2015年6月2日 星期二

(第4次更新) 魚魚新女主角~

BOBO 食早餐   可愛的BoBo 
  BoBo 果Jam 食雪糕  
拍攝新片中~ DAY4
魚魚新一位雪糕女主角~ BOBO

魚魚flickr: https://www.flickr.com/photos/siu_yu

131 則留言:

  1. 小魚會唔會開拍零二片? :D

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 好似第三幅魚嫂咁影法咪幾好睇啦:-bd:p

      刪除
    2. 其實我唔知點叫7 3面? 我睇人地d相點影我根住影... 台灣果邊讚個女仔可愛..依邊就只不停強調白平衡問題+_____+ 睇黎2面既質數都差好遠!

      刪除
    3. 純睇女手機影都冇問題,如果著重數碼攝影就呢度d網友好著緊你囉!~

      刪除
    4. 我對手機影冇興趣@_@....我都知...好多謝佢地...由來已久都係最多留言既POST!

      刪除
    5. 有親魚大導喺度,呢度就熱鬧起來哦:-bd

      刪除
  3. 魚大導其實拍史力加會岩色D :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗係個 mon 色唔準,我之前都係咁...
      大導買返隻 EIZO 好過買鏡頭

      刪除
    2. 三星MON 偏色係正常 >:) :))

      刪除
    3. 其實可以較下隻Mon就得。

      刪除
    4. 上次LAI伯教過他,都係唔得

      刪除
    5. 學ching話齋佢都係換咗隻mon

      刪除
    6. 但我用sony 手機mon 睇d色都ok wor 今次...

      刪除
    7. 我用 sony 手機睇細圖都 ok :)
      但係電腦睇爭好遠, 咦......可能係我隻mon 唔準 @@

      刪除
    8. HTC 820 DUAL SIM(S615) 睇同隻MON一樣

      刪除
    9. 你地睇到3張相各似偏左咩色?
      我真係睇落冇事,,,反而睇neo 師兄既好似偏黃

      刪除
    10. 你問下外國人 , 我D相AWB 係唔係偏黃

      刪除
    11. 最主要係第一張,
      舊sony 手機睇正常,日系冷白面背景有少少米黃 ..
      新少少嘅 sony 偏藍綠,
      戰前防彈 nec lcd 都係偏藍綠,
      現役 ips lcd 行sRGB 偏藍綠....

      刪除
    12. 我都係sony 手機睇,真係偏咗少少色,第一張偏藍,第二張黃/綠,第三張紅

      刪除
    13. 可能的話,執相用EIZO CG當然比較好。
      同攝影器材一樣,識用得話,macbookpro垃圾mon用黎執相都無話唔得喎 XD
      放過佢啦,個人喜好既野,我識條鐵咩。。。。。

      刪除
    14. 唔通真係我個MON 有事...睇黎要買部ASUS 先得LA....唉...

      刪除
    15. ASUS 色都係一般 , DELL 好D , 最好都係EIZO , 我拾相都係用DELL

      刪除


    16. 有錢廚師用高級爐具,高級廚具,高級食材,助手數人,鑊獎無數,不過佢自己親自主理既和牛竟然唔夠茶記沙嗲牛麵好食。

      甲:浪費食材
      有錢廚師:我大把
      乙:浪得虛名
      有錢廚師:根本兩樣野黎架,好嗎?

      :D

      刪除
    17. 咁似講緊我...有D傷心...明明已經有超多勁既演員 同超勁金牌班底 差金像獎之外, 都拿左好多了...

      刪除
    18. 拍A片 包你肥過肥豬

      刪除
    19. 個人風格,換完mon好大機會都係咁 :D

      刪除
    20. 我就唔信個 Mon 真係有咁大影響...
      好同唔好衹要合理校正下就唔會成個色偏晒,
      而係 d 層次個漸變色個差異... 再唔準都唔會
      連個數值都唔達標... 呢個時候仲要拗個硬體
      有問題時不如認真諗下係唔係有其他問題係
      度而自己卻視而不見好 D...

      而俾個搞唔掂o既人用最好裝備都係一樣係
      搞唔掂, 見過太多例子... 早就麻木了...

      刪除
    21. 其實我一直都有正視顏色依個問題, 唔係都唔會影RAW 同有更新!! 我個MON 睇係正常, 你最多可以話我色盲, 反正我都有色弱, 我唔介意。同埋師兄, 唔一定大部分人講既野就一定岩, 少部分人講既野就錯~ 你要好好記住。至於我個3叔MON 色係不嬲唔準, 換左會唔會好D, 我唔清楚! 我有時間同有錢既話會好好換MON。 但睇數值就冇可能一定準, 唔通下下都5000K 色溫先叫正確? 咁仲駛學影相?
      如有多多得罪, 我可以道歉, 但我唔會收返以上言論。
      記得一點, 你不是我, 我不是你, 每個人睇顏色 係唔同MON 睇都有分別!!!
      我都想每次影到白裡透紅, 我都正在學習緊!!

      刪除
    22. 大家唔好動氣,其實都係研究討論下啫~ :>

      至於魚大導個罪大七勾偏色問題,的確係有,但又未至於好嚴重,小弟用七勾既經驗係大部份時間最好用自動白平衡,再調較好顏色傾向,影RAW亦要參考相機拍攝時果d K數同Tint值,混合光源加人造光要特別小心,最好落燈,如果唔係的確幾難搞! :|

      刪除
    23. 俾心機加油呀,你一定得;):p

      刪除
    24. 美國佬咪有一條方妙拿叫咩淫賤調教既,教魚大導set試下囉;):p

      刪除
    25. 畀少少個人唔知有冇用既心得,一般黎講七勾個自動白平衡色溫偏黃,所以要加一級藍作常設補償,而Tint亦係鍾意偏綠,所以可加一級紫作為預設,睇下咁樣會唔會好d? 基本上我影JPEG都問題唔大。:>

      刪除
    26. 我有咁做...不過我影raw...

      刪除
    27. 早前我無奈幫(推唔到)朋友既細佬砌部電腦打機, 買料裝嵌運送連game(開心)都幫佢裝埋, 除左office無其他多餘野原裝到不得了, 防毒用內置MSE, 側透機箱線都執埋。

      琴晚朋友打黎話部機個首頁被騎劫改唔番, 細佬話防毒太廢, 之後聽人講裝左小紅傘同ccleaner, 但都攪唔掂, 聽完真係…

      究竟係防毒廢? 機廢? 定…?

      其實呢d只係低技術悪搞廣告, 連毒都未算…只係好陰濕…防毒又點block? run果下已經受哂權比佢copy d陰濕 bat, 佢裝埋哂d ccleaner輕則彈apps lag機, 重則炒windows, 本身有防毒又裝防毒嚴部機太快?

      最後叫佢用系統還原…搞掂
      雖然d陰濕file仲係到, 但只要足發唔到就算, 因為遠端協助都怕佢唔識send邀請…

      刪除
    28. 唔係有軟件可以完全del or 去打指令入去人手del咩?

      刪除
    29. 應付呢類用家就倒backup,乜都冇晒架啦,試多幾次佢就唔會亂黎 :D

      刪除
    30. 影人唔同影其他野, 影人少少偏色已經好明顯, 影其他野反而沒咁嚴格.

      刪除
    31. 果D軟件其實又暴力又10次有9次半都幫唔到手...仲要埋下不可預其既炸彈"

      刪除
    32. 問題係影人其實都冇一定標準 你去FLICKR 首頁睇...果到D 外國大師 張張影人都唔同色調
      加上最大問題 係我都唔知點白先叫正常
      依到各師兄 我敢100000000000000000000% 肯定 用條命擔保 再賭大D都仲得!! 每個影出黎D 人像色都唔同...唔信可以睇每位既舊POST!!!

      刪除
    33. 唔同光源 唔同相機 唔同MON 影出黎既人都唔同...叫人點跟...加上我色弱...唯有信自己對眼同個MON...

      刪除
    34. 你影raw如果override顏色設定唔好或冇輸入相機現場環境偵測到既K數同Tint值(祇限用AWB),就好易出事。

      有d raw軟件個自動白平衡唔錯,如Silkypix, 如果人手轉冇信心,不妨一試。

      刪除
    35. 色唔需要準, 係要合理(同風格有關).

      刪除
    36. 點先叫合理呢師兄??

      刪除
    37. 室内要留意光源, 有D燈的演色度低, 要補光先得.

      刪除
    38. 執相要睇顏色值,用軟件睇,最少要看三色直方圖,唔可以信哂自己對眼,況且芒亦未必準。

      刪除
    39. 色調唔一定要一樣,但一張好既人像相色調自然當然會高分一點
      拍人片要有人味,拍鬼片要有鬼味,拍史力加要有卡通味 :D

      刪除
    40. 我睇到係白, 你地睇到係青, 我睇到係黃, 你地睇到係正常~ 好唔統一WOR...?

      刪除
    41. 在有控制下出唔同色調叫風格,在不由自主下偏左唔同色叫失手~ :p

      刪除
    42. 我夠相拍人片LOW...我POST 過6D D相啦...咪又係比你地話黃...仲要打埋燈添-........- 究竟想我點?!!
      6D + 閃燈 100%準既白平衡 都比你地話? 有冇懷疑返你地個MON 係唔係都係準呢?

      刪除
    43. 我經常失手 一定出到鬼片風格!!! 咁搞法 大師都變垃圾 ~

      刪除
    44. 一個話唔準,唔出奇,個個都話唔準,係咪真係要思考下典解呢?? :D

      刪除
    45. 有思考呀..所以咪問你地每張偏左咩色LOW...之後睇下再用RAW 再執 可惜執完都係偏=.....=

      刪除
    46. 小弟主芒日產二嫂,再用蜘蛛定期校正,效果不錯。

      話雖如此,如果小弟認真執相或轉raw, 都會用軟件小心睇清楚顏色值,及輸入唔同設定對各種顏色及整體相片的影響,再小心處理,經芒用眼睇祇不過係一個參考同核實。

      刪除
    47. 入門執相轉raw要先學會檢查灰/白/暗位顏色值,基本白平衡也,再搞其他! 要做到有劃一其他獨特風格唔易,真高人也! :-o

      刪除
    48. 今次再執左啦 再更新左 有冇一張似返人既色? OR都係偏色? THX
      第3次執啦~.....~ 有一張正常 我已經叫慶幸~ 定仲衰左?

      刪除
    49. 其實問題主要都係第一張(面無血色),其他兩張E+睇OK(ASUS 手機睇)。

      刪除
    50. 血色姐係咩色? 加紅?

      刪除
    51. 第4次更新左...今次有冇紅返D?.......? THX

      刪除
    52. 面青青做鬼片封面一流

      刪除
    53. 3張都係? 定第1張? 定點? 講清楚PLX

      刪除
    54. 參考呢位外國大師 , 他D AWB唔錯 B-)

      https://www.flickr.com/photos/103443189@N03/17775492723/in/faves-102074714@N04/

      刪除
    55. 第一張先天不足,係拍攝時光源問題,算啦~

      刪除
    56. 第一張係光源問題+1。

      刪除
    57. 重點:

      當十個人用唔同o既 PC 睇同一個 FILES 時, 九個都覺得有問題時,
      搞相果位就真係要問自己一句係唔係真係出o左問題... 或者你會話,
      十個有九個, 咁第十個呢... 有 D 人就係唔想再出聲講, 好聽 D叫做人
      夠厚度囉...

      而且, 有一點你唔係唔明而係未去搞... 就係對個 Mon 個校色同執
      相時個色要點樣搞, 如果自己真係無能力去校準個 Mon 時, 就要搵
      身邊朋友幫手校準在先, 咁樣你日後點樣係呢個校準過o既 Mon 上
      執個色時先會比較有個 "基準" 可循... 而且, 係好耐之前都講過, 校
      準個 Mon 就要預o左之後一路都要依呢個校準值去用, 而唔係今日
      要睇片又調光 D, 明日睇謎片/卡通片又要點樣調過, 就算你真係要
      咁樣再調都請用播放軟件上個色調調整去搞而唔係郁個 Mon 個設
      定, 唔係校準o左都無用, 轉個頭就無o左, 跟手又要玩另類猜猜看,
      呢 D 事唔係唔常見, 以前見過唔少客交相過來時就係咁... 同一批
      次o既相前日交來o既同今日交來o既唔好講光暗唔同o左, 連色調
      都變埋, 結果要係打相時幫佢搞一輪先得, 事後同佢講番先知個
      Mon 俾佢屋企人郁o左都唔知就坐係度執相...

      而且, 你亦自知你對色個認知上有障礙, 因此就算你用緊個已經校
      準o左o既 Mon 時, 你自己都要重新去習慣下個色, 而且唔好太自信
      咁用自己個 "直觀認知" 去執色... 因為你睇到o既同並他人睇到o既
      已經唔多一樣在先, 要點樣過渡同重新適應已經係一個唔會短得去
      邊o左旅程...

      最後, 你話要換 Mon... 無問題, 我反而建議你買多一個 Mon 同埋請
      個好朋友/好兄弟幫你校準個色先, 跟手你可以同時行 Dual Mon 去睇
      兩者個差別去幫你過渡同適應 (AMD 個軟件可以行桌而複製功能, 令
      兩個 Mon 顯示相對個影像), 之後你要點就自行決定, 不過我會再建議
      你要執相/校色時先用個新o既而平日用就用回舊果個, 你舊果個好似
      係 27" 因此留用亦無妨... 大尺吋睇片方便 D 就係了!

      大慨就係咁...

      刪除
    58. 冇位放2個MON...><...咁第一張係唔係冇得執?

      刪除
    59. 我都係唔會認同果句人多就岩既話...因為好似有好多人信教...最少都過億, 但唔代表真係神係存在!!
      好有逼人信既感覺
      另一點係, 第10個可能唔想講, 但第11個 第12個呢? 每一樣新既產品/新既時代, 都係由依D對世界唔認同既人創造!! 如果有如果電話亭, 我話青色係正常皮膚色, 咁100000億人都話係正確, 而相反師兄話反對, 咁結果會點? 所以從來都唔存在人多就岩, 由其係法律~

      刪除
    60. 你呢個思想謬誤同牛牛好似,亦係好多數碼新手既迷思,唔明既地方,你自己再做下research, 研究下乜係顏色理論,其基準及*標準*,再望望我樓上畀你既料,你就會明,之後就會有改善嫁喇! 信我啦~ :>

      刪除
    61. 咁你個*理論*當然羅輯上可以啱,好似我入過青山。。。參觀一次,果日院內行過一定"最唔正常"係我地幾條友嫁! :d

      刪除
    62. 你有沒問青山收唔收你? :P

      刪除
    63. 因為美國佬你真係要入青山MA+_______+

      刪除
    64. 我果日真係有人帶入去参觀~ :>

      刪除
    65. 連信教都扯埋o黎講? 幸好呢門o野我唔係太執著,
      因為我都唔係任何宗教o既信徒, 但係我都尊重佢
      o地部份o既想法... 特別係向善果 D !!

      而個人由天主教學校幼稚園到高中畢業, 跟手去台
      灣o既基督教大學讀到畢業, 都無任何人會話逼人入
      教喎... 但係曾幾何時有某個南韓教派就意圖滾我入
      教, 問題係, 我無任何宗教信仰且我係信自己信自然
      多過一切, 要我去信係好難, 更唔好講用回流手法去
      滾我, 真係一句慳 D 啦... 不過有個室友就中招... 搞
      到我都幾乎一鑊泡, 而且真正搞果鑊泡出來o既亦唔
      係我而係室友個阿媽...

      而你硬要拗... 如果有個我身處o既世界真係紅等於青而同我
      睇我認知就唔多一樣時, 我會先懷疑係唔係我有問題在先而
      唔係懷疑其他人係唔係有問題, 先假設而研究探討再做實驗
      求証據, 呢 D 先係近代o既科學精神, 如果唔係咁, 近代科學
      又邊有咁多發展空間?

      放鬆少少去睇個問題再度下有乜方式去處理會更務實 D 就
      係了!

      刪除
    66. 我好認同師兄既講法, 但我由此至終都從來 + 一直都唔認同人多就岩 就大曬既講法姐...

      刪除
    67. 以下的說話未必啱聴:
      多人講的野就未必一定啱 不過有一定的參考性 首先唔好俾自己有包伏 如果唔係就唔會有進步 咁多位ching其實都冇否定過ching攞個的獎 都係ching亦可以不防了解係唔同ching對顏色的定義 特別係用raw要對每隻色重新定義先可以開始執 ching不妨多睇下唔同關於顏色的書 至於大家對人像顏色都會係白裡透紅係因為比較討好 至於ching的色如果係有特別用義當然可以keep住用 但係ching亦應該睇下唔同色調套用係人上會代表的咩同有咩意義 唔啱聽的可以當我咩都冇講過

      刪除
    68. 其實魚仔望真下我個簡單示範,其實已經有明顯分別啦!:|

      刪除
    69. 望左啦...但我都唔識睇D直方圖...我知咩叫過曝JA...你應該教我用PS 每一步點做...
      點可以最平整到數據上係岩白平衡
      利申 我睇美國佬D圖係黃色既=......=

      刪除
    70. 犀利... 去完街返黎 109 個回覆 :)

      刪除
    71. 利申 我睇美國佬D圖係黃色既=......= <= 你改到覺得D圖係黃色既就得。:D

      刪除
    72. 但佢隻黃同我果隻唔同...點算?

      刪除
    73. 我覺得魚仔可以專心做番導演, 選好女角同陪訓好佢地, 再諗好d藝術細節同表達方式! :P 至於果d拍攝顏色問題及風格, 都係交畀d影相佬同後製軟件佬搞好了! :-s

      刪除
    74. Q伯講得好,調色唔係大導做的。選好女角同陪訓先係大導的工作,藝術細節同表達方式果D係次要。:P

      刪除
    75. 你地咁講...搞到我唔知點答=.....=咁我點影相識女仔?

      刪除
    76. 如果要學執相,不過學下色彩管理入面先啦,起碼搞清楚色域係乜黎。
      有啲mon著左某啲功能會出味精色,係咁既環境執相,會玩死自己。

      刪除
    77. 仲有,如果已証實本身有色弱問題,唔太適合處理同顏色有關項目!除非你只係想自己喜歡做既野,完全唔在乎有無人認同,又無乜所謂。如果希望有多啲人認同,交畀其他人做,甚至交畀相機做,都好過自己黎。。。。。香港有位做模型高高高高手,本身有色弱,上色部份都係靠兒子旁邊協助。

      刪除
    78. 執相其實好似行迷宮一樣. 每次adjust某某 settings 就行出一步. 好多時越行越出, 越行越唔對路. 信唔過自己隻眼無問題, 食少餐,買塊 colour card 就已經成功左一半, 起馬你起點係正確.

      雞mon好多時只係輸在 contrast, greyscale, colour gamut, 但偏色好多時 spyder/X-rite都 fix到.

      刪除
    79. "犀利... 去完街返黎 109 個回覆"

      如果成post未睇過...真係夠打一斤花生 :D

      刪除
    80. 王菲既..."執迷不悔" ?
      靚抽 :D

      刪除
    81. 學武三年,以為打遍天下
      再學三年,方知寸步難行 :D

      刪除
    82. 好意境, 超貼切, 讚! =d>

      刪除
    83. 大家睇Q伯學咗三十六年咪又係手機相就知啦 :D

      刪除
    84. 我除左頭三年之外,已經舉步為艱左十一個三年啦!:((

      刪除
    85. QE32015年6月5日 上午10:27
      "我除左頭三年之外,已經舉步為艱左三個十一年啦!" >:)

      刪除
    86. Q伯有勃起困難三十三年咁耐? :D

      刪除
    87. Q伯唔好灰心,有d野科技可能幫到下你既困難 :D

      刪除
  4. 我用iphone6+睇,第二、三弓長勉強收貨,第一張冇血色,好似俾太陽曬咗好耐,褪曬色嘅相,唔掂。
    另外相沒有蔡味!色好淡又soft得滯

    回覆刪除
    回覆
    1. 買支真菜試下咪知啦:d:p

      刪除
    2. 冇錢=----=可能試完都比人話冇菜味...同埋菜味依樣野好抽象!!

      刪除
    3. 你可以問下美國佬借支25菜,50菜頭玩下,但大前題你要有野借返比佢玩:d

      刪除
    4. 真棻都有分德棻同日棻,日棻又有分京瓷同確善能喎

      刪除
    5. 咁結論係 魚魚用真菜影都唔會有菜味-3- 所以唔鬼理-3-

      刪除
    6. 唔理真菜定假菜,影到好相就係王道:p

      刪除
    7. 好難影到好相...我D 白平衡唔準....我影得太令...得晒獎 都係浮雲...因為白平衡唔準....
      正如黃子華講...只要條魚唔好食, 理得你比10000億搞個婚禮, 都會比人唱...依D叫心理學中既人類亂黎!!
      物極必反, 遲早會痴線

      刪除
  5. 第一張... 如果係 "個人風格" 我就無o野講...
    第二張其實混o左其他光源係裡面...
    第三張... 都仲正常少少... 特別係對比第一張
    果種 "特效" 時就更明顯~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇個人鬼格...第2張應該有2種光源 第3張可能白平衡set錯...

      刪除
    2. 鼓勵下魚仔,第二第三張okay喎~ :-bd

      刪除
    3. 多謝...姐係要黃黃地先似...睇黎我睇慣冷色

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章