2014年6月13日 星期五

究竟高像素定高ISO有用D?

姐係A7R 定A7S好?

高ISO好似用途大D

但問題係去到12800 其實一樣都好多NOISE

不過已經比平常既好 6400 絕對可用

而高解像度影出黎條女索D....正D

咁買邊部好? A7R就平D

A7S 要加野先拍到4K 但問題係加果個野好似都成萬蚊=.......=

夠買幾枝菜了....

點選擇?

108 則留言:

  1. 兩樣都一樣咁重要,又免得你之後後悔及埋怨!~>:)

    回覆刪除
    回覆
    1. iso409600,巧睇吳巧食:-o

      刪除
    2. 你使乜酸葡萄,你要既隨時可水魚:d

      刪除
    3. 小明
      佢當然係酸......吓條啦

      刪除
    4. 我指係明公公吃不到的ISO409600姐!

      刪除
    5. iso409600桌頭啫,質素慘不忍睹:-o

      刪除
    6. 老美想食虾條,超級市場大把:p

      刪除
    7. 都唔駛乜楊修啦, 一句龜頭一宿就可以香得啦! :))

      刪除
    8. 邊個?邊個咁沙膽發籣西人係宿投歸?沒有可能!放心

      刪除
    9. 刀衫許地慾許柚荷㾗:))

      刪除
    10. 倆輕遞,柚擒申毛耐細:>

      刪除
    11. 仲耐細!?柑細神之指到呢......

      刪除
  2. o拿拿拿, 我正經畀d意見阿魚仔丫, 雖然我都知佢唔聽.. :(

    魚仔應該買 A7 kit, 因為係成本問題, 佢係轉會, 而唔係多修!

    A7 唔影夜景一般日光白白或者室內不是長曝用冇問題, 有像素同ISO之間之平衡, 又平抵玩, 又夠自動化, 何必自尋煩惱。

    至於拍片, 有幾何要四畸製作丫? 你估佢真係大導咩? 佢都係初哥導演魚毛黎姐! 又吳係影乜大製作。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 影大製作用 RED 或最少都 1DC 啦, 仲要一買買十部八部啦!

      我有個舊同學自己開製作公司的, 當年佢一買就係買左十部八部 5D2 拍戲啦, 仲話同 RED 比好抵!~ :P 一部機去拍片? 典樣預先對焦? 用 AF 麼? 又或者下下斷開拍再狂接咩, 斷截禾虫喎! :-o

      刪除
    2. 前排嘗試做義工拍音樂活動,一條友控制兩部機,一部對住所有表演者唔郁。
      另一部單腳架手持,拉近重點大頭。。。。好難剪 XD

      4k? 用乜做剪接?特效真係唔使諗,除非有當代富貴電腦。
      ISO定像素,問得呢題,好明顯唔知買部機做乜。。。
      拍片行到full hd,乜都夠啦,你仲想用部相機影埋相output 20x30"以上?

      刪除
    3. 幾年前無乜光情況,Nikon D7000 ISO 12800一樣咁用,有乜問題?
      新機無可能比佢差,仲要full frame。
      有要求唔係問題,有budget的話。。。無的話,唔好太脫離現實囉 XD

      刪除
    4. 其實小魚都未知自己想要乜,佢咁盲目去買野,遲早咪又後悔,可能最終又返番起點

      刪除
    5. 咁我依D新手應該點做呢美國佬>~<

      刪除
    6. .如果拍片計 FE24-70Z 配 A7R 同 FE28-70 配 A7 根本唔會有分別。

      刪除
    7. 小魚,如你買左A7會唔會又後悔身痕先,其實我覺得你係屬意A7R既,既然係咁,又何必自尋煩惱呢,去馬啦:-bd

      刪除
    8. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    9. 有富一代射住,梗蠔戲!:p

      刪除
  3. 呢個問題... 自然係 "左擁右抱"... 有乜o野好過一部機? 自然係兩部機~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想有埋 A7S, 但係錢呢? 8-| ;)

      刪除
    2. > 你估佢真係大導咩? 佢都係初哥導演魚毛黎姐! 又吳係影乜大製作。。

      巧hurt小魚心靈:((

      刪除
    3. 錢啫……李尚哥哥定姐姐?:p

      刪除
    4. 你suggest小魚買七系,到時佢咪又心思思想換七勾/七蛇>:)

      刪除
    5. 又咁講, 寧欺白鬚翁, 莫欺少年窮, 更何況小魚本身屋企都唔窮, 好明顯係有D米的~

      刪除
    6. 咁又唔會, 佢買左 6D 已經話嫌重, 冇再諗 5D3! :D

      不過佢又好羡慕 5D3 對焦快點數多, 但又吳肯拎重D! ;)

      刪除
    7. 禾夠想坐擁一的交叉,可惜禾吳係小妹:-o:))

      刪除
    8. 1DX 我拎唔起, 亦唔會做水魚! >:)

      刪除
    9. 禾地不嬲無睇少小魚,禾仲封佢係禾偶像添:d

      刪除
    10. 小明子李串人刀巧謙厚噃

      刪除
    11. 嘩, 同一年前比又跌了一萬! :-o

      刪除
    12. 老美,李咁講咩意思!:))

      刪除
    13. 投資方面我係圖表派, 就梗係要 Plot 下 Graph 咁, for 個價格走勢圖! :D

      刪除
    14. 你吳係諗住玩呢d會升值嘛>:)

      刪除
    15. 鏡頭都係, D笨鏡好多枝擠十幾年都昇左三倍, 好過買樓! :))

      刪除
    16. 好彩禾部5D3吳係摩頂價買:p

      刪除
    17. 咁我玩早你好多個月喎! :>

      刪除
    18. 笨鏡早兩年, 間中有人肯放 FA*, F*, FA Limited 果D(我有哂~), 都好高價有人問架, 係宜家畀死人麗確影印機牌玩謝左姐, 乜聲氣都冇, 搵鬼玩賓得咩?! X(

      刪除
    19. 李不嬲刀水魚價入㗎啦:((

      刪除
    20. 李早兩年棄守笨鏡,而家就唔使呻笨啦

      刪除
    21. 尋日先搵笨fans朋友,佢大把好野,包括新出果d,
      最可惜唔太似會出full frame,浪費晒d好鏡。。。。
      中幅又太笨重,無可能入會

      刪除
    22. 邊有錢買晒2部 只可選一部~

      刪除
    23. 我d菲林笨鏡我同佢地共存亡,唔會賣,又唔係等錢開飯~而佢地都可以用倒響奸狼同罪大全幅,係變哂手動鏡姐! >_<

      刪除
    24. > 我d菲林笨鏡我同佢地共存亡,唔會賣,又唔係等錢開飯

      感動流涕:((:d

      刪除
    25. 我係真正笨粉死忠! :-o

      刪除
    26. 老美心聲:死忠左笨粉成36年,就係為左等佢出full frame,毛奶油而家先黎放棄㗎,萬一佢地真係出的話而我又全身而退,咁咪真正笨七:((

      刪除
    27. 等左36年.......老美佢

      茹果痴痴的等某日
      終箊可等到笨仔中最愛
      誰介意李禾這段情
      梅梅碰上鳥意外不清楚未來
      何曾願意 禾心中所愛
      每天要孤單上網

      * 寧願一生都不說話
      刀不想購假菜欺騙李
      留意到李禾這段情
      李會發覺間隔著135距離
      無言地愛 禾偏不敢說
      說一句想跟李一起 牛Ooh... *

      # 如真 如假 如可分身飾演自己
      會將心中的縮旗獻出給李唯有的知己
      如痴 如醉 還盼李懂珍惜自己
      有天即使分離禾都想李 小圈中想你 #
      Repeat * # #
      如果痴痴的等某部
      終於可等到FF中最愛

      刪除
    28. 好一曲細數老美心路歷程:d

      刪除
    29. 嘩, 果然係作詞人! :-o

      刪除
  4. 回覆
    1. 聲沙細, 茅電影感~ :P

      刪除
    2. 我笨Q都有 Digital Bokeh Filter, 你啱吳啱?~ :P

      刪除
    3. 人地活生生囡囡針孔刀大把A感
      李乜Q乜七開行broken filter刀係對住下胃衣剪報,點比

      刪除
    4. 下胃衣留番你老哥慢慢享用, 我茅性趣! :(

      刪除
    5. 娘家有縮旗,抵死兇有小妹李岩吳岩:d

      刪除
    6. 縮旗一早收左皮, 抵死兇依排都唔多見牛, 佢都冇再搞野~

      刪除
    7. 佢已收版主警告,邊度仲夠膽玩野,除非想自宮:))

      刪除
    8. 你果邊最少有兩個分身, 佢玩野你可以輪下佢啦! ;)

      刪除
    9. 禾嗰邊起碼有十幾廿個分身,如果唔係邊夠自己問多人覆,咁先唔會惹人懷疑:))

      刪除
    10. 唔同你先至係牛? 網絡分身鼻祖? :))

      不過如果係咁, 典解娘家果邊畀人一 Bank 就瓜呢?! 8-|

      刪除
    11. 講開娘家既牛,抵死兇垃圾填海級版主呢排經常係diy區搞事,我當佢牛咁dup,
      又因為佢連該區版主都得罪埋(基本上佢惹怒左整個diy區member),
      我唔太過份都唔會理我,爽死 =))

      刪除
    12. 點解將填海級同牛相提並論,因為行為模式90巴仙以上相似。。。

      用第二名以為無人認得佢,
      無料扮四條,
      好心指正佢錯誤,調返轉頭話人。又一個轉身用返你教佢既野兇返你。。。
      今日的我打倒作日的我 :>
      有少少入門器材以為自已好勁。
      技術差
      無品

      刪除
    13. 我連佢老死都數臭埋,使怕佢 :>

      刪除
  5. 我想問典解"高解像度影出黎條女索D"? 8-| 乜吳係濛D糊D最好膠面D磨皮磨哂D瑕疵D女先至鍾意咩?! :D

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 愛情動作片用黎數毛咩。。。

      刪除
    2. 解像度一樣, 其實我諗清唔清楚最大分別係壓縮率 @@ 唔通你以為M43影出黎D相矇的嗎?

      要低壓縮率, 你搵部bitrate高D就得 @@ M43同A7R/S 分別可能唔大

      刪除
    3. 小魚,4K未成氣候,一濶 三大呀

      刪除
    4. 有大把資源咪4k囉。。。

      刪除
    5. 資源二字
      實在can O can .

      刪除
    6. 刀無資源(囡)李仲眈乜鬼吖

      刪除
    7. 老美有水資源無鋁資源,所以映剪報

      刪除
    8. 影剪報刀巧d,至慘硬食食物手機相,認真敢怒不敢言:((

      刪除
    9. 睇囡囡太清楚可能食唔落........

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章