2014年3月3日 星期一

再次考古... 回到 2002...

要我安份守己去搞先兩日o既婚紗相真係有少少難度,
因為... 我又唔係收錢o既影相佬, 點會咁神心去搞?
同樣我又唔係咁學術派, 用果批相去持續鍛練 PS/LR 神功...


所以... 都係走去考下古好過... 於是又回到 2002...

其實... 當年唔係為o左個唔知穩唔穩的飯碗,
又或者係真心o既單純 (唔好聽o既版本係笨 6+1),
定係真係想鍛練影產品相 (呢 D 算咩??) o既技巧 (有咩?),
都唔會去影呢 D 相... 而部份o既相都叫上過報紙, 不過我
就無直接收過任何著數就係了... 果個時代個濠江社會都仲
係百廢待興 (家陣咪又係一面倒o既 98廢待興), 搵份牛工
都唔易, 更唔好講騎牛搵馬啦~~~

唔講太多, 去片!!







搞掂... 準備去食晏~~~

8 則留言:

  1. Cybershot U... 以前有 FD 拎返學日日snap shot, 幾開心...

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過當年好似成兩仟定三仟銀一部都認真係唔係平,
      更好講... 仲有富記的 40i/50i/30i... 色水更靚...

      不過講搶錢實力... Casio EX-S1/M1 同 S2/M2 就真係天下無敵,
      行貨可以抄到天價, 水貨一樣抄到天價...

      刪除
  2. 萬記 DImage 7, 當年我 Dream 機, 一機高倍 Zoom 走天涯! 最搞笑係可入廠 Upgrade Firmware, Up 完痴番塊新 Label, 收三舊! 我其中有個 friend Up 左都好滿意! :>

    回覆刪除
  3. 我都有部Dimage 7i,仲係度 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢部用過世都得, 因為係用 AA 電, 唔怕冇電換~

      刪除
    2. 但sensor好似就快打柴 XD
      當年叉電,用呢部食電怪,好痛苦架。。。依家當然無呢個問題,但都唔會點樣用佢啦,唔係佢個sensor就快死,可能會拆佢紅外線filter XD

      刪除
  4. 哇~~02年咁多野玩~~個年我梅到呢 mT_Tm

    回覆刪除
    回覆
    1. 果陣時 D 機仔如雨後春筍咁... 多到俾你逐部真實試用 (唔係齋睇 Spec. 同試玩一兩個鐘果種),
      真係成年都用唔晒...

      不過... 多唔等於好, 良莠不齊, 濫竽充數者亦不泛其中... 反正齊齊趕熱潮, 混水摸魚就係了~~~

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章