2015年1月22日 星期四

[金曲妙韻]多失肺菁雪哈囉

啲三銅逸啲膠义走鳥, 磚頭黄金多失
戴渣勁耐巧媽?


當所有的雞離開禾的時候 李勸禾要現金等候
並且陪禾度過鳩失中最長的寒冬 如此的低息
當所有的人狙擊禾的時候
李要禾安家縱容 似乎以為禾有一張永不爆額的卡 (禾)容易蠢動
禾終於讓千百張單在禾面前揮舞 禾終於擁有了千百個冷漠的笑容
禾終於讓人群令禾深深的移動 禾卻忘了告訴李 李一直在我心中

啊...禾終於失去了李 在擁擠的人群中
禾終於失去了李 當禾的人生第一次感到光榮
啊...禾終於失去了李 在擁擠的人群中
禾終於失去了李 當禾的人生第一次感到光榮
當四周掌巴如潮水一般的洶湧 禾見到李眼,中有開心的淚光閃動 

68 則留言:

  1. 每一個晚上 在夢的曠野 我是驕傲的巨人
    每一個早晨 在浴室鏡子前 卻發現自己活在剃刀邊緣
    在鋼筋水泥的叢林裡 在呼來喚去的生涯裡
    計算著夢想和現實之間的差距

    我很醜 可是我很溫柔
    外表冷漠 內心狂熱 那就是我
    我很醜 可是我有音樂和啤酒
    一點卑微 一點懦弱 可是從不退縮

    每一個早晨 在都市的邊緣 我是孤獨的假面
    每一個晚上 在音樂的曠野 卻變成狂熱嘶吼的巨人
    在一望無際的舞台上 在不被瞭解的另一面
    發射出生活和自我的尊嚴

    我很醜 可是我很溫柔
    白天黯淡 夜晚不朽 那就是我
    我很醜 可是我有音樂和啤酒
    有時激昂 有時低首 非常善於等候

    回覆刪除
  2. 大詩人, 開箱出圖啦! 唔好再淫詩喇!! ;) :| :-S

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩,閉關咁耐終於蒲頭,巧耐冇見啦財子:p

      刪除
    2. 財子,D3同1DX去左邊度?:p

      刪除
    3. 部總經理已被打入冷宮了:p

      刪除
    4. 財子又有新目標:p

      刪除
    5. 經理响裂像対蕉製作过呈瓜左

      刪除
    6. 噢…R.I.P!!:((:((

      刪除
    7. 入部豬勾巧過:p

      刪除
    8. 典解唔入阿發柒易?>:)

      刪除
    9. 典解唔入填海級中出手機? :D

      刪除
    10. 典解唔入史上最廢?:d

      刪除
    11. 咁依d要當事人自己答喎! ;) :P

      刪除
    12. 美國佬話你兩條xx,下下都疾Q住晒,信唔信禾BanQ晒你地兩個吖嗱,寧願呢度無人氣都唔想谷九氣:d

      刪除
    13. 財子話想要裂像對焦喎:p

      刪除
    14. 部中出手機最後一部倉底貨都被美國佬狗衝埋,想入都唔得入!:d

      刪除
    15. 你想要幾多部手機填海?笨倉仲有大把死貨 :D

      刪除
    16. 必思:典解唔入填地中海級中出手機?

      刪除
    17. 呢部地中海手機只有美國佬岩用:p

      刪除
    18. 信唔信Q伯BanQ晒你地?等佢自己孤獨终老 :D

      刪除
    19. 想自宮巧易,鬧佢龜頭縮就得:d

      刪除
    20. 你講真話係冇用既 :D

      刪除
    21. 即係佢受軟唔受硬:d

      刪除
    22. 本身硬唔起 , 當然唔受硬 :))

      刪除
    23. 咁你姐係話我龜頭縮,同當日明公話甲蛇縮頭龜差唔多! X( 之後結果係點,你懂的! :))

      刪除
    24. 呢度活躍會員5隻手指數得晒:)),banQ一個少一個:d

      刪除
    25. 如果呢度謝左,我大不了返娘家同牛群們咀咀,而唔會響度開分身! :(( :D

      刪除
    26. 果然兩兄弟穿同一條抵庫 , 美國佬想回娘家同牛咀咀 >:)

      刪除
    27. 其實牛貓咁有誠意依貓兩次叫你過返娘家同佢咀咀,你就唔好推啦,正所謂打屎不離兩契兄弟嘛:p

      刪除
    28. Q伯始終都係想同牛貓咀咀 :D
      牛貓係娘家又問買機啦,仲唔番去?

      刪除
    29. 美國佬係時候去update下疑似牛貓post了:d

      刪除
    30. 唔得閒,執緊相機聽日去影日落,然後去食海鮮~

      刪除
    31. 諗住去邊度影?:p

      刪除
    32. 過兩日你咪知囉! :P

      刪除
    33. 到時又係出埋d魚虾蟹手機相:d

      刪除
    34. 一早預告咗,咪又係三聖村 :D

      刪除
    35. 唔係諗住攞部中出影日落嘛:d

      刪除
    36. 中出完咪又係同蛇伍咁上下 :D

      刪除
    37. 佢體力唔知應唔應付倒

      刪除
    38. 你指食海鮮?可以搵人餵 :D

      刪除
    39. 佢無小魚咁有魚嫂餵食,應該要食自己:d

      刪除
    40. 今晚你地過黎衫性海邊搵我啦,拎住中幅冇戴冷帽果個後生仔就係我來,你地搵到我相認後我請你地食海鮮下! :))

      刪除
    41. 美國佬找下扮他 , 留意他拿住645D身邊果個地中海或戴冷帽果個就係他

      刪除
    42. 里奧你認人咁叻你都過黎啦!~ :D

      刪除
    43. Yeah!!....c u 衫性海邊!!

      刪除
    44. 你都可以黎嫁! 不過小心阿o必屎佢其實係放流料喎! :D :))

      刪除
    45. 唔好意思認人我最唔得 >:)

      刪除
    46. 推理就得 D 所以美國佬 變裝都可能給人知到

      刪除
    47. Cry.....no free seafood from seafood ghost

      刪除
    48. You mean that old seafood ghost? :D

      刪除
    49. Yeah!....the old seafood that like middle shoot seafood so much

      刪除
    50. 其實以後在街上見到有個拎住疑似中出物體都九成九係美國佬,皆因其它機主部機已經拎晒去填海,係填剰佢果部:))

      刪除
  3. 我完全睇唔明篇詩......恕我學識淺薄 :((

    回覆刪除
    回覆
    1. 原曲係趙傳唱既我終於失去了你,桶尼仔你果時應該都係啱啱出世~ ;)

      刪除
    2. 我回既係趙傳另一名曲,我很醜可是我很溫柔,差唔多時期~ :>

      刪除
    3. 你都可以黎嫁! 不過小心阿o必屎放流料喎! :D :))

      刪除
    4. 妖,我回覆錯位啦!:|

      刪除
    5. 財子回歸呢度即刻有番人氣,個卜美國佬邊捨得摺左佢:d

      刪除
    6. 呢個孤寒財主黎,佢仲有好多好野都未肯些牙! :| :((

      刪除
    7. 你咁叠水成日做水魚,你都唔些牙中出手震相啦:d:p

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章