2014年3月30日 星期日

小弟 FE24-70 假菜衫煲相: 一千五百萬原圖

出面風雲變色, 葵涌同將軍澳都有人 Apps 話落緊雹, 仲影埋相, 我呢邊勁行雷落大雨起大風, 食完飯拿拿林走返屋企。好, 反正都係要閉關, 等小弟出番d七勾加"垃圾"假菜原圖相完整大小既, 畀大家睇下我枝新寵本身其實有幾 Yap! :P











先篤以上細圖再篤放大鏡兩次就可以望原圖喇! :) 當然全部相機直出, 冇做任何手腳!~

9 則留言:

  1. 我都相信支鏡唔錯.... :)

    回覆刪除
  2. 放心,尼度李高度自治,當家作主,毛人會笑李

    回覆刪除
  3. 咁當然,話晒呢個blog刀係老美開既,踩得咁盡容乜易佢老人家吳多like,關左個blog咪毛德玩 ^_^

    回覆刪除
  4. 食假菜對身體毛益,老美take care ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我上高食燒乳豬件、用烆住既蜂蜜菊花茶黎餸~ :>

      刪除
    2. 今次四件,刀有個普
      不過尼,食梗豬你包嘅禾,巧倒計……

      刪除
    3. 我祇食左一件, 少食多知味, 同埋不怕三高~

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章