2015年5月9日 星期六

是日一張

Rodenstock 45/2.8 ,試試鏡 :)
感覺良好...


21 則留言:

  1. 感覺良好可以唔使要支 50 2.8了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又唔覺意買左支後期版 Staeble 50/2.8 :))

      刪除
    2. 我有支DKL Staeble 50/2.8 , 點解唔幫我買? :((

      刪除
    3. 唔知 Ultranit 同 Ultralit 有咩分別 ...
      出左唔夠一年就俾 Agfa 買左間鏡廠..

      刪除
    4. 應該有少少分別(你支便過我果支, 我支係同Enna 35 3.5 DKL一齊買番來).

      刪除
    5. Braun DKL 坊間接環用唔用到 ?

      刪除
    6. 我未用過,網上話唔同牌子 DKL 有分別 ,會控制唔到光圈,所以問下.. :)

      刪除
    7. 個mount係有唔同, 不過adapter都係果種.

      刪除
    8. 我可以借接環俾你試, 有興趣係娘家PM我.

      刪除
    9. 只係賣鏡, 接環係自己出去買.

      刪除
  2. 不是自我感覺良好,係真係取景好,鏡好,意境好。係邊到來?

    回覆刪除
    回覆
    1. 師兄見笑,只係隨意一張 :)
      果度係美孚饒宗頤文化館一個小水池,得幾朶花.,但朶朶都好靚..

      刪除
  3. 三月去過,仲有幾朶紫色的,一樣咁靚,最好係唔太遠和池唔大,三面影都得

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章