2014年3月8日 星期六

FE 24-70 藍標菜頭比 FE 28-70 Kit 鏡還要差!?

http//www.mobile01.com/topicdetail.php?f=254&t=3784117&p=1

係真唔係呀?! =-=“

50 則留言:

  1. 芝錢肥花篇洗稿仙頂引.....鏡蝗喎......

    回覆刪除
  2. 好彩米佬無九衝啫 >_<'

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實禾有懷疑米佬已入2470 >_<'

      刪除
    2. 果枝 2470 假菜, 上解毒室配七勾試左, 九千幾, 真係冇乜料到, 我話最多值六千! 我唔水魚喇!

      不過七勾系統個問題係, 搵枝似樣加唔水魚既標準變焦都冇! >_< 唔通齋玩淨係玩轉接老鏡咩?! :-o

      刪除
    3. 玩住A7支KIT鏡咪得 , 中一個轉接環好像有AF ON NEX , A7 得唔得? 不過幾貴下成千幾銀

      刪除
  3. 肥花受人錢財,替罪大消災

    回覆刪除
  4. 係米佬手上,乜鏡都一樣,冇所謂啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇錯,都係一樣咁令!~ :P

      刪除
    2. 我手機鏡頭都係菜絲~ :>

      刪除
    3. 鏡我唔識亦無用過幾多支, 不過我成日都覺得部陳年DC T50(菜絲認證)濕過支NEX 1650Kit(唔勁收光圈下)....:((

      刪除
  5. 邊有Nokia咁好,Nokia而家用奸狼鏡,米佬蔡頭係罪大Xperia

    回覆刪除
    回覆
    1. 作為一件玩具, 罪大d野真係非常好! :P

      刪除
    2. 你成屋都係罪大野,七勾,手機,電視,果汁係罪大擁躉

      刪除
    3. 我又未至於咁盲目, 我藍光碟機都買先鋒唔買罪大啦~

      話時話, 我部電視係罪大咁都畀你睇到, 你先係真正粉絲至啱! (我係用家來~) :P

      刪除
    4. 你個Blu-ray開箱裡面有幅相影G.E.M畫面嗰度咪睇到係罪大電視啦(銀色牌) ^-^

      刪除
    5. 部罪大 3D LED 電視都係新買, 在兇宅 $10980 送 HDMI 加 RF 線加罪大送二千超市卷及四副 3D 眼鏡, 兩年上門維修, 已上網登記埋多三個月(我部七勾都係), 碌埋咭, 折合八千幾蚊, 超值! 畫汁淫賤調較完都滿意~

      我呢部用被動式 3D, 副靚仔罪大牌眼鏡可拎去戲院用, 非常好! :)

      刪除
    6. 扣晒八千幾又抵喎,果然精明左無做水魚 ^_^

      刪除
    7. 部野罪大行訂價 $13980! :P 其實小弟係真正算死草, 算過草都冇得生, 同我個頭殼頂一樣! :D

      刪除
    8. 咁你有冇算過其他部位? :P

      刪除
    9. 我其他部位當然仲有好多"草", 係頭頂冇之嘛! :>

      刪除
    10. 臭坑出臭草 >_<

      刪除
  6. 講起罪大Xperia,又真係呃到公司的無知婦孺,有次有個女同事話喺陰天影相,係得佢部罪大至影得好,仲話Iphone同Samsung都要行埋一邊,我一睇張,原來開咗booster,d綠早谷到青BB,再睇埋d人相,面黃到冇朋友,真係嚇瓜人,此刻冇言O曬咀

    回覆刪除
    回覆
    1. 甘除左無脂腐乳,仲有老美當滋陰淫

      刪除
    2. 個女同事正唔正? 正既我一定同佢做滋陰! >:)

      刪除
    3. 好妖好姣, 無乜腦但又鍾意搵著數, 最啱金魚阿伯(啱曬你), 做咗十幾年天天做嘢好似新同事返工咁

      刪除
    4. 米佬喺自己間公司乾旱左咁耐,佢一見到你同事一定流晒口水

      刪除
    5. Extra Dry......剩流口水刀算君子鳥

      刪除
    6. 之所謂姣婆遇著脂粉客! :))

      刪除
    7. 你就想 , 轉個找差佬話你抽水

      刪除
    8. 梗係向老美身上找點油水先la.......

      刪除
    9. 油水就無啦,肥油膏就大把 ^_^

      刪除
    10. 我個個星期都 KEEP 住有做運動, 個 BMI 啱啱好超標少少喎!~ ;) :> :D

      刪除
    11. 禾就多數夜晚臨瞓前先做,有益身心

      刪除
    12. 我講打波踩單車, 你講打床上友誼波, 無言! :(

      刪除
  7. 個同事真係專揾脂粉阿伯便宜,都係各有所需,佢成日話自己靚,好在實際唔係,係就死得人多

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章