2016年1月8日 星期五

中出日落

IMG_1916





IMG_1912

26 則留言:

  1. 回覆
    1. 中出果然引到Q伯破關出來了 >:)

      刪除
    2. 中出派大弟子同魚大導爭上位:D

      刪除
    3. 兩次風格都唔同 , 小魚兒同Q伯一墨相符 , 我就不灰不死魚 >:)

      刪除
    4. 奸狼FF機中間一點對焦真係造就咗好多中出大師

      刪除
    5. 呢度京師兄都有潛質,荒象都好like:D

      刪除
    6. 京師兄 先係貴為方仗大弟子 其次小魚兒 , 我不是方仗弟子 , 寺廟我真係N年冇入過去 , 有都係拆寺廟工程先有機會入去找下有冇D有價值資料 >:)

      刪除
    7. 我D相都唔係中出嘅 點會係大師徒弟
      NEO大師先係 睇上面幾張就知佢中出功力深厚 明顯得到明師指點:-bd

      刪除
    8. 京師兄 有時都係中出風格 , 只雲層岩岩我先中出(角度所限) , 我之前POST花相果張更加唔係中出 , 不過放大睇會有特殊效果 , 冇人發現得到 >:)

      刪除
    9. 風格唔會一時時 (你睇下方丈就知)
      我果d只係爛相 完全唔係偽術

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章