2016年1月9日 星期六

[是日一張] 台灣. 台北. 上引水產

我去之前以為係好似一般日本餐廳, 會座低, 叫野食. 原來去到先知除左打邊爐全部都立食. 但係氣氛又另一回事. 如果去開果邊, 值得一試.

但係預多d時間 因為好好好好好好多人 XD



A6000 / FE 28mm F2 / iso2000 / f.2 / 1/80s

16 則留言:

  1. 好過果"兩師徒" 死魚蝦殼照 好多 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 好過某大屍食物相好多!;)

      刪除
    3. thank you. 我無心挑機架! (唔好打頭 XDDD)

      刪除
    4. 網誌管理員已經移除這則留言。

      刪除
    5. 網誌管理員已經移除這則留言。

      刪除
  2. 回覆
    1. 佢其實仲連埋隻溫泉蛋, 但係打左落去之後賣相麻麻 所以無相出 XD
      味道一流.

      刪除
    2. 如果有機會 要去試下 台彎內湖 金泰日本料理. very good!

      刪除
  3. 上引真係好多人,我會去阿吉師,不過宜家都差咗
    上次去掛住食,影得唔好,所以冇相出:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係掛住食, 好多時都用手機影一兩張 "到此一遊" 就算.
      我去日本,台彎同香港, 三個禮拜用手機, 富士仔同A7r 加加埋埋都只係影左2000張相 (好多係bracketing). 最後執完得番850張左右.
      呢張都只咁岩有人帶部a6000係身. 我果日都只係手機跟身.

      刪除
    2. 阿吉師...5年前去一流
      依家個個追上引...
      但我老死老婆(台灣妹)話上引一般...食師傅手功

      刪除
    3. 台灣妹!?;);)

      刪除
    4. 上引真係好一般,同埋宜家太多團會到,水準不定,唔抵食 :D

      刪除
    5. 我老死娶了台妹入左藉>.<
      我每年也去台灣一/兩轉...
      去上引有點浪費時間
      去台北玩順路...唔順路就放棄,
      八仙果/李家大房除外...每次必買:))

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章