2014年5月13日 星期二

咁既價 A7R 抵唔抵買?

http://www.dcfever.com/trading/view.php?itemID=2554940

http://www.dcfever.com/trading/view.php?itemID=2564086

http://www.dcfever.com/trading/view.php?itemID=2538636

點買先係最抵呢? 我唔介意買2 手GA...

好想要部SONY FF 玩MF鏡

Voigtlander 35mm f1.4 Nokton <----我對依枝鏡好有興趣
佢同40 F1.4比差得遠唔遠? 平一半以上

另外A7 同A7R 相差遠唔遠?
定我要等A7S 先再入手?

大家快D比D 意見啦>~< THX


160 則留言:

  1. 大家都話Nokton 35mm同40mm 無乜大分別... 咁當然選 (1) 啱焦距 (2) 平D果個啦
    A7S... 除非你要影黑夜野戰, 否則好似無乜需要喎...

    回覆刪除
  2. 你係換冇咩必要買A7S 定選擇A7S?

    回覆刪除
  3. 你果幾個痾化冇個得, 買新既算把啦! 我一月初買 A7R 都係一萬四千幾之嘛, 宜家應該降左價啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個價係搵笨丫嘛, 好似枝 FE2470 假菜咁, 宜家兇宅買枝新既都係七千八, 個肥花賣家開七千五, 仲要有花痕, 咁你話呢?! 8-|

      好心提下我地阿魚仔姐! X(

      刪除
    2. 必思
      人地搭飛機多過禾地行路
      做水魚多過禾地心跳
      米比佢吹下law

      刪除
    3. 財子你作野咁誇張, 完全冇稅服力啦! =;

      刪除
    4. 咁又係,响樹李作野天下無雙,人盡皆知

      刪除
    5. 兩位雙劍合壁,問米佬屎未:>

      刪除
    6. 佢地蝦我呢D好人就叻, 又唔見佢對付牛咁耍家丫?! X(

      刪除
    7. 你同牛係兩兄弟,一樣唧 :P

      刪除
    8. 應該係必屎飯先岩 :P

      刪除
    9. 我 M7 M9 和牛呀加歐洲北美洲安格斯T骨呀果D就啱, 有瘋牛毒既咪搞我啦! :-S

      刪除
    10. 合道同志 , strongly agree

      刪除
    11. 必屎飯,打風都打唔甩:>

      刪除
    12. 牛成功降落抵死兇之土地上, 有得佢慢慢響果邊玩啦, A 蛇又可能短暫如願以償, i.e., "等佢冇癮自己走"!

      刪除
    13. 條廢牛終於刀落地生根,不過條牛根實唔實淨,暫時刀係未知之數:>

      刪除
    14. 佢撩起某班笨粉插我好似好開心咁, 不過我睇落都係得啖笑, 班笨粉激到扎扎跳, 牛就喱埋騎騎笑, 不過其實兩邊都係傻仔黎, 真係笑鬼死我! :))

      刪除
    15. 甲蛇原來有計劃送頭傻牛過抵死兇, 以打擊對手, 高章有遠見哦! ;) :P :D

      刪除
    16. 尋日條傻佬好似出左偏千字文,叫人pm佢。。。
      我一定會畀d壓力佛教團體,慢慢玩啦,低b仔 :>

      刪除
    17. 米佬,何以見得甲蛇有遠見呢?

      刪除
    18. 條廢牛有千字文!!
      吹咋!

      刪除
    19. "屋企" C 版版主話佢有 CAP 圖... 問題係... 我無理由問佢攞,
      因為一問就等於我係 C 忽鬼... 難得忍果個人咁多廢 POST ,
      唔差o左果個所謂 "千字文"...

      刪除
    20. 牛果三千字其實得兩句, 佢話佢自己係網絡超人專門迫走d科林小圈加瘀血, 係幫班 Admin 手, 除暴安良, 不過隨即畀奸版阿醒目碌丘板煮扣左999分, 即刻嚇到龜縮, 連個回帖都 delete 埋, 好很卡通爆笑下! :))

      牛果D精神病加無厘頭幻想加大話, 真係想笑鬼死人冇命賠咩?! :D 笑到眼水都標哦。。!=))

      刪除
    21. 你有睇到果篇 "千字奇文"?
      有冇 CAP 低先~~~~~

      刪除
    22. 妖, 佢都冇出, 根本係無中生有, 係純老作, 又或者精神病發作! 8-|

      刪除
    23. 我估佢應該有出過。。。

      前排剛被抵死兇ban時,係度講過hiker同生果d衰野,條傻牛走去果邊水區貼,
      我真係多謝晒佢,笑死無命賠 =))
      另外,呢期爛生果去左epc diy區,笑到look地,笑料多到無朋友 :D

      刪除
  4. 其實不斷換唔同的機 不如諗下自己最需要係咩 然對症落藥 咁樣一來一回分分鐘蝕到夠你買多枝鏡 當然錢多例外

    回覆刪除
    回覆
    1. 我咪就係多年來都遇倒咁既問題 Law! :((

      刪除
    2. 錢, 終有駛哂既一日, 唔會有人嫌多~ :P

      刪除
    3. 魚魚好清楚佢自己要乜咖~~~咪囡囉。

      刪除
    4. 米佬條水喉,唔會有用完既一日

      刪除
  5. 我覺得小魚有時同我一樣.. 見到人用新嘢影得好好. 咁又會想去買. 最近我都想緊DP1M 即日睇日的相真係好鬼正.. 有時都唔知自已想點.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁啦, 上網見見人地D師兄用七勾影D相咁令, 自己又走出去入部七勾, 點知出黎又係影到手機相咁, 仲要我部手機都係罪大, 堪稱手機派攝影掌門人! :(( ;)

      刪除
    2. 係LOW 又細又好吸引!!!

      刪除
    3. 唔好講咁多啦, 買啦買啦...
      唔好到時又話個新系統唔好用, 無錢買鏡之類o既就得o勒~~~~~

      刪除
    4. A7 A7R 要數佢D問題我隨手寫十宗罪都唔祇啦, 魚仔要唔要我寫出來參考下? :P

      刪除
    5. 寫出黎俾大家參考下啦~

      刪除
    6. 好, 有時間開新文章! :>

      刪除
  6. 心動不如行動小魚兒去馬

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意,日日諗住好辛苦 :-bd

      刪除
    2. 魚仔大會一致決定高高高冇煩惱, 即日去馬買阿發七或七勾啦! :D

      刪除
    3. 當日我同罪兄弟齊心推佢買 6D, 估唔到佢咁快變心, 原來愛情真係剎那激情, 絕不天長地久! :-o

      刪除
    4. 6D已經證明係溝唔到囡囡,快d轉會 =D>

      刪除
    5. 咁要問過美佬阿發七勾溝唔溝到囡囡先得喎 :P

      刪除
    6. 結論:邊關部相機事
      新聞紙上大把人又食又力,邊駛靠器材.......

      刪除
    7. 媾女不嬲唔係我強項, 係就唔會輸畀 F-301! :(( :D

      刪除
    8. 所以家陣李
      輸人不輸陣咁話la bor.....

      刪除
    9. 小魚都係咁既心態之嘛! :P

      刪除
    10. D4S 會唔會又令美國佬傷心多次 >:)
      devil

      刪除
    11. 邊個拎 D4S 又搶左我條囡? 8-|

      刪除
    12. 鏡係一個問題 我又唔識D轉接環...

      刪除
    13. 影女果時條女睇琍D4S同A7R 會找邊個影 ^_^

      刪除
    14. 才子:又食又拎既人唔係靠器材,係靠器官 ^_^

      刪除
    15. 上面咪講咗, 買器官 :P

      刪除

    16. 從來身家 沒那麼高都不會去羨慕
      為何今天 令禾彷彿失一點釆數
      跟李拍照 挺A7R托僞菜 總是攀不到
      難道不斷用力嘗試令禾弟弟企高

      *禾沒有六寸高 禾卻會對李巧
       禾會接受李一屋的道具
       李似西人城堡 的一個待commission的些少
       有著各樣貨尾 一再施法使禾迷倒
       碌一碌水魚的黑卡 以後就不知道
       從此 只懂下地牢搵李 這樣就輸人不輸陣
       做李的俘虜(隨傳隨碌)

      長期飯票 付出不等於李有著數
      閒來想想 亦有一點不知所措
      感覺就似 約到出街可是觸不到
      但李一站在房門口便會把禾踢走 無得留低
      ......

      刪除
    17. 你條友係咪香港老作詞家協會會員?! :-o

      刪除
    18. 轉接環又唔難喎... E-Mount要轉接有乜難度可言?

      刪除
    19. 轉完之後魚仔又話冇 AF咁啦!:D

      刪除
    20. 好丫, 奧爸媽當年都係用一句"清廚"做口號, 呃左好多選票, 同樣魚仔都可以同佢D囡囡講佢最興成日"清廚", 包佢大把女媾! :))

      刪除
    21. Sorry,
      溶入本地,
      CHANGE 變了 CASH

      刪除
    22. 狼英將我地中橙納稅人D錢派街試圖去挽回民望叫佢食屎啦, o徒狗氣啦!

      刪除
    23. 派街都好丫, 唔好派俾大陸...

      刪除
    24. o下? 你有份畀個喎! :-o

      刪除
    25. 禾d低收入人士,吳使納稅:>

      刪除
    26. 香港稅網都算闊, 洗碗阿嬸搵萬零蚊已經要交稅, 唔同明公公你最底工資? :P (正一大話精! X()

      刪除
    27. 供養呢個,供養嗰個,咪吳使納稅啦:>

      刪除
    28. 二三四奶同埋堆仔女? :P 不過香港重婚犯法o番, 你點報稅?! 8-|

      刪除
  7. E-Mount要轉接 本身係E-Mount?

    回覆刪除
    回覆
    1. NEX 同 A7 系都係用 E-mount, 但 NEX APS-C 鏡叫 E 系列, Full Frame 鏡叫 FE 系, 機鏡可互換, 不過成像圈/視角與像素出黎會有所不同。

      刪除
    2. 原來係咁....咁想問下A7R係唔係會有紅閘?
      同埋福特鏡最近係0.7MM 咁我點影食物=......=?

      刪除
    3. 我上過三十幾枝單反鏡上七勾,包括好幾枝勾叉歪,都唔見有問題。其實七勾紅閘問題係配 RF 鏡勁短後焦距果d, 仲要係歪鏡先至有機會發生。

      刪除
    4. 35mm 0.7m 真係好難影食物

      要影食物用第二D鏡啦

      刪除
    5. 影食物 NEX/A7乜 配 E30 馬高啦, 史上最平標準微距鏡, 二千有找, 又輕都算細, 殘幅影近野多D景深唔會輸!

      小弟有衫煲(雖然不是食物):

      http://smallphotocircle.blogspot.hk/2014/05/blog-post_1863.html

      刪除
    6. 我想要枝鏡既相....你影下枝鏡比我睇 唔知係邊枝...@@
      原來CONTAX 果枝35 F2 最近都係0.5M 好難影野
      加上冇平既遠攝鏡...點買A7/A7R/A7S

      刪除
    7. 一早講咗玩老鏡唔岩小魚

      刪除
    8. 根本之前四三好啱佢玩啦! 又唔知典解佢要轉會? 8-|

      刪除
    9. 係人人都會犯o既錯 : 貪新忘舊?

      又或 : 因誤會而結合, 因暸解而分開????

      又,好天氣... 加埋澳門博物館又免費開放 , 轉頭就出門去...

      刪除
    10. 美國佬=3= 係你介紹我上FF+______+

      刪除
    11. 米佬你刀好信,佢不嬲刀推人落火坑㗎啦:>

      刪除
  8. 回覆
    1. 依咖買返二手仲底玩。

      刪除
    2. Gh4 + 屎必增壓
      比較arm李

      刪除
    3. 後悔??
      易啦... 買過囉...
      不過... 呢幾日出去影相... 特別係唔夠光o既環境 (室內/戶外),
      用 M4/3 o既用家都同我講 : "你用 5D3 就梗係唔怕暗啦..."
      講完都幾乎係收機走人... 前晚影戶外... 都叫幫人搞過部 6D,
      個用家係完全唔識用兼為o左 "特定需要" 而買 (有少少似你個
      case, 都係影... 不過人o地係影佢同個小朋友咁解~~~)

      老實一句... 當日 6D 係 HK 初發售時 (Canon EXPO 2012) 時,
      我都無認真去試用過, 因為個人而言係唔需要 (當時都用緊 5D3,
      唔通買多部??), 因此對呢部機無乜感覺可言, 但係前晚都叫係即
      時幫人 SET 機就玩o左幾分鐘 (個出遊隊伍未行到o黎), 部機幾輕
      巧, 加埋 24-105IS 同枝 90EX (?)都唔會頭重尾輕, 對焦係黑媽媽
      o既樹蔭下都叫有反應... 嘩, 呢部機都叫做交足貨啦, 不過就唔係
      太o岩要求 AF 快同連拍快o既需求o既用家就係了...

      咁你又係唔係呢 D 用家? 照睇都唔似囉~~~~
      如果係... 你去揀其他 FF 機都唔一定去到好似 6D 咁樣平衡法,
      再加上你叫用開, 唔用 6D 再轉其他系統衹會令唔上手用唔慣o既
      陣痛期再拖長 D... 到時真係要即時開檔影o野 (如影囡) 時手忙腳
      亂時就唔好再惟部機點點點~~~

      而大部同重... 用得 DSLR 就係咁, 預o左, 但係 6D 已經唔算係大
      部同重, 你真係要佢輕到似足 M4/3 機又或 "罪大惡極" A7系 咁...
      都唔好話唔可能... 會有o既... 不過睇怕出到全幅o既 G1X乜乜又
      或 EOS -M乜乜都未必出到就係... 個市場都唔同, 你見過橙好賣過
      蘋果搞到蘋果無人買咩?

      總之, 你要轉又或唔轉, 老實一句取決於你自己就係了!

      噴口水完畢~~~~

      多多得罪!!

      刪除
    4. 我自從買左RX100 M2 之後, 比較少用6D 除左大型拍片之外(即帶埋腳架/軌)
      不過事實6D 影相FB係多人LIKE D...因為SHARP好多

      刪除
    5. 機仔衹可以傍身... 就如手機個影相功能一樣, 係可以影,
      但係一到有要求/需求o既情況下, 大機就係可靠得多o既選擇!

      就好似呢次入博物館影... 唔用得閃燈, 九成唔可以用腳架 (未帶過入去,
      但係帶入去九成九都唔會俾你用, 俾用就正囉, 真係由開門果一刻影到
      關門都仲有大把o野影), 全靠手持... 因為要準同穩 (無防震嘛), 因此 ISO
      會比較高但又可以以太高, 快門唔可以太慢, 枝鏡開勁抽都唔可以下下
      開盡光圈... 咁樣自然影得慢, 唔少遊人 (唔衹內地, 港人都有, 仲邊睇邊話
      呢話路, 都唔知佢係串緊香江定濠江個博物館, 不過人o地一行數人又係
      幾男數女之局, 所以都唔理佢啦, 或者佢要係人o地面前認叻o卦?) 影相就
      快啦, 手機啦, 平板啦, 甚至 APS-C 機... 快到我都好服o左佢o地就係,
      或者對佢o地來講, 影o左一張/一堆相唔理好醜都衹不過係另一個 "到此一
      遊" o既記錄, 同係 FB 打卡差唔多, 但係對好多想 "練功" o既人來講, 免費
      入場可以慢慢影就唔係件 "話咁易" o既事矣!

      總之, 要求唔同, 要o既o野用o既o野就唔一樣, 問題係你自己點樣去睇
      去衡量同處理呢 D 問題矣!

      又狂噴口水啦....

      多多得罪!!

      刪除
    6. 其實都要一枝大光圈鏡先有用.....唔係你都影唔到咩 係咁黑既環境
      除非A7S

      刪除
    7. 咩係屎必增壓? 我估 = Speed Booster... 用黎減焦距增光既轉接環

      以前D人用ISO200-400菲林, 光圈唔大唔細既定焦 (唔係個個都咁有米用Noctilux掛), 一樣係夜晚同黑暗中影到靚相... 睇你點樣用盡機能, 同埋想做咩效果啫

      E+ 就算係細少少既機 (RX100, M43果類) ISO1600-3200都叫可用, 你部6D直情上到6400-12800都無問題啦, 又咁多大光圈選擇... 真係咁難影? @@ 考慮一下觀點/構圖, 拍攝手法 (拍片), 點樣補光/採光呢D仲好啦~

      刪除
    8. 我不嬲影夜景如果認真少少都係用 ISO 100 之嘛~ :)

      http://smallphotocircle.blogspot.hk/2014/03/1920.html

      刪除
    9. 自從罪大出埋 A7 系之後, 加光環冇意義喇! 畀多幾千轉部 A7 好過啦! :-X

      刪除
    10. 你依D 要用腳架....6D 換到A7....
      不過都係果句有咩遠攝鏡?
      我最少NOW 仲有24-105 F4 用來拍片
      但一換A7咩都冇WOR

      刪除
    11. 加個EA4大把A mount tele 啦

      刪除
    12. EA4 有膜嗎? 有膜有隔莫喎! :P

      刪除
    13. A7 有 FE70-200/4 G鏡! MIJ 的~ :-bd

      刪除
    14. 影夜景唔用腳架唔方影得靚啦, 畀部乜野黑夜之神你都冇用啦! 8-| 就好似你拍片咁, 冇軌用人肉托住行走乎?! :P

      刪除
    15. EA4 個接環好大WOR=.........= 又貴....

      刪除
    16. 米佬刀巧知拍片運作,真係禾稈冚珍珠

      刪除
    17. 想問2枝假菜有冇防震 35 F2.8 55 F1.8

      刪除
    18. 咁CONTAX 果D鏡呢?咩G35 G45 G28 有冇防震?
      仲有SONY可唔可以插CANON鏡
      同埋SONY究竟有咩TEL鏡? 可以插係A7R到?
      我要遠攝拍片呀!!!!!

      刪除
    19. 後生細仔, 虛耗過度, 手不停震! :-o

      刪除
    20. 上面都叫你買 FE70-200/4G o羅, 你又唔睇! X(

      刪除
    21. 成萬1蚊=......=ANYWAY 除左果枝呢? 果枝唔駛轉插GA可? 果枝幾重?
      仲有你未答我可唔可以插CANON鏡?

      刪除
    22. 唔好煩 , 小魚兒一次過入A7R + FE 70-200 F4 G OSS + FE 35.8

      刪除
    23. 我都估到真係有人會咁答=------=
      咁會好貴....>~< 咁我咪冇WIDE鏡?

      刪除
    24. 等回氣 再入 FE 24-70 F4 OSS

      刪除
    25. 姐係差55 1.8 佢4枝最貴既鏡都入晒=--------=

      刪除
    26. 要拍好片就要買好野 , 日想夜想不如買左先

      刪除
    27. 一早講咗用cheap鏡不如唔好轉

      刪除
    28. > 姐係差55 1.8 佢4枝最貴既鏡都入晒

      FE 鏡現時市面有五枝, 有四枝係貴野, 另一枝可能係垃圾, 你自己諗啦! :))

      刪除
    29. 你地成班係要我破產先心死=........=
      我仲未買收音設備>~<

      刪除
    30. 同囡囡食少兩餐飯, 爆少兩次房, 草下錢就有啦! >:)

      刪除
    31. 呢d交際費都唔出,邊度有囡囡呀??

      刪除
    32. 小魚血氣方剛,你叫佢爆少兩次房?

      刪除
    33. 明公公呢方面慳唔少,所以可以買1.2L :P

      刪除
    34. 呢d玩具錢,真係嘔心瀝血先草到:P

      刪除
    35. 魚魚真係好幸福..........

      刪除
    36. 巧酸,有囡玩又有機玩:P

      刪除
    37. 魚魚魅力其實好夠,轉機吧~~

      刪除
    38. 唔X唔知身體好,唔換唔知舊機正 :P

      刪除
    39. 我冇女 又冇錢 更加冇機=3=

      刪除
  9. 無錢又要學人換機,仲要換部咁高像素,啲鏡頭唔靚唔食,想破產有幾難?:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 小魚老豆有條大水喉射住,無有怕:>

      刪除
    2. 係LOW...我冇錢GA
      只可以6D 換A7R
      RX100II 換RX100 III

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章