2014年3月27日 星期四

[常見?] 1DX 之詐死還寒!



http://www.ldsclub.net/forum/viewthread.php?tid=46849

聽落好似好嚇人咁喎! :-S :|

8 則留言:

  1. 不用心急, 等婚禮完咗/雀仔飛走咗/太陽落山了就用得返了 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 上高條 Thread 有 1DX 師兄話死五至十分鐘可復活, 有人拆電搞掂, 有人一睡不起, 真係好講彩數! :(

      不過作為旗艦機, 有咁既"可靠"性, 仲要咁多人講奶野, 情況的確好令人擔憂! :-S

      刪除
    2. 大兔粉絲,

      當時我都是用大三在拍新娘化妝...1DX已經休息很久沒拍...化妝過程只有拿出1DX拍兩張

      離開新娘休息室...檢查1DX準備拍下一次進場

      發現1DX完全無法開機...


      還是我那台大兔比較神勇... 可能以前的機器構造簡單 內部零件用料實在

      唉,sleep mode bug......not hardware problem la

      刪除
    3. 好難講係咩問題, 有可能係電源供應果 part 出問題亦唔奇,
      但係最難解釋o既係... 好個案化囉, 有人出事有人話無事,
      而且最重要係, 如果係主機電路板問題都會有生產批號可以對照,
      但係又無人會講埋自己部機個序號去對照... 點搞??

      刪除
    4. 我部 5D3 就係怕熱的, 試過夏天之下太陽曬兩三個鐘, 機頂好很熱, 就開始傻傻地, D對焦點亂咁跳, 我明明揀左中心一點呀! :-S

      刪除
    5. 加個heatsink散熱咪得囉 :P

      刪除
    6. 果次我個人都曬到死咁滯, 係散都散左自己先啦!

      又話時話, 我部雪花白令面 V1 就唔多吸熱, 鏡頭都係(我四枝都係白色), 就完全冇黑色機鏡戶外猛太陽下吸熱既問題~

      刪除
    7. 我衹係試過部 400D 同 580EX 係近中午的大太陽底下曬足個半
      鐘後會有少少問題... 所謂少少問題個原因係枝 580EX 曬到保護
      電路啟動唔肯閃, 400D 就無問題~~~~

      又, 機鏡o既o野, 有幾何真係長曬或長淋?
      原因係... 就算部機頂得住個用家都未必頂得住矣!!

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章