2014年3月15日 星期六

山頂道太平山餐廳 (Peak Lookout)



果間野真係好鬼好生意, 我果日星期日冇訂位攞飛都等左成粒鐘(留電話等), 入到去全餐廳d食客都係"鬼"冇其他"人", 唐人得我地一枱。以上食物龍蝦湯最正, 炸蝦丸太燶不過都算好食, 肉丸意粉太少, 牛柳不過不失, 最後烏蠅都黎食, 啱啱我又係微距鏡所以影鬼埋佢, 成個 Lunch 四個人消費八舊水倒~

以上選用器材為 NEX-3 + E30 Macro.

31 則留言:

  1. 嘩...正...個環境 :))
    又幾好色喎

    D食物相都好開胃;)
    係黃金炒飯? 定咖哩炒飯?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果冇記錯是什麼印度黃米, 唔會人工溝色卦? =.="

      刪除
    2. 就係見咁黃, 所以問下係乜家科"

      沙薑...黃薑粉溝色? 間中食下唔屎得人既 ...^o^"

      刪除
    3. 食落少少咸咸地, 冇乜特別! =.=" :-o

      刪除
  2. 我都想入去食...可惜...可惜...

    都係煮個麵食算:((

    回覆刪除
  3. 烏蠅都影到 西利 btw ching應該試下佢個海南雞飯 真係一絕

    回覆刪除
    回覆
    1. 好, 下次有機會試下先, 多謝介紹~

      刪除
  4. 回覆
    1. 用微距“烘“埋去影隻烏蠅刀毛飛走?

      刪除
    2. 呢支鏡影出黎幾濕下噃 ^_^

      刪除
    3. 部 NEX 我都淫賤調較過下咁 Lu~

      刪除
    4. neo兄刀有部A5000,順便淫賤下刀巧嘛

      刪除
    5. 我部 NEX 三仔得兩個顏色模式可以用,出猛太陽就 Landscape, 不過要減一級飽和同反差,陰天就人像,就係咁Lu~

      刪除

  5. 蜂o黎o架......

    呢 D 高檔食肆... 我都係睇多過幫襯~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪就係law....
      不過差不多叔叔見怪不怪了

      刪除
    2. 唉……你地睇到啦,富貴同窮既分別 >_<……

      刪除
    3. 一餐lunch刀八舊,禾朱仔包$4/個 , 800 ÷ 4 = 200個,可以食差唔多七個月 >_<''

      刪除
    4. 噢, 隻蜂仔烏蠅咁細(看個碟毯就知個比例), 一時o翕錯左啫! =.="

      刪除
    5. 明公公買少枝小白兔, 紅圈廾四, 甚至乎另一部 V 仔(又可借d二搵E仔), 就食乜都可以啦!

      刪除
    6. 你一部七勾同禾支小白兔差唔多啫!

      刪除
    7. 幾時有FE2470沙煲相睇呢 ^_^

      刪除
    8. 遲d,又或者係咁二出住兩張先~

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章