2015年11月7日 星期六

真係... 買機唔會送技術之舞台拍攝...

真係... 有咁o既人大家都時時見, 但係今日去影時遇到呢個真係絕中之絕...

重點講解如下:
1)今日晨早搭巴士過去, 由屋企起步到達會場衹係用o左唔夠七個字...
2)已知有車模行 T 台... 於是就八卦去影, 企係主家座面, 而另一位影
   友企係我左邊後面, 大家真係相安無事, 因為我前面係無人企, 主家
   座係有人坐, 變o左係無人阻擋... 呢個世界如果日日係咁真美好!
3)因為用o左背囊唔方便換鏡, 又埋位遲少少... 焗用枝 24-70L!
   但係叫做個 T 台夠高, 亦有足夠距離, 變o左都算好影, 係無得影大
   頭咁解!
4)影影下, 後面 D 人開始湧上o黎, 但係都叫有規有矩, 最少唔會 6+1
   擋住做人牆!
5)跟住有內地影友發傻... 橫過主家座前面, 跟手就企正係我前面影...
   仲要係... 影一足睇一次 replay...
6)我已經叫佢座低個身一次 ... 跟住就有十秒至十五物可以影, 次後
   再棟返起身... 我身後果位都已經開始妖妖聲... 之後佢就企係主家
   座上面影... 佢用小白就問題唔大, 高o左仲有著數, 我呢??
7)當我影下時, 我前面果條 "人牆" 竟然問我點解佢影o既都係又黃
   又黑係咩問題... 真係... 我真係想講唔識影就唔好擋人影啦, 佢阿媽
   安好呀... 拎住一部 Nikon 加一部 Canon DSLR 都係拎字呀??
8)我忍住度氣同佢講... 我唔知你個 SETTING 所以唔知係咩出問題...
   我睇都唔會有人會認為我真係要較埋佢點影呀???
9)影完, 執o野走, 同原本企身後果位, 亦即係後來棟高果位打個招呼就
   各自搵o野影...
10)之後係點? 我由十一點幾影到三點外收檔時, 果條 "人牆" 都仲係場
   內, 而同佢一樣咁樣o既影友都唔係少數... 影影下成個人棟係你面前
   影又有, 帶埋自家道具o黎影亦有... 即影即有印相機都出埋... 我都同
   意果位車模/SG 係好突出o既一位, 但係果三位 (係, 三位一體) 真係
   似o黎博溝多過影相就係了!

講完就舒服o左 D...

最後自然有相睇~~~~

點樣先唔會黃黃黑黑? 一方面係經驗, 一方面係個場本身個光源夠唔夠好, 當然, 閃燈唔夠力回唔切電就係另一件事就係了!


暫時就係咁囉~~~

謝謝觀看!!

ps: 如果覺我黃.. 直接係 PS 度用攝影濾鏡-> 82B 14% 就會比較 "平衡"~~~





52 則留言:

  1. ED情况同打麻雀一樣, 好容易睇到邊D係有品之人.

    回覆刪除
  2. 力狂機條相機帶咪黃黃黑黑囉:D

    回覆刪除
    回覆
    1. C 記都帶黃,現場應該好黃下... :)

      刪除
    2. 懶得再 TUNE 啫...

      現場係夠光o既, 黃唔係大問題, 大家一齊唔用閃燈就無事,
      問題係... 個個都會咁做啦, 真係時裝表演果 D 或演唱會就另計~~~
      而最怕係明知係咁有距雜都仲要用閃燈友 "杯麵" /反光罩去影,
      最抵死係... 真係有人就咁打跳燈又無番皂盒之類去影... 影乜?
      而身後右邊有兩個又係好抵死, 一個無燈一路影一路睇... 唔係
      動感十足就斜晒一邊 , 另一個就係咁連拍加閃燈狂閃, 閃到我
      一路望任個 OVF 一路流眼水... 果一刻我就深切體會 D SG 被
      影友近距狂閃時個辛苦法...

      刪除
    3. 買機唔會送技術開頭禾都唔信,直至方丈手機相大屍完美示範,禾而家信啦!:d

      刪除
  3. 呢個世界成日都有D奇奇怪怪嘅人 :))

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好俾我遇正囉, 表揚佢又唔係, 唔表揚佢就谷 8+1 氣...

      刪除
    2. 周圍都有…好難避…中硬… :((
      要講…真係有排講“ X(

      刪除
  4. 唔好話影相, 有次我太太去睇演唱會, 第二行以為好靚無人人遮擋, 點知第一行個痳乜佬成晚成日起身舉牌, 遮住曬仲要大哎女歌手個名, 男人老狗成幾十歲人仲咁癲, 攪到要SECUR至肯坐低, 傻傻地.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果佢前面係個騎樓位... 佢起身舉牌時你咪幫佢一臂之力...
      推 Q佢落騎樓囉~~~~

      刪除
    2. 另外一樣係D拍友唔會試拍先, 明明大把時間都要到時至知
      有次去影日落, 隔離有班新手一早SET好腳架, 有個在我後面SET腳架, 得咗半個鐘終於開始日落
      個阿嬸問我測光測邊到, 答完咪講埋用嘅光圈, 快門, ISO俾佢知, 邊知佢話唔識教部機, 咁我咪話用AUTO, 轉頭佢話我咗住佢影, 我真係火都嚟, 隔離大把位, 我知後面有人, 都盡縮埋, 再唔係教高支腳架又得, 真係媽媽叉, 當晚日落唔靚, 影完幾張就走人

      刪除
    3. 有 D人好白_... 去影o野... 認真o既就點都要試試先,
      就算唔試試都早少少去或早幾日去睇個拍攝地點個
      情況係點... 而唔係到時隨性或段估執生... 但係呢 D
      另類投機份子就真係多到你唔信... 佢o地既唔熟個場
      地係點, 亦唔知邊個時間邊個位最好... 更唔會明人o地
      個心思唔會係其他人真係咁易一睇就透... 結果又咪笑
      話多多...

      而個人聽得最多係... "你枝小白無 IS 咪好易手震??"
      手震唔手震睇你點拎機同拎得慣唔慣啫, 更唔好講,
      明知有機會衰o既時候咪撳多幾張囉, 你估仲係影菲林
      咩~~~~

      刪除
    4. 你應該答佢 "IS 係防唔到 手震的". :D

      刪除
    5. 叫條友上小圈,睇下我完美示範點樣有伊斯蘭國都手震! :>

      刪除
    6. 邊有手震?係你地眼震丫嗎,全圖呢?方丈:D

      刪除
    7. 你就當然係眼震啦!:p

      刪除
    8. 過度依賴科技但基本功唔打好... 用咩都死~~~

      好多人... 係無咁多時間同心思用係基本功上,
      呢個早就已經係普遍o既問題, 但係連影都唔影
      多次衰幾次再汲取教訓令下次會更好果下就係
      真正個問題...

      刪除
    9. 要練基本功,熄芒影JPEG啦! 我都得,中九成九,又慳電~ :> ;)

      刪除
    10. 而家科技係進步咗,但普遍D拍友都一味要求對焦快,唔會去睇下影D相出來靚唔靚,更加唔會睇下係咪快而準,有次睇條友D相,一向都吹話S牌對焦好快,嗰次睇佢去完旅行D相,十張有八張朦的,有張影個女仔在噴水池前面,仲係中間位,都可以對焦去咗後面,唔放大都睇到,另外一張影街頭小食,成塊紅布遮住女仔個頭,成個一見發財,佢有回應話趕時間,真係吹漲,所以幾好嘅機都好,影相都係睇背後用機的人。

      刪除
    11. 以前跟陳燦光老師學影相,很多嘢都未必學到,但老師出名持機手定,這樣基本功就叫做學到D,一生受用。
      Rome was not built in a day.

      刪除
    12. 方丈練左十二個三年, 終於練成左反IS神功. :D

      刪除
    13. 方丈d楝梗相冇構圖又唔駛濕,是旦盲拍都得啦,不過偽術既野我真係唔識:D

      刪除
    14. 方丈既基本功練咗三十六年,仲係好基本:D

      刪除
    15. 基本功日日夜夜都係練熨緊,重點係自知與否個問題矣...


      咩架生都樣,用果個點用啫…


      ps:day3 會場內用暈倒拾平板打文真係同正宗平板有差距…

      刪除
    16. 我就係用乜都冇所謂都係咁用既好例子啦!B-) :))

      刪除
    17. 方丈用既係硏究咗三十六年既AIS(Anti-Image Stablize)反防手震手法
      螢光幕前既朋友:未經偽術訓練千祈咪亂用,唔係你用咗出相俾人笑到面黃:D

      刪除
    18. 用乜都冇所謂,用手機咪得囉。手機大屍,對嗎?:D

      刪除
    19. AIS呢個系統集無能達同奸狼AS同IS兩大防震系統兩家之大成,可達到3+4級相當於7級防震! :))

      刪除
    20. 面對十級手震,得7級防震有用咩?:D

      刪除
    21. 依d叫做竹木沙石皆可為劍,你識d乜丫?!  X(

      刪除
    22. 竹木沙石要咁多來拮大脾?:D

      刪除
    23. 放心, image anti-stabilization只係小數人的特異功能. 沒天份係學唔到的. :D

      刪除
    24. 唔好講到咁神... 人呢種生物, 永遠都係會撻 Q o既,
      係差在幾時撻同撻得有幾密有幾大鑊啫~~~~

      刪除
    25. 所以方丈有時d相都會濕,因為反防手震系統失效:D

      刪除
    26. Q伯唔好咁多口水,全城期待你出全圖相喎,點解你仲唔出?係咪全圖相連自己都覺得唔掂,自己笑好過比人笑:d

      刪除
    27. 明公你出圖先啦!縮圖都得啦!斷估都吳會差得過禾果d卦? 又吳會細得過必思果d啦! :d

      刪除
    28. 要你出全圖係為你自己澄清影相無手震,關禾地出相咩事:d

      刪除
    29. 明公隨便出一張圖都秒殺Q伯嗰D圖la.

      刪除
    30. 我出左好多張full size啦.

      刪除
    31. 方丈找到撻Q冇手震相未呀?:D

      刪除
    32. Q伯唔出手震全圖相,可能就係為左禾地眼睛著想,唔想個個變眼震:d

      刪除
    33. Q伯唔敢出手震全圖相,其實某程度上佢已經默認左,禾地無謂強人所難啦:>)

      刪除
    34. QE3 2015年11月8日 上午8:04

      叫條友上小圈,睇下我完美示範點樣有伊斯蘭國都手震! [smug]

      方丈已經認左了.

      刪除
    35. 所以我吳係方丈,其實肚裡可撐船~ :p

      刪除
    36. 係肚裡面其中一隻沉船,
      方丈裡面巧胸蜆

      刪除
    37. 狹窄唔緊要,因為好嬌小。。:D

      刪除
    38. 狹窄同嬌小 成正比 >:)

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章