2015年1月28日 星期三

生日飯~(更新)

甜美版 Melody Ho 指揮家 Melody Ho sleep sleep Melody Harbour Plaza Metropolis buffet Amy at the brunch club Agnes b cake 魚魚Flickr: https://www.flickr.com/photos/siu_yu/

136 則留言:

  1. 代兩位阿嫂再祝你生日快樂啦!:P

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我好妒忌魚仔哦!成日有美相伴~ :((

      刪除
    2. 美國佬都有牛牛相伴 >:)

      刪除
    3. 魚大導以溝囡囡為目標,Q伯就喜歡鬥牛🐂 :))

      刪除
    4. 妒忌x2:((
      有米又多女>:)

      刪除
  3. 回覆
    1. 唉……巧杜計,左擁右抱:((:((:((:((:((:((

      刪除
    2. 呢度仲有邊個會出魚蝦蟹相丫 :))

      刪除
    3. 叻仔:-bd,小魚d相大有進步,相反美國佬36年來手機風格依舊:d

      刪除
    4. 連魚大導都唔幫你,美國佬你檢討下啦:d:((

      刪除
    5. 第4張藍BB 最尾果張加綠色可做鬼片封面

      刪除
    6. 拍鬼片係魚大導強項,同Q伯影手機相一樣 :D

      刪除
    7. 咁阿Q刀由强項嘅
      作文了得
      精明消費
      珍藏經典
      心胸廣闊
      兩肋插刀
      百步穿陽
      .......
      等其他師兄補充

      刪除
    8. 和牛共容
      海中無花
      貓頭幻影
      愛好手機

      刪除
    9. 關關睢鳩,在河之洲。窈窕淑女,君子好逑。:>

      刪除
    10. 四言詩我都識d既! ;)

      刪除
    11. 炒虾拆蟹
      超級金指
      稱兄道弟
      物盡其用

      刪除
    12. 八國聯軍
      楊修之屎
      環保大使
      水中作樂
      振興經濟
      一代貓王

      刪除
    13. 明朝公公,小圈亂嗌,縮頭烏龜,甲蛇一按,BenQ玩完! :P

      刪除
    14. 娘家老美,財大氣粗,與牛同咀,金指一篤,分身玩完:d

      刪除
    15. 新年都未到就玩對聯:D

      刪除

    16.   QQ太郞,牛蛇相依。
        念佢之獨,垂旗與歸。

      刪除
    17. 八國聯軍,不成氣候,把心一橫,唯有狗衝,偽120:d

      刪除
    18. 心中無機
      身體笨實
      兄弟同庫
      中海無崖

      刪除
    19. 牛春心蕩,依貓傳情
      望Q歸巢,再續孽緣

      刪除
    20. Q兄牛弟
      春來咀咀
      妖牛Q兄
      共穿抵橫

      刪除
    21. 牛蛇分身,多如繁星
      只有殺錯,永無放過

      刪除
  4. 諗起係呢邊論壇睇到o既一批女仔相...

    下下慢快門... 夠晒定... 問題係... 個女主角後面硬係多o左
    唔少奇奇怪怪o既o野... 原本都仲叫 ok 但係就咁唔小心係
    影時認真望多幾眼就去影... 衰晒... 衰係唔小心上面!!

    小魚o既就... 大家心中有數就係...

    回覆刪除
    回覆
    1. 1. 比較ok, 色一般未算好差
      2.中焦點後左d
      4.笑容唔錯,不過偏藍,膚色瘀黑
      5.青+黃X_X

      刪除
    2. 魚大導, 頭尾兩張都係喺同一個境影。執完第一張嘅白平衝再套用同一個色溫+偏色落去第二張咪得

      刪除
    3. 魚大導對色彩嘅表達有佢獨特的一套:鬼魂feel :D

      刪除
    4. 可能想開拍2015版倩女幽魂:p

      刪除
    5. 姐係點?? NOW 唔夠白定仲係好黃? 我再加藍LA...快D找人教我!!!!

      刪除
    6. 情人眼裹出低B :D
      你睇慣覺得冇問題,我睇唔慣就好覺

      刪除
    7. NOW更新左D色 會唔會好D?

      刪除
    8. 我最鍾意第一張,果張最好Feel!~ :-bd

      刪除
    9. 更新後第一張 , 好有鬼片封面感覺

      刪除
    10. 二月十四之鬼情人 :D

      刪除
    11. 半夜三更整件咁既野望你真係有點心寒 :D

      刪除
    12. 你地又唔教我 太青要加返咩色變白?

      刪除
    13. 學Q伯咁轉黑白咪得囉 :))

      刪除
    14. 漂白左啦...依家有冇令D?

      刪除
    15. 之前果幅黑白相佢話再出過張啦,結果呢…………不了了之:)):|

      刪除
    16. 罪大直出真係難攪,應該學美國佬咁中出:d

      刪除
    17. 魚大導可能中出咗唔話你知 :D

      刪除
    18. 我掛住中出,矛時間~ :P

      刪除
    19. 相簿都更新晒...應該白左好多~

      刪除
    20. 事在人為啫,有時間中出,無時間執果幅囡囡相……:d

      刪除
    21. 第一張以為係劇照..........乜人劇唔講啦......

      刪除
    22. 我又更新左啦....原來太冷色~

      刪除
  5. 回覆
    1. 小魚,其實禾想問下係邊個生日呢?:p

      刪除
    2. 不如來个鱼鱼生日版罪?

      刪除
    3. 仲有矛其他囡囡先?:P

      刪除
    4. 小魚,囡囡有無送上吻賀:p

      刪除
    5. 見到 D 相個色就 "吻賀" 變成 "拳賀"...

      D 青BB 相改成黑白會好睇唔少... 唔係夜晚
      開o黎睇好易嚇親人~~~~~

      刪除
    6. 咁叫美國佬改黑白相啦,佢強項:p

      刪除
    7. Q伯睇得多黒白電視,呢方面佢有研究 :D

      刪除
    8. 依家D色都仲係有問題嗎?

      刪除
    9. 絕對冇問題,色係個人喜好,有人喜歡藍,有人喜歡紅,邊就得咁多 :D

      刪除
    10. 咁NOW會唔會好藍/好紅...因為我個MON 同你地好唔同....

      刪除
    11. 咁咪換mon囉,Q伯話依嫂正喎 :D

      刪除
    12. 小魚兒手機用緊邊隻牌子同型號? 如果係三星就送去垃圾桶 , 換部IPHONE 或用IPAD 睇好D , MACBOOK PRO 更好

      刪除
    13. 咁蛇五使唔使送去垃圾桶!:d

      刪除
    14. 你手機睇會唔會偏色?.?

      刪除
    15. 三星多數送去垃圾桶

      刪除
    16. 小魚兒試下唔用LR , 用 Image Data Converter 出下相 , 可能D色好D , 下次用手機同MON 做下對比

      刪除
    17. 填海都得,Q伯大把填海級手機 :D

      刪除
    18. 小魚兒拍鬼片話唔定好得

      刪除
    19. 用Thinkpad X series睇相都ok :D

      刪除
    20. IPS 先OK >:) AMOLED 同 TN NO WAY

      刪除
    21. 我全屋都係用IPS mon :))

      刪除
    22. 我蛇伍三叔OLED都幾好,淡色相都出得好鮮! :D

      刪除
    23. 唔怪得知你成日影埋d死魚,死蝦,死蟹上黎 :D

      刪除
    24. AMOLED 所以咪有問題 , 人工味精 , 點加都好 , 某部份機能都係不起動

      刪除
    25. Q伯靠填海級偉哥頂住 :D

      刪除
    26. 咇屎兄下次我食壽司刺身先再影生蝦生魚你睇下!~ :>

      刪除
    27. *** o既o野有邊樣唔係味精...

      不過用緊個 S-PVA 面板o既 Mon 就唔覺有太大問題,
      當然如果個 H-IPS 又或 "傳說中" o既 SED (?) 可能
      會更好~~~~

      刪除
    28. 壽司刺身咪又係死蝦死魚 :D

      刪除
    29. 我係用緊3星LED MON...
      有冇人話我知...我NOW 邊張相有問題? 係出咩色 確實係咩色碼
      我用手機睇係有分別 用PS 睇 同MON 背景睇都有分別
      我完全唔知邊隻色係岩係準...
      冇人話我知...咁我點調色呢=3=? THX

      刪除
    30. 里奧,幾秒對Q伯黎講係好緊要架啦 :D

      刪除
    31. 唔用自家mon就無咁重味精哦:p

      刪除
    32. AH-IPS(兩隻MON都係AH-IPS) 睇片正

      刪除
    33. 你用手機睇返呢個POST 又咩色?

      刪除
    34. 得幾秒鐘玩唔到d咩:p

      刪除
    35. 未入就變回原型 >:) :))

      刪除
    36. 手機睇感覺會紅D...第2張黃D

      刪除
    37. .............................. 文字匡 , 睇左咩色?.?

      刪除
    38. 你唔好理你個手機又或者人o地個手機會出咩色,
      而係睇番你做相個 Mon 到底係偏緊咩色先啦,
      就好似學煮餸要學醃o野一樣, 人o地個個都唔會去
      買醃好o既食材再去醃一樣, 而係買未醃過o既去學
      點樣加味... 家陣你個 Mon 個問題就係成個 "流程"
      個關鍵之一, 另一個關鍵係你自己對顏色個認知係
      點樣, 兩者先搞定再搞其他方面o既會易搞好多, 唔
      係幾十個變數一齊係度變時你又要點樣去解個答案
      出來??

      以前都見過有人自作聰明死拗佢個 Mon 睇無問題,
      點解係舊公司個做o野 Mon 上出問題, 最後問題好
      簡單, 一個係佢用錯色彩檔送來, 另一個係佢個 Mon
      唔係佢一個人用而係同佢老豆一齊用, 兩個人對色
      同光個認知好唔一樣, 結果係點就係邊個用時搞過
      下一個就唔知直接用... 最後係佢兩仔爺係 PC 上
      分家先至搞得掂個問題就係了!

      刪除
    39. 我對顏色既認知係0....所以我放棄, 可以既話我多數較K數....

      刪除
    40. 你對眼係色溫錶?所以d相咪咁有個人風味囉 :D

      刪除
    41. 小魚兒做唔到救生員同要求驗眼的JOB

      刪除
    42. 就係唔準先要請教你地

      刪除
    43. 係呀...做唔到GA...我都唔識分顏色~

      刪除
    44. 問題係個mon既色都唔準,你執出黎又點會準,除非你執錯 :))

      刪除
    45. 一定係我執錯顏色...睇黎我都要轉行...

      刪除
    46. 有冇熟的DR , 真係要驗下眼XD , 新地入職果時 , 有救生員即場測試眼對色的認知三次都肥左 , 第四次HR 放水他先PASS

      刪除
    47. 落術鳩污... 唔係... 去望下紅綠燈就知啦,
      你考駕駛執照時唔使驗眼乎?

      成個問題就係出係你個 Mon 度, 同你個認知
      關係唔係大, 你睇o左我 post 果篇 post 再諗
      下個問題係邊先啦, 再唔明先再討論啦~~~~

      刪除
    48. 我PASS左車牌GA...我認唔到紅同綠的...

      刪除
    49. 你果個係色弱, 色盲o既係一切都近似黑白o架!!

      https://www.studenthealth.gov.hk/tc_chi/health/health_ev/health_ev_cd.html

      刪除
    50. 好似我咁有視障咪用AF同AWB,信晒部機好過較錯晒 :D

      刪除
    51. 但SONY 個AWB 又係信唔過

      刪除
    52. 其實最快最易...當然係影RAW先~:)
      另外手機同執相睇相既MON都唔好開果D咩增強效果":D

      最後我以前都用5N直出...我覺得算唔錯...5N真係好機一部如果唔係無180反MON真係唔會換...因為佢直出開"柔膚"唔使等(新出果D A5000...51000有無改善就唔知)...而且5N 高ISO 直出滑D又不失 detail(對比5R 5T)...同埋sel1855 真係 sharp少少(當然...我唔會為左果少少要重D大D :P)

      5N 當時我手動K數都可以應付大多數環境...配合GEL戶外影閃光人像(雖然直打)都好正(自以為:)))

      刪除
    53. 到依家都冇人話我知咩色WOR+_____+

      刪除
    54. 我意思係太白?太紅? 太黃? 太藍? 太綠....有冇高手話我知><

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章