2014年5月14日 星期三

罪大阿發七勾的一打罪狀!~

詢眾要求, 唔好話我口臭, 我有果樣先講果樣!~

1. 樣衰: 被譽為有史以來最醜樣機身之一! :-S

2. 泰國 QC 曳: d 掣d 刻度咩(歪)零咩稱, 亂狗咁印, 個曝光補償盤尤為明顯, 部部機都有唔同咩法! :|

3. 假防滴漏,呃狗人: 開口揭門位搵條防水軟膠邊都冇,你同我講防水?咪玩啦! X( 都未講掣盤底下有冇啦, 見光既都冇!

4. 發色怪:罪大d死人發色,直出唔自己調信哂出廠值加痾肚會死人!

5. 自動對焦廢:又慢又夜盲一急又易迷焦,又一 MF 機!

6. 快門反應慢, 又震過貓王, 又嘈又響, 無須再多講!:((

7. 化學:果塊聲沙前面既紅外紫外線濾片好易溶會起o卜咁,好明顯響底下, 唔係塵黎! 真係o渣到毛鱗!我之後上陳列室望部 Demo Unit, 真係慘不忍睹,d o控多到呢!:-o

8. “系統”弱: 講真呢個乜野“系統”來? 都未成形o既! 鏡頭得果幾枝, 光圈又細又超貴, 配件就更加唔好講, 都係算把啦! :-X

9. 操作難: 呢部都唔係相機來, 電腦下化?!

10. 多蟲!買左枝新閃用唔到, 上罪大求支援, 師傅話徹底 Reset 部機就冇事喇, 果真係! 妖!! X(

11. 皮幾野買部機都冇充電器跟! 死人罪大駛唔駛算到咁盡? 叫佢食屎啦! X( 好在我仲有一部 NEX 外充~ 不過如果多隻可以擠響公司方便d~~

12. EVF 見光死! 妖, 影相最好出太陽好天, 不過 EVF 越好天越光就越望得唔清楚, 構圖估估下, 開左水平儀都望唔真! 下下要除太陽眼鏡, 仲要搵左手摭光! 你話幾唔方便丫?! 唉!! :((

[加註] 抵死兇果邊有討論, 大家不妨可以看看不同o既意見, 包括神牛果d(如果佢真係有自己見解o既話~)! :D

http://www.dchome.net/forum.php?mod=viewthread&tid=1259310&extra=page%3D1

[加註二] 平衡下, 凡事兩睇唔好側埋一邊, 我又加下料先! :> :))

罪大阿發七勾不能不買的七個誘因!~ :D


[相關舊聞]

[天生一對] 不買不買還須買! ;)

小弟 FE24-70 假菜衫煲相: 一千五百萬原圖

近年買親部部機都冇內閃, 真係買燈仔都買到窮! :((

48 則留言:

  1. 哈哈,隻廢牛都引用,呢到都幾岀名下喎,,,,^^
    http://www.dchome.net/forum.php?mod=viewthread&tid=1259310&extra=page%3D1

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢追我地帖追得好貼喎! =-=“

      刪除
    2. 癈牛痛恨你唔"侵"佢玩,不停幫你宣傳,博你回心轉意,你知佢思想幾咁奇怪啦 :>

      刪除
    3. 唔係喎, 呢度我都因應佢要求 Add 左佢喎, 歡迎佢入黎玩下, 我可以應承佢, 暫時唔 Ban 佢住丫! :D :))

      刪除
    4. 多謝羅伯報料, 等我加番條 Back Link 去抵屎兇先~~

      刪除
    5. 牛牛,牛牛牛牛,牛牛牛牛,牛牛牛牛,牛牛!!!

      刪除
    6. 隻廢牛追呢度帖追得咁貼,又鍾意post呢度過抵死兇,咁就啱嘞,可以喺呢度條九佢,等嗰邊師兄都睇到隻廢牛幾咁犯衆憎

      刪除
    7. 米佬,你add左隻廢牛!係咪真㗎

      刪除
    8. 真嫁~ 牛牛,出黎啦,受埋你玩喇,唔好周圍唱我啦! :D :))

      刪除
    9. 唔通米佬想學甲蛇咁增加呢度人氣,所以放隻牛入黎條下佢,玩到咁上下就banQ左佢,真係大快人心

      刪除
    10. Q sir其實內心好想BanQ人,咁好過Ban自己友,等佢平衡下心理 :P

      刪除
    11. 牛精過乜, 又要申請入會, 批左出左回左幾個帖就唔見左人, 三十六著, 皆因牛味太重, 黃左太多人 sense 倒! ;) :))

      刪除
  2. 又話閒閒地數十樣出來 -_-“

    回覆刪除
    回覆
    1. 人o地 "凡事留一線" 嘛~~~

      刪除
    2. 唔怪得 "某人" 同你八字相衝~~~~~

      刪除
    3. 米佬數得十宗罪出黎,已證明佢已經對呢部機唔多鍾意,隨時可以執佢件舊野:>

      刪除
    4. 有時間我數埋佢十宗愛下~~

      刪除
  3. 回覆
    1. 咁七勾又有佢獨特過人之處既, 如果唔係我都唔會落搭啦! :>

      刪除
    2. 我拳痕左好耐先買A7 ,典知有光暈,不過都無乜所胃 :)

      刪除
    3. 就係……舒人不舒陣……

      刪除
    4. 玩 FE 猛冇陣架, 買哂都係得果五枝鏡! :D :))

      刪除
    5. 光暈呢家野, 唔超大光差就唔會有事~ 不過我都因為呢個問題, 好易決定放棄了七仔, 而去買七勾! :P

      刪除
    6. 7R 無低通、高像素固然係正,但 A7有前簾、相位混合對焦對我黎講太重要 ,
      如果俾我揀多次,都係唔會轉 :)

      刪除
    7. 仲有第十一宗罪:罪大真係孤狗寒,部機賣到咁貴,連一個充電機都慳,下下叫人用部機身叉電,部機即係暫時唔用得(唔計已有nex系叉電機嗰d):>

      刪除
    8. 明公公你又啱,我自從試完機之後,都未再用過機身去充電,依個真係岸很久!~ :>

      刪除
    9. 禾部五勾刀要自掏腰包買個充電器黎用,罪大正百佳:>

      刪除
    10. 罪大依D咁既大公司, 做埋哂D咁o既屎忽野, 咪搞到自己神憎鬼厭 Lu! X(

      向好果方面諗, 你部相機去到邊度, 有 microUSB 頭都可以充電, 唔好咩? :P

      刪除
    11. 禾諗罪大既原意刀係咁一舉兩得,但禾呢d守舊派鍾意傳統充電方法,況且買罪大nex系/阿發七系,多數買刀送原廠充電池,加上禾買原廠叉機時有一套叉機加電池package,又多一粒,舖頭唔要佢d垃圾贈品又可屈佢送兩粒副廠電,禾而家加加埋埋刀有成5粒電,仲用佢個USB叉電托麽!:>

      刪除
    12. 明公公你上七勾, 你部五勾咪可以愛黎做叉機 Law! ;) :P

      刪除
    13. 明公公你買七勾黎做叉機,咁樣威過Q sir好多 :P

      刪除
    14. 呢樣野,米佬可能已經做緊,不過唔巧意思講啫:D

      刪除
    15. 唔怪得知佢叫你用五勾做叉機,原來自己用緊七勾 :D

      刪除
    16. 呢d就係過來人心聲:D

      刪除
    17. 萬幾銀買個叉機係Q sir先做得出 :-bd

      刪除
    18. 呢部又機帶住一打罪喺身,果然夠出名:D

      刪除
    19. 個叉機可插三十幾枝鏡都唔會影響叉電功能 :-bd

      刪除
    20. 用七勾做叉機都算係咁,起碼未聽過有爆炸case :P

      刪除
    21. 愛劈愛瘋都試過著火啦, 七勾長叉會著又有乜咁出奇? 8-|

      刪除
    22. 禾以為愛情係麻木嘅
      誰知道索愛更麻木不仁嘅打手大有人在……

      刪除
    23. 有可能罪大打手費巧吸引,為左嘗假菜心願,良心暫時可放埋一邊:P

      刪除
    24. 其實禾係奸能打手, 請番黎隊冧罪大的! :))

      刪除
    25. 咁你彈完一打罪之後,又即刻補飛讚番夠本,你呢個打手真唔易做:D

      刪除
    26. 有彈有讚先有公信力, 禾呢D打手好高層次! :)

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章