2016年1月24日 星期日

細機的新勢力 富士X70

典形富士復古靚仔機身,恒定18.5mm(餅鏡)相信甚好用... 只欠機價 & 用家實拍

20 則留言:

  1. 上 fuji rumor 睇, x-pro2 就好多人留意, x70個 post出左成是都係得幾個reply. 我覺得應該未必賣得好.

    回覆刪除
    回覆
    1. 支鏡有對焦尺我會買.

      刪除
    2. X-pro2個spec好吸引,但對我來講訂價太貴

      刪除
    3. 定焦機本身市場吸引力細 都係發燒友向 你睇下有出定焦機果幾間廠就知
      Sony rx1系只叫好 但叫座力不足
      Sigma DP系列 應該算多人用 但因為焦段多 各人可以揀自己愛用焦距 加上超特殊sensor 但唔係發燒友真係唔會入

      我的話的確成日心思思想入dp 但泛用性真係太低 得個諗字

      刪除
    4. x-pro2 我當初都覺得set價太高. 但之後發覺原來 x-pro 1 初初出都係咁既價 所以無當初咁抗距. 但玩得富士....當然等佢跌 XDDDD

      刪除
    5. Alan 如果入 dp, 你諗住入邊個焦距?

      刪除
    6. ED 大聲沙fix lens機跌得比較慢(死馬唔計), 睇下X100同RX1就知.

      刪除
    7. 有BUDGET首選DP0 因為我影風景多~~ULTRA WIDE最正 (有FD入左 真係好正)
      個人覺得X3 SENSOR可以話為風景而設

      刪除
    8. E+D sensor已經唔同以前果D...

      刪除
    9. 用過 Q糸之後都係覺得 M糸好d XD

      刪除
    10. calvin 唔明你想表達咩

      刪除
    11. 以前X3係RGB一樣解像度,E加Q系係每四個B先有一個RG。

      刪除
  2. X70出咗訂價:$5390(from友台)

    回覆刪除
  3. 睇到X70有D示範相,18.5mm視角定焦其實幾廣泛用
    ,睇對富士機身/鏡頭質量&畫質動容否而以

    回覆刪除
    回覆
    1. 28MM(35MM等效) 一般黎講都係最常用焦距(手機鏡頭)
      不過 如果唔係講泛用 28MM 我買DP1算(X-TRANS VS X3)
      不過X70又就靚仔好多

      刪除
    2. 28MM(35MM等效) 一般黎講都係最常用焦距(手機鏡頭)
      不過 如果唔係講泛用 28MM 我買DP1算(X-TRANS VS X3)
      不過X70又就靚仔好多

      刪除
  4. 冇VF版(18mm)X100,換取輕巧趣緻機身,較低價格,堪用性不弱

    回覆刪除
  5. 依D係一體機,以經固定上鏡頭(相信質數不差吧)
    ,咁跟無反不同,可以話算一次性銷費(機價以包括鏡頭)

    回覆刪除
  6. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章