2014年2月17日 星期一

系統測試!

攝影小圈子

50 則留言:

  1. 有無人被牛pm? 乜鬼黎架?
    麻煩美國佬banq左佢。。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜乜什麼alway close to you。。。佢有野就快d講啦,煩

      刪除
    2. 呢度。。。你地睇唔睇到上面堆野?

      刪除
    3. 睇到~~牛呀嘛~~佢想我地捉佢出黎喎~~

      刪除
    4. 搞錯左,"是但啦"原來係師兄發 XD

      刪除
    5. 但牛嗰幾隻字錯不了~~捉唔捉你地自己決定~~

      刪除
  2. DEL 左呢個文章 , 我再睇下點開SERVER 玩好過

    回覆刪除
  3. 經過今日呢一鑊, 我終於明白阿 A 搞搞下典解咁驚牛, 條牛真係喪嫁! :-S

    回覆刪除
  4. 無Guts,又要講a sir壞話,又唔敢留低罪証,驚畀epc admin見到,垃圾!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係我 delete 佢d 瘋牛話o架! :-o

      刪除
    2. 估唔隻牛變態到咁o既地步!

      刪除
    3. 呢頭牛真係好煩, 估唔到佢都有捕住我地個 Blog, 佢連小圈子都啱?! :D

      刪除
    4. 其實佢係怕空虛 怕寂寞 怕凍 所以先煩住我地

      刪除
    5. Q sir 小心C眼比牛角插 >3<

      刪除
    6. 邊度可以搞事,搞到人心惶惶呀,內訌呀,佢實啱。正變態,垃圾,唔配做人。。。。。下刪十萬字

      刪除
    7. 佢見你咁嬲一定好恩慰 =3=

      刪除
    8. 嬲?唔係佢嬲d咩?
      我好鍾意狗架,佢慳d啦 :))

      刪除
    9. 無邀請佢,佢唔可以喺度發言

      刪除
    10. 所以我話他地低泥 , 他(牛)可能冇老豆老母

      刪除
    11. 咁又唔好咁講.. 雖然佢尋晚連番鬧你係狗佢的確係好唔啱! (請冷靜.. =.=")

      刪除
    12. neo係指我都未定 =.=
      狗無人咁壞啦 :))

      刪除
    13. EPC 就唔XXX他 , 呢到真係吊他就一定

      刪除
    14. 是指我 =.= , 他講明係我名單內的人 , 報到POST 名單內

      刪除
    15. 其實牛一啲都唔壞,不知幾善良,影衰晒 X(

      刪除
    16. 是但啦,總之佢就係非常衰格。。。今日仲係隔離台扮可鄰 =P~

      刪除
    17. http://www.hkepc.com/forum/redirect.php?goto=findpost&ptid=2056564&pid=31402562
      咁既頭像,咪玩啦,當人傻架!?

      刪除
    18. 果兩位板煮, 對牛彈琴, 拉牛上樹! 真係唔知為乜? 同埋, 點解牛響佢地處有特權可以受厚待呢? 他們真的想長期牧牛嗎?

      刪除
    19. 板主意重心長去解釋 , 隻牛都仲仔咁, 真係"對牛彈琴", 算把啦

      刪除
    20. 原因你之前都講左啦。。。
      ban左又再開過,第2個分身出現前,咪留返係度先囉。
      咁搞只會玩死版主,7/24都搞唔掂。。。

      刪除
    21. 好地地ban能左佢咪無事囉,而家自己自尋煩惱,扺能死

      刪除
    22. 會唔會係自知epc攝區人氣大不如前,所以要牧下牛,等d傻仔(廢牛)問下野或自問自答,攪番起個討論氣氛,講得難聽d即係條傻仔被人利用

      刪除
    23. EPC 是電腦區,攝影區講人氣點都未及屋仔肥花架喇,甲蛇留牛蛇在那邊,就算有版主睇又如何? 佢一日在那邊,日日開 POST,板板都是合法地吊能佢,咁多 POST 又有咩用??? 條能樣擺明玩野,唔識扮師傅,有 FF + 100 F2.8 http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2056564&extra=page%3D1&page=6 你食屎喇,話有機但連 RAW 都唔識開,玩野呀 "合家橙"!
      http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2056392&extra=page%3D1&page=13

      刪除
  5. 唔知佢為咩!! 痴痴地線!! 咪鬼理佢!

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章