

      刪除
    5. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    6. 而家本港台深夜又重播番啦,快d睇下係邊個啦:p

      刪除
    7. 亞視重播又重播既經典戲:我和疆屍有個約會入面飾演馬小玲既萬綺雯你刀吳色!

      刪除
    8. 拍碧血劍時,陳秀珠應該三張幾野啦 XD

      刪除
    9. 我睇阿秀珠姐碧血劍時我十o靚歲之嘛!;)

      刪除
    10. 禾刀係得七,八歲之嘛:p

      刪除
    11. 陳秀珠,都係睇"北斗雙雄"果期啦,打後已人妻feel。。。
      即是類似剛剛做完既m-club,完全無性趣睇 XD

      刪除
    12. 妖,係真唔係呀?硬係要o翕細人幾年!

      刪除
    13. 陳秀珠"笑傲江湖"果期又得吳得呀?~~

      刪除
    14. 都係碧血劍裡面既陳秀珠最索:p

      刪除
    15. 爭幾年咋? 死。。。其實無乜睇過碧血劍,以為係9x年電視劇 XD

      刪除
    16. 如果係9x年,老美又點會嗰時得十o靚歲:p

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章