2014年7月29日 星期二

魚魚去完台北返黎啦~ (多圖)

大家好...我返來啦

魚魚去完台灣後 學識影相要快 鏡頭要令~

唔好理咩白平衡>~< 唔係條女會發脾氣走GA~


你餐餐都有排受~


係台灣係咁食食食~



住5星級酒店~


魚魚窮~ 只可以訓中級床


魚魚訓完街之後

又出發




西門丁


去睇夜市


又一日,
被逼睇無咀貓:xd:

又去夜市係咁食


D 豆腐真係好臭

飛返香港啦 上黎做毒男啦~


最後去夜市 贏左隻野返香港~
 完~ 想再睇先叫我UP LA



124 則留言:

  1. 四個人瞓一間房,一王三后嗎?~ :D

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 色即是空,空即是色 :D

      刪除
    2. BTW,總算出咗張床照 :D

      刪除
    3. 色字頭上一把刀就真! :P

      刪除
    4. Q sir,你咁有感觸既?? :D

      刪除
    5. 但結果唔同,一個有得食,一個無得食:d

      刪除
    6. 如果無睇錯.. 係淡色風格 :)

      刪除
    7. 用三叔蛇伍OLED味精芒睇,就啱啱好清雅自然~ ;)

      刪除
    8. XEO 師兄醒目~ 有歐洲色彩 岩我>~<

      刪除
    9. 今次d wb巧似準左喎:p

      刪除
    10. 其實唔準...返家用PS 汁~
      趕時間既做法....

      刪除
    11. 小魚梗係趕住見女女去做賽後檢討:d

      刪除
    12. 檢討下d姿勢梗要啦!~ ;)

      刪除
    13. NONO 係好多時你想影令佢 但部機AF 唔準 只好用手動 但手動要慢慢調
      手腳慢就會比人罵 唔影啦 我返去啦~...~
      所以以後買鏡要買有AF

      刪除
    14. 係啦,果幾支偽菜等緊你:p

      刪除
    15. 算啦老美,人生係咁㗎喇,唔撞板過唔識大:d

      刪除
    16. 況且小魚有的是青春加大水喉射住,大把本錢:p

      刪除
    17. 先前都講過我用 MF 鏡個經驗...
      家陣小魚就真係 "重演" 個 "歷史" 矣~~~

      又... 用 MF 鏡手慢腳慢手忙腳亂唔係咩大問題,
      真正問題... 係... 被影果位個心態...
      以及揸機果位令唔令到被影果位有信心...

      呢樣呢... 自己度下點搞啦~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


      刪除
    18. 就算手動有好多野可以之前做定,預較焦距,到時擰少少就得啦,得咗 :D

      刪除
    19. 手動加Peaking影靜態野包括唔郁既囡囡根本係好易唔會有問題,所以你地話個問題響邊呢?:P

      刪除
    20. 問題係小魚唔知想對左定對右:d

      刪除
    21. 必思又錯,係魚仔自己忍唔住郁,Chok 下 Chok 下咁!~ :P

      刪除
    22. 一代二代都係不能認 ^_^

      刪除
    23. 部相機唔係有防震咩?? :D

      刪除
    24. 上下左右震就係,前後Chok冇I S系统有得救!~

      刪除
    25. 支35 F2.8 冇防震 , 小魚兒成SET鏡都冇防震

      刪除
    26. 其實得兩枝變焦偽菜有 OSS 之嘛!

      刪除
    27. 長焦冇IS / OSS 睇下小魚兒幾時話支鏡冇防震

      刪除
    28. 我尋日用135 F2.8 影全場 效果係快門要快LOW+_______+

      刪除
    29. 買 FE70-200, 四級防震,造工一流,你懂的,你有錢買的! ;)

      http://smallphotocircle.blogspot.hk/2014/04/fe-70-2004-oss-g.html

      刪除
    30. 咁典解李咁有淺刀吳買? :D

      刪除
    31. 挑……以為老美做左水魚添,如果係上showroom運吉:d

      刪除
    32. 回必思:佢驚被禾地笑嘛:)):p

      刪除
    33. 美國佬同小魚兒一齊買70-200MM F4 G OSS GOGOGO

      刪除
    34. 兩父子當然每人買兩支啦,老美有FE2470,小魚有FE35,支FE55就老美買,另外一支FE70200就小魚買,再之後兩父子一齊些牙,慳錢之餘仲達到雙贏啦:d:p

      刪除
    35. FE55我到宜家都未草夠錢買! :((

      刪除
    36. 6千幾咋喎,仲平過支FE2470:p

      刪除
    37. 咁就係買左FE 2470, 駛鬼哂d錢,仲邊庶有錢買FE55? :((

      刪除
    38. 唔係還完LA咩 , 55.8 GOGOGO

      刪除
    39. 美國佬有24-70 GA+________+

      刪除
    40. 邊有咁快? 我買玩具d錢全部都係同合法大耳窿借,一百幾十期還,邊庶有咁快還完?! :((

      刪除
    41. 再加幾期買鏡 咪得

      刪除
    42. 老美年薪過百萬,呢d濕碎錢都左諗右諗:d

      刪除
    43. 宜家百零萬唔係好多野,同埋支出大冇錢剩,好窮! :(

      刪除
    44. 有年薪百幾萬既專業人士,bouns都應該相當可觀,剩使bouns果筆都唔使入肉:d

      刪除
    45. 有業績就話姐,我老闆話我人工高,搵搵埋都未夠養我,我就黎Motorola啦! :((

      刪除
  3. 小魚,仲有無多d你同女女既相睇?:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 又話冇女, 轉頭又飛左去爆房! :-S

      刪除
    2. 用七勾果然有女陪:((

      刪除
    3. 魚魚話冇囡囡同佢話冇錢一樣咁假 :D

      刪除
    4. 明公公你轉會啦! 七勾真係巧巧用嫁~ :))

      刪除
    5. 我買左七勾之後, FF 機計出勤率達九成以上, 5D3 一成都冇! :-X

      刪除
    6. 我有豬陸之後,M43出勤率達九成九以上 :D

      刪除
    7. 魚魚係冇錢+冇女....
      仲有好多相的... 有機會再UP

      刪除
    8. 我買左E仔之後,APS-C計出勤率達九成以上,史上最廢一成都無:d

      刪除
    9. 回必思 G6好用嗎? 好想買GH4=3=....

      刪除
    10. 我買左7R 出動率100% 用35 F2.8 95% 135 F2.8 4% 其他鏡 1%~

      刪除
    11. 豬陸加小鋼炮太方便了,同埋P記拍片真係唔錯

      刪除
    12. V1加大天涯太方便了,同埋N1記拍片真係勁唔錯! :P

      刪除
    13. 幾唔錯咪又係擺防潮箱 :D

      刪除
    14. 你點知?-_-# 不過上個月拎過出黎借過畀朋友用。。

      刪除
    15. 搞到我又想買相機>~< 但魚魚冇錢錢

      刪除
    16. 還左啦,借一個星期之嘛~

      刪除
    17. 你借人支50.4D還左未呢:d

      刪除
    18. 還左啦, 借左半年倒~

      刪除
    19. 比你糟蹋半年,支鏡真陰功哦:>

      刪除
    20. 支鏡跟左我半年,發揮了小宇宙!~ :P

      刪除
    21. 借咁耐,係我都會小你啦 :D

      刪除
    22. 我個friend太忙, 佢話唔等用~ :>

      刪除
    23. 借左支鏡玩半年,賺凸啦:d

      刪除
    24. 小魚,呢支鏡子50mm焦距喎,你舞得掂咩:p

      刪除
    25. 老美有好多貴鏡插NEX MA 唔止得一枝

      刪除
    26. 老美果d鏡,36年黎都係長期供奉喺衣櫃度,點會捨得攞出黎借比你玩:d

      刪除
    27. 用囡囡同Q sir交換 :D

      刪除
    28. 你實在太了解我,唔怪得牛話你地都係我分身啦! :))

      刪除
    29. 不過你唔了解魚,佢有女有典會唔獨食丫?! ;)

      刪除
    30. 小魚都未有得食=-------=

      刪除
    31. 哦,姐係你畀條女食左,明啦!:P

      刪除
    32. 好明顯魚係比人食ga la...>~<

      刪除
    33. 你扮魚食豬姐! -_-#

      刪除
    34. 邊個主動食先刀毛無謂啦,最緊要過程啫:d

      刪除
  4. 認真... 如果條女因為咁而發老皮同比說話你聽... 就請佢過主啦~~
    終於... 望到小魚D相, 有肚餓既感覺啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估係水魚仔佢自己心虛姐! ;)

      刪除
    2. 小魚兒做大兵就一定 , 他都唔知有冇同條女OOXX , 同房不同床就有D ..................

      刪除
    3. 孤男寡女共處一室, 仲要兩個都廿零歲, 乾柴烈火, 點會冇樹發生? :-o :D

      刪除
    4. 小魚始終都係第一次,墮馬可能唔出奇:d

      刪除
    5. 其實會有什麼榭?? :D

      刪除
    6. 射米青啦當然,唔通係煉奶咩?>:)

      刪除
    7. 好開心...終於有人想食我影既相啦>~< 我超鍾意影食物 同女女~
      其他唔識影><

      刪除
    8. 咁同囡囡去旅行呢? 超鍾意嗎? :D

      刪除
    9. 又話無女,老美chok你兩chok就已經出賣左自己:d

      刪除
  5. 回覆
    1. 勁! 小魚果然係台主~

      一返黎即時7十幾留言"

      另:所以先推介你用 Raw"

      刪除
    2. 冇LIGHTINGROOM 加上有排轉>M<

      刪除
    3. 你用Sony原廠軟件轉 Raw? 原廠超慢… 禾d陳年機跑唔旭咁劑“

      但Lightroom快好多,加上小魚d機應該唔差“

      Lightroom係可以save底d設定,如果你唔貪心(張張都執)其實同影jpeg無分別“

      不過當識用之後,個個人都會好貪心 ^^"

      刪除
    4. Sony 跟機果個 RAW 軟件真係十年不變o既... 慢...
      以前用初代 Sony 時...用單春 PC ... 如果佢個部度都叫郁o既話,
      其他廠跟機個軟件都叫做快到會飛咁滯~~~~

      軟件呢門o野... 西洋人比東洋人設計得好好多就係了~~~~

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章