2014年2月18日 星期二

感激~感動~

再次多謝QE3花個人時間心力成立, 管理依個小圈子~~

相信當初亦係萬般不願, 不捨, 先行到依一步~~

但亦因為咁~~先激發到我噴口水花嘅潛能~~仲比我嘅初貼係依到~~


依到比到大家更多自由度可以表達自己想法~~我手寫我心嘅同時, 亦希望,相信大家分享係為對方, 為大家好, 而唔為啖氣~~

上世纪有句名言: "忍一時風平浪靜~退一步海闊天空"~~我依家挑戰依句野~~我話: "牛肉穿腸過,樂趣心中留"~~~好野就留低~衰野變屎排走去~~~怕乜野大風大浪!!!

12 則留言:

  1. 你口水噴還噴,千祈唔好噴濕米佬部七勾,有無爛相睇就睇你喇 ^_^

    回覆刪除
  2. 冇防水咖咩~~~咁大水魚要加多個套安全D~~~~*3*

    回覆刪除
    回覆
    1. 一早話你買OM-D係咗防口水啦

      刪除
    2. 講到明係水魚,邊度會有防水功能吖

      刪除
    3. 乜水魚唔係水入面打混嘅咩
      科水、磅水、放水、吹水、潛水........

      刪除
    4. 科水同磅水有乜唔同? /:)

      刪除
  3. 佛曰:「萬般帶不走,唯有業隨身」。咪鬼理隻牛咪無事啦,佢無品,你無需要同佢一樣嘛。

    回覆刪除
  4. 係喎, 遲D保返張"家當"相比Neo兄

    回覆刪除
  5. 唔駛客氣~ 路雖然難行, 祇要有信念, 我會盡力的! :)

    回覆刪除
  6. 總之大家努力,小心行事啦!
    做人光明磊落,無乜野好怕!

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章