2014年5月28日 星期三

各位師兄哥哥, 可以幫忙嗎?

 http://woobox.com/sp2srd/vote/for/3356127

各位師兄哥哥
可以幫忙VOTE一下
支持魚魚拍既愛情動作短片嗎?
你既一票好重要GA

快D黎幫魚魚投票啦>~<

184 則留言:

  1. 回覆
    1. 我老人家冇飛卜Account, 想幫也幫不到你! :(

      刪除
    2. o下, 全家總動員咁話? :-o 咁, 你叫哂你d囡囡幫拖未? 又可以借d二搵下人地~ :P

      刪除
    3. 叫晒了 本身都冇咩女女>< 唔似老美你

      刪除
    4. 女主角佢自己都可以 Like 自己既姐~

      刪除
    5. 老美刀吳入流既,連飛士:-o

      刪除
    6. 依家係咪玩年齡歧視先? X(

      刪除
    7. 同年齡歧視無乜關係喎:p

      刪除
    8. 我識個40-50歲既人都有玩FB

      刪除
    9. 地中海阿伯都唔係呢個age group :D

      刪除
    10. 小魚,你太直接啦,巧hurt老美心靈,一陣佢老人家唔多like,關左個blog就唔好啦:d:-o

      刪除
    11. 必思今次就啱喇! 我係 30-40 果組! :>

      刪除
    12. 我呢個 Blog 應該短期內唔會關, 係都 Ban 人先啦, 如果有人鬧我"龜頭縮"既話~ :D

      刪除
    13. 當然啦,你食得咁健康,好少腰圍會40-50,30-40就真係差唔多 :D

      刪除
    14. 我每星期有做帶氧運動最少兩個鐘! :>

      刪除
    15. 咁老美咁後生...更加要幫手拍啦!!

      刪除
    16. 三十六大你成十二年, 啱啱一個圈!~ :((

      刪除
    17. 小魚你太天真啦,網絡吹水不可盡信:d

      刪除
    18. Q sir 你帶氧(氣筒)運動咪好重好辛苦囉?? :D

      刪除
    19. 咩叫帶氧運動,夜晚做掌上壓算唔算:d

      刪除
    20. 話左你地常識貧乏, 上少D網, 出街做下運動啦! :|

      刪除
    21. 我好小做運動 所以好肥...要拍多D片先得

      刪除
    22. 做導演拍片邊減倒肥嫁? 做男優主腳啦! :D

      刪除
    23. 好肥GA 我...唔信你下次拍片出來見下我><

      刪除
    24. 做男優主腳減到肥,邊個話㗎?
      都要睇下男優係主動定被動先得㗎:d

      刪除
    25. 同意, 不過要留意佢係假狗喎! :))

      刪除
    26. 巧想知道小魚到底有幾肥:p

      刪除
  2. 要like左先睇得?想點先?
    最討厭方式之一。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢樣就真係最乜老土o既...
      呃 "like" o既 FB 頁面九成九我都唔幫襯,
      不過見係小魚o既大作叫做俾個面就係了!




      轉頭就 unlike 佢~~~~~

      刪除
    2. 笑左 XD
      係喎,有得戈unlike,like左先 :p

      刪除
    3. 已like:-bd
      將來成名唔好唔記得禾地呀=d>

      刪除
    4. 大家記得係按一下VOTE制就得GA LA...THX
      好似唔駛LIKE GA>~<

      刪除
    5. 原來冠軍獎品係罪大七系kit set:p

      刪除
    6. 呢種投票係睇你可唔可以動員大量人手幫你vote... 同作品質素根本無關 XD

      刪除
    7. 係呀...因為A7 所以要玩...幫手叫多D人VOTE=]

      刪除
    8. A7 都唔係你杯茶, 算把啦! :P

      刪除
    9. WIN左可以SELL左佢換A7R>~<

      刪除
    10. 應該話... 呢 D "活動"既呃 LIKE, 要投票仲要呃投票人o既個人資料...
      真係 "雙贏"囉!!

      刪除
    11. 佢有評審既 仲有其實我都唔LIKE 投票
      投票鬥人氣我一定輸
      人地一間學校都可以動用幾百人=3=

      刪除
    12. 呢D比賽冇專業評審o徒氣啦! :-S 如果網絡投票, 林峰都可以係亞太影帝加歌神啦! :))

      刪除
    13. 有評審... 但係時候到就話要聽 "民意"... 於是 "vote" 得多果個贏...

      所以用 "vote" 去做評分本身意義唔大, 呃 "奶" 果個o既資料先係重要!

      刪除
    14. 唔係WOR....我參加過好多次依D短片比賽...好多時投人氣會設一個人氣大獎...同冠軍多數唔同片來

      刪除
    15. 咁呢次主辦方有冇設呢個獎先??
      而"分豬肉" 呢種 "偽公平" o既o野你唔會唔明呀?

      另外, 你係想贏大果個定細果個先?

      刪除
    16. 我想有獎就已經好開心....

      刪除
    17. 人望高處啦~~~

      加油啦~~~~

      刪除
    18. 小魚,唔好貪圖眼前既一刻,唔好為獎而拍,咁大會如何無獎品你係咪就唔拍吖

      刪除
    19. 唔係WOR...我咩比賽都參加...每一次參加我都係倒錢落海....

      刪除
    20. 咁唔怪得你無錢溝女啦:d

      刪除
  3. Keep Connected
    Enjoy Life
    Enjoy Smiling

    小魚grammar要執執佢啊 @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我唔應該用CONNECT 依個字=----=

      刪除
    2. 用 "Keep Connected" Okay 喎, 係錯 Grammar 啫~

      刪除
  4. 冇得投反對票同delink 的

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁衰GA@@ 我唔知呀...但Y要咁做?

      刪除
    2. 太多正票咪給人話做馬

      刪除
    3. 人地果D有200幾票...我先得10票=3=

      刪除
    4. 人地果D有心有錢有人力 , 你點同人比 , 你D片 找唔到主題感覺 , 連香港的基本都唔知..................... 要WIN人地你要先反思問必思

      刪除
    5. 你睇左最多票果條@@? 佢手震GA WOR

      刪除
    6. 你段片拍攝技巧方面冇問題, 不過係內涵未足秤! :-X

      刪除
    7. 囡囡就外表比較重要! :D

      刪除
    8. 對呀...有冇女女介紹?

      刪除
    9. "票" 呢家o野係可以 "種" 同 "買" o既, 問題又係你之前有無準備好,
      家陣又有冇 "實力" 去搞o者... 仲有, 如果搵親朋幫手投票俾你唔
      衹要講到明, 仲要講清楚咩時間內投, 唔係好似我咁... 同屋企人
      講要幫手, 佢係投票結束後成個星期先話叫o左人幫... 唔衹佢瘀,
      呢我都一樣瘀...

      刪除
    10. 有 D o野... 內涵比技巧重要啦...
      人都係咁... 樣靚但無腦或腦殘... 真係村長個女o勒!!

      刪除
    11. 嗯嗯....NOW 不停CALL人投中...

      刪除
    12. 攝影師就話講技巧唧,做導演唔一定要識楂機,識講故事就得,你要分清楚.

      刪除
    13. 知道知道 可惜既係 今次都係我自己一個拍+導=3=

      刪除
    14. 所以你真係要 "我手寫我心" 先得...

      刪除
    15. 下次請你地幫忙啦 咁會好D

      刪除
  5. 少少意見, 段片前面太長, 後面收得太快, 有虎頭蛇尾之感, 配樂亦如是。

    回覆刪除
    回覆
    1. 代表你冇準備就參加

      刪除
    2. 時間睇你點分配既姐, 你有一分鐘, 如果拍廣告或宣傳片之類已經超長, 下次你再諗下啦~

      刪除
    3. 係時間要學下點樣做 "撮要" 同三分鐘簡報o既技巧了!

      (呢兩樣都係台灣時學返來... 問題係... 聽簡報同睇撮要個
      對像... 對住乜唔識o既同對住評你畢唔畢到業o既教授個
      要求同內容會好唔一樣!)

      刪除
  6. SIU YU LOST to bad end....................................

    回覆刪除
    回覆
    1. 未必...有機會得獎GA 努力~~

      刪除
    2. 我覺得參賽真係吸收下經驗及志在參與先, 唔好下下一開始就諗住贏。

      刪除
    3. 哦哦>~<咁要有信心嗎...我好有盃賽運...努力!!

      刪除
    4. 你用運唔係用技巧同內容WIN 有咩用

      刪除
    5. 好啦, 奸爸爹啦咁!!~

      刪除
    6. 下次會改善!! 找埋你地幫手拍GA LA!!!

      刪除
    7. 你拍青春活力片, 我三十六歲超齡啦! :D

      刪除
    8. "你拍青春活力片, 我三十六 + 二十五歲超齡啦! big grin"

      刪除
    9. 咁下次叫小魚搵你做男主腳啦! :D

      刪除
    10. 我冇興趣上台前 , 廢時給同事笑 , 劇本就有D興趣

      刪除
    11. Neo哥, 我記得你鍾意邊影邊摸..... :D

      刪除
    12. 我都需要人演父親/老人家既角色
      另外 幕後/攝影師都要人!!!

      刪除
    13. 呢度最老應該係我地阿冇膽財子之輩, 睇佢上次點劉三姐D歌我地聽就知啦! :D

      刪除
    14. 呢度要搵地中海阿伯就搵Q sir得啦,佢最有說服力 :D

      刪除
    15. 妖, 我可以好似我偶像阿秋官咁笠個假髮, 望落都係廾五多D!~ :))

      刪除
    16. 仲要化個重妝... 唔係 D "路軌" "鬚根" 出晒o黎就死得~~~~~

      刪除
    17. 咁你地係唔係來幫忙 準備開始拍下一個比賽LA...下條片有晒10-15分鐘長
      大片來

      刪除
    18. 地中海阿伯持久唔到咁耐喎,你都係預佢拍30-60秒好D :D

      刪除
    19. 咁公公呢, 會唔會耐D? :P

      刪除
    20. 用fake,大導話幾時就幾時:d

      刪除
    21. 真係拍GA...講真...遲D開POST講解...
      大家一齊作劇本呀~

      刪除
    22. 持唔持久其實都唔緊要,又唔係真係做,鏡頭可以就位:d

      刪除
    23. 乜唔係用乾電池既咩? :P

      刪除
    24. 你地講緊咩 人家認真GA!!

      刪除
    25. 乜唔係講緊相機咩?? :D

      刪除
    26. 我好 Cheap, 請我成本唔駛一仟蚊一句鐘! :>

      刪除
    27. 咩貨幣,講清楚巧d:d

      刪除
    28. 你仲話cheap,都高過最低工資兩倍有多喎:d

      刪除
    29. 1000 Yens = 75 蚊, 一日做足八個鐘唔停, 一個月做廾五日, 得果萬五蚊, 洗碗阿姐人工之嘛! :P

      刪除
    30. 幫我手果D人 一蚊都冇收過=3=

      刪除
    31. 洗碗阿姐人工之嘛!
      但你角式係行行企企咋喎,如遇到某d動作位,小魚大導都揾替身做啦:d

      刪除
    32. 洗碗阿姐都叫做洗咗幾隻碗丫, Q sir你有乜貢獻?? :D

      刪除
    33. 我開左個 Blog 畀你地吹水!~ :>

      刪除
    34. 娘家刀有得吹,大不了開個新分身之嘛:d

      刪除
    35. 老美可能貢獻左佢寶貴既第一次:d:p

      刪除
  7. 回覆
    1. 擺明同扮係兩件事~~~~~

      刪除
    2. 我依D 仲係小朋友 叫小魚魚MA

      刪除
    3. 嘩......今朝上黎睇過reply都係得十零個,而且睇番已經有80個reply,小魚禾真佩服你:-bd

      刪除
    4. 都話小魚魅力非凡, 無人能及! :-bd

      刪除
    5. 天氣熱唔出門坐係個 mon 前有乜好做?
      唔係 tune 相就係吹水啦~~~~

      不過... 唔係乜相都可以 tune,
      同樣, 唔係乜水都可以同佢吹水...
      係要有份量 (?) 又受歡迎 (???)o既 先同佢吹o乍~~~~~~

      ps: 灌水完成~~~~

      刪除
    6. 小魚直頭係禾偶像黎=d>

      刪除
    7. 下...又關我事? 我咩都冇做過=.=

      刪除
    8. 叫多D人投票LA>< 大家

      刪除
    9. 魅力既野係唔使做,自自然然會吸引人:d:p

      刪除
    10. 但都冇人幫手投票>< 唔夠票

      刪除
    11. 好, 我幫你呼籲下啦。。。

      大家版友, 未投阿小魚一票既, 快D去投票啦! 投反對票都得嫁!~ >:)

      刪除
    12. 嘿……呢度版友得六十幾人,而活躍既來來去去刀係得果四大水王,你想有幾多進帳:d

      刪除
    13. Q sir,明公公,黎伯,小魚

      刪除
    14. 睇post既樓層,Q sir,小魚當之無愧:d:-bd

      刪除
    15. 黎伯,你成日吹完水都喺最尾度加番句“吹水完畢“,你仲唔係有份:d:p

      刪除
    16. 我話係明、必、財、魚至啱! 8-|

      黎羅伯果D前輩好明顯係實幹型!~ =D>

      刪除
    17. 我係幹實型,昨天先出完開箱 :P

      刪除
    18. 原來依到得咁小人...ANYWAY 叫多D人投啦大家...THX

      刪除
    19. 牛哥網上分身多呀,你搵佢可能有so :D

      刪除
    20. 我昨天出左兩輯相, 威過你!~ :P

      BTW, 抵死兇有人話你地全部都係我分身來, 即係同屬一人, 係同牛哥冇分別! :D

      刪除
    21. 禾手機裡面有好多爛相,隨時要幾多輯刀有:((

      刪除
    22. 咁你可以再出 Posts! 歡迎之至~ >:D<

      刪除
    23. 你上次都"痾出彩虹"啦! :D

      刪除
    24. 睇到話全部分身都係老美扮,笑左,但無account,回佢唔到 XD
      做左其他人分身都唔知,大鑊。。。好似鋼練,一個入面有好多條命 :>

      刪除
    25. 明公公果邊係芝心, 不如叫佢響果邊澄清下啦! :P

      刪除
    26. 禾喺果邊隨時放人冷箭:d

      刪除
    27. 牛蛇響果邊咁多分身,蒲頭仲有得淨既,而家睇下小丑戲不知幾咁過癮:p

      刪除
    28. 咁你姐係欺善怕惡下化?! :-S

      刪除
    29. 芝心有鬼用咩,隨時話ban就ban:((

      刪除
    30. 無錯,雀王Hendrix版主都係粒聲都無出下被ban :>

      刪除
  8. 哇~~魚魚兩野又過百回po~~~~~

    回覆刪除
  9. 原來可以12個鐘後VOTE多一次GA...大家VOTE左未?

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章