2014年3月2日 星期日

布袋澳清晨

布袋澳清晨.............

26 則留言:

  1. 好正!好舒服....好想去....

    回覆刪除
  2. 感覺好寧靜舒服, 正! :-bd BTW, 羅伯又在山頭過夜, 定天光前先自己揸車? 8-|

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁凍既天氣都仲咁有心,抵讚^_^

      刪除
    2. 我住將軍澳去布袋澳算方使,4點零坐的士去,,,

      刪除
    3. 羅伯你對攝影果團火比我地呢D後生仔仲要熾熱得多喎! :-bd ;) :>

      刪除
    4. Q sir既火不在攝影。。。

      刪除
    5. 我只係襯仲有氣力,就去上山下海行下山影下相咁,,,

      刪除
    6. 行山真係唔係講後生就得, 其實都係要煅練既, 我試過好幾次跟d行開既人行, 明明人地年紀大過我, 但我最尾都係行到死咁滯, 又行得好鬼慢, 成日要人地等! :((

      刪除
    7. 我的確是火麒麟, 周身癮的, 不過全部是正經既~ :) 至於你講果d, 間中有好野諗下都有, 不過就係有心冇膽, 真係想死咩! @_@

      刪除
    8. 老美李想話自己守身如玉?

      刪除
    9. 要咁多人等你一個,米佬你仲好意思既:)

      刪除
  3. 回覆
    1. 果個位好似係指定位置, 好多人都果庶影, 不過我都未去過! :(

      刪除
    2. 你住港島區,邊度就腳吖

      刪除
    3. 我宜家返工過左九龍~

      刪除
    4. 九龍東, 低級寫字樓, Cheap 到冇有, 令d既女都唔多件, 唉! :((

      刪除
    5. 附近多令女就得, 九龍灣?

      刪除
    6. 九龍灣果d真正得 BC Grade 既寫字樓, 咪得d BC Grade 既女 law! 邊有可能同以前中環 A Grade 果d 比? 上環金鐘都有 B Grade 啦! -:(

      刪除
    7. 屁股芳宜家都算有 B Grade, 有接近尖東級別~

      刪除
    8. 咁李劍慣甲級,狗籠洞刀巧蘭滿粥李

      刪除
    9. 食慣一級靚鮑,其它級數既跟本刀吳入流>_<'

      刪除
    10. 咪就係有咁耐風流。。!:((

      刪除
  4. 我係呢條行山徑老雀, 大家有興趣我可帶隊

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章