2014年3月28日 星期五

大家好, 我係小魚兒

大家好, 好耐冇見
係QE3叫我來
我係小魚兒
以後請大家多多指教
謝謝

36 則留言:

  1. 堅感動~ 終於同老美父子重逢

    回覆刪除
    回覆
    1. 就借你碌切割器, 鳴響禮炮十二響, 賀一賀佢! :))

      刪除
    2. 你用咩引誘小魚兒過黎? 關水喉?

      刪除
    3. 祇要話呢邊有好多女就得! ;)

      刪除
    4. 信佢0.1成,刀變形😤

      刪除
    5. 但呢度事實係無女,小魚你被米佬呃左啦

      刪除
    6. 人像攝影區咪有囉~~比你做版主喇~~~

      刪除
    7. 明公公你趕左我地魚仔走,再奄多你一鑊丫拿!X(

      刪除
    8. 想禾地靈魂人物小魚唔走,咁你快d攪番個美女人像攝影陪玩團,一切器材/食宿你包晒,小魚咪唔走啦 ^_^

      刪除
    9. @@
      番奄小明子? 老美真係巧重口味

      刪除
    10. 毛計,少年陰影 ^_^

      刪除
    11. 美佬原來中途轉基......

      刪除
    12. 佢色途老馬,最近要起到機,年中"周"游法蘭西,荅李....中途轉機如食生菜...

      刪除
    13. 西瓜香蕉合桃荔枝之類?

      刪除
  2. 回覆
    1. 你情敵, 溝哂你D囡囡果個! :P :))

      刪除
    2. 唔怪得啦~~依排我好清閒~~

      刪除
    3. 冇女一身輕咁話 lor wor?~ ;)

      刪除
    4. 女死女還在 下個更可愛~~n_n V

      刪除
    5. 一女死, 一女鳴, 唔換畫唔知新女明~ :))

      刪除
  3. 歡迎歡迎! >:D< 你最近好嗎? 女神成功接近了嗎? 囡囡溝了很多嗎? 6D 相機已換了嗎?~ :P :>

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章