2015年2月12日 星期四

[手機相] 是日一張~


蛇伍手機直出及上載~ :> 有時真係有手機勝冇機啦!:D

唉, 原來大家都係重口味, 等我加d味精先! :|


註: 不可借圖一用! >:)

25 則留言:

  1. 回覆
    1. 我晏d返去加d味精烹調下佢得啦!:|

      刪除
    2. Q伯加完精得個黃字:D

      刪除
    3. 反而美國佬用手機影就似相機影,用相機影就似手機相,百思不解:d

      刪除
    4. 佢將D相機俾我算啦...等我影令女仲好=3= 佢用返手機算~

      刪除
    5. 美國佬同財子兩幅相大家都係咁上下角度/時間影,你地約埋㗎!:p

      刪除
    6. 我地根本就係分身來, 用唔同手機影兩次啫! :D

      刪除
    7. 所以話美國佬勞師動眾拎幾kg野都係出手機相,何不輕鬆d拎部蛇五出街就得,出黎效果仲靚過佢影既相機相:d:p

      刪除
    8. 咁邊個係邊個分身?:p

      刪除
    9. 牛貓坐擁仲多相機鏡頭, 比我多好很多, 魚仔你去娘家問佢借啦, 佢依排都好活躍, 好鬼多分身出好多帖呀, 你是但問一個啦! :))

      刪除
    10. 明公你都係我分身咁囉! :D

      刪除
    11. 娘家都大把明公分身 :D

      刪除
    12. 唔覺喎, 反而抵死兇就有明公原真身, 芝心來! :P

      刪除
    13. 明公個人好有風骨 (應該話係小器), 佢娘家雖然仲有分身, 但係佢冇再出帖啦! :))

      刪除
    14. 明公分身最近先講笨Q同E仔 :D

      刪除
    15. 定V仔?:P 不過你點錯相啦~ :D

      刪除
    16. 講笨Q果個唔係禾來(牛貓口吻):d

      刪除
    17. 反而文師兄仲記得美國佬,耐唔耐都提下你:p

      刪除
    18. 必思你認錯人啦:-(

      刪除
    19. 你都係時候update下疑似牛貓分身list啦:p

      刪除
    20. Update左少少啦!不過冇置頂之嘛,廢事成日畀佢做主角啦~;) 又仲有d都有些牛味但唔夠肯定我都冇Post啦!8-|

      刪除
    21. 有些牛味果d可能係禾分身都未定:d

      刪除
    22. 反而講笨Q同V仔,我仲懷疑係美國佬分身添呀!:)):p

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章