2016年1月6日 星期三

試新鏡 50 F1.2 (更新)


唔知D色岩唔岩...所以唔POST 大圖住~
希望D白平衡正確~
PS. F1.2 太好玩了~
PPS. 海鮮蒸氣石窩 唔錯...好特別, D海鮮好鮮

71 則留言:

  1. 果然係Q伯真傳人 :D WB 暖返D 會再好睇D

    回覆刪除
  2. BoBo呢? 果然青出於藍, 色就留番俾你師傅評

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉~
      聽日買個魚柳鮑頂擋

      刪除
    2. 小魚兒 點的COLOR 可以引起人的想食野的思路 , BOBO 相一張=一TIPS

      刪除
    3. 果然Q伯傳人 :D 小魚兒 , 你想起Q伯 D相成日出現咩問題你就會明(手抖以外問題)

      刪除
    4. 你指中出?.....? 但D色溫OK 嗎?

      刪除
    5. 光圈全開加有蒸氣, 你唔加番D saturation/拉下curve/用vivid mode etc. D相會灰...

      刪除
    6. 中出唔係問題所在 , 唔同野食用的WB 可以唔同 , 對焦對錯野 , 唔應該對魚皮 應該對魚肉先岩 , 貝殼類都係對肉多D , 相片灰係你同Q伯的共通點

      刪除
    7. 個人覺得收光圈用F2/2.8會好D.

      刪除
    8. 改左啦...D色有冇好到? 加左VIVID....影RAW想點執都ok....

      刪除
    9. 近影應該 F4-5.6 , 所以F1.8 我好少全開 , 通常F4-F8 :D 小魚兒同意的話我上張改好的相 , 上FLICKR

      刪除
    10. 上張咩相?....我換左重色調啦...有冇好到?
      想試下f1.2 ma....今次應該冇手震...成1/300 快門....咁都震就要買a7r iii 啦

      刪除
    11. 算好左 , 下次唔洗下下F1.2 快門都唔洗太高1/60或1/100 都好少震 , ISO 行得高重衰

      刪除
    12. 影相同個人修養/性格有好大分別

      刪除
    13. F4-5.6可能要高ISO, F2.8應該都有的1/60-1/80快門.

      刪除
    14. ISO 好似係1250....原來要D色要濃...咁我識執啦~

      刪除
    15. 係WO A7R 冇IBIS , FF ISO 800 內應該冇咩問題

      刪除
    16. 唔同環境用的色唔同 , 一本經書睇到老唔得

      刪除
    17. 手震唔一定要朦咗,因為景深極淺,手震令對焦移位,唔同睇法。

      刪除
    18. f/1.2留番在室外好天影,淺景深又夠對比,立體感強會好夢幻,靚!

      刪除
    19. 景深太淺 食物變得唔吸引(因為唔夠豐富 除左食法國菜 好細碟果d) 例子 成碟龍蝦只見到一隻
      色水 除左隻龍蝦 都係引唔到人食野

      構圖 兩人一齊夾牛肉個shot唔錯 抵讚 其他就太似你師傅

      刪除
    20. 影食物 影得好 主要係影完你會想食
      (執完你自己睇番 想唔想去果度食野就得)

      刪除
    21. 明啦....反而blur得制...得夾牛肉果張係想食返....

      刪除
    22. 加油啦~~我都唔識影野食 (OPENRICE果斑先勁 用手機影到勁好味咁)

      刪除
    23. 手機最低限度夠景深,又可以近攝,網上出post張相又唔駛咁高像素 :D

      刪除
    24. 影食物 影得好 主要係影完你會想食
      (執完你自己睇番 想唔想去果度食野就得)

      刪除
    25. 影食物 影得好 主要係影完你會想食
      (執完你自己睇番 想唔想去果度食野就得)

      刪除
    26. 呢樣荒象就叻叻啦,幫手趕客冇走雞:D

      刪除
    27. 方丈都唔想的
      眼高手低吧

      刪除
  3. 咁多蒸氣地方留意下支鏡, 一冷一熱有幾會D水氣入左去礙結左係鏡入面.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個環境好易出事 , 我只會拿D平鏡去鏡

      刪除
    2. 我用返支50.8 II 算 >:) F2.8開始唔錯

      刪除

    3. 我會用Q伯影死魚那set m3加efm 22mm f/2影,用f/4影,多D景深俾人睇到食物有幾好味

      刪除
    4. 試下枝鏡姐...-3- 未用過F1.2...

      刪除
    5. 咁用FE 35/2.8都得, 睇下你想點影.

      刪除
    6. 唔睇清楚我以為荒象出相添:D

      刪除
    7. 影火煱順便蒸下部機鏡殺菌都係一個唔錯既主意:D

      刪除
    8. 荒象可能練緊辟邪劍法,聽日斬晒你班妖人:))

      刪除
    9. 妖人......
      咁即係佢自己對自己先?

      刪除
    10. 重温:
      辟邪劍譜的第一道法訣:「武林稱雄,揮劍自宮。」

      刪除
    11. 係欲練神功,必先自宮~ :p

      刪除
    12. 呢d口訣當然係當事人最熟啦:D

      刪除
    13. 有冇真係影得咁差呀?..........?
      唔得...我都係POST埋去台灣 同美國果邊 拿返D 自信心先....
      果邊D人同依到既要求好唔同....

      刪除
    14. 佢地班友挑人機挑上癮,咪鬼理佢地啦,繼續出圖! :|

      刪除
    15. 連魚大導都覺得如果d相似荒象影既就係差,我真係冇野好講,偽術成份高既相真係唔多人識欣賞:D

      刪除
    16. 荒象影既舊相OK ...新相太有偽術
      BTW 我D相同佢風格完全唔似WOR......

      刪除
    17. 妖,你又吳鍾意人挑你機,自己又跟人挑人機! X(

      刪除
    18. 咪又係一堆唔吸引既死咗海洋生物,係冇咁灰咁解(宜家執咗好少少):D

      刪除
    19. 你POST 返D 舊相LA@+@ 放心...我答應我永不要重複犯錯...我會影到你地想食為止...

      刪除
    20. 魚大導唔好學荒象咁出d會令到我嘔既相就已經功德無量 :D

      刪除
    21. 咁食多D食多D好嘢
      青出於藍而勝於藍

      刪除
    22. 發育時期食多d好野 :D

      刪除
    23. 有其師(Q伯)必有其徒弟(小魚兒) >:)

      刪除
  4. 恭喜魚大導有超大光圈新玩具,d相好氣氛噃! =d>

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章