2014年5月27日 星期二

丹麥港口城市奥胡斯(下篇)

接上回, 帶奸機奸鏡遊丹麥~

又肚餓, 午餐去左食麥記, 慳番D時間, 趕下一場。


周末下午D人真係好悠閒, 呢D先叫生活啦! :)


個城市真係好靚, 行到去邊都咁舒服, 呢座綠化屋來, 可有效吸熱。

個郵筒隻奸狼紅出得好頂癮, 靚過現場睇! ;) 另丹麥單車妹妹都唔錯, 係肥左D~ :P

果邊興租駕 Lorry 上去開 Party, 沿途大叫咁, 越開心就越叫得大聲, 越叫得大聲就越開心, High 爆! B-)


鬼佬D花草品種係同我地香港見果D唔同, 昆蟲品種也不同, 呢幾幅街邊隨手影。


行左成半句鐘, 到目的地, 話說黎市中心遠少少有條集古村。。


難得既係呢度d屋係古蹟黎, 不過係遷徙過, 搬左黎呢求集中重建! 好多d建築物本身係十七至十八世紀。o拿, 呢d就叫保育啦! :-bd


村裡有間相機店, 賣的也是古董相機鏡頭~ 個貨幣值係丹麥盾, 而唔係歐羅! :>


又第二日, 食完早餐搭飛機走, 順手打左隻北歐海鷗落黎~:D


我又孤身走我路。個機場真係細左D, 不過幾有特色, 望下呢個露天花園, 係咪等機都寫意D呢? ;)


今次出住咁多圖先, 有機會既話我可能再出下其他返過工既國家, 如法國、荷蘭、加拿大、日本等等~ :)

[版權所有, 偷相必究! QE3(c)2014]

58 則留言:

  1. MG_3140.JPG 黑白地版張 ,超正視角 空間感!!

    IMG_3227.JPG 水面倒影好正! 果然風光如畫

    回覆刪除
  2. 景正相靚,尼批相無得頂

    回覆刪除
  3. 估唔到 "某人" 又借 QE3 o既相條 lonk 去 "屋企" C 版搞事~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 比人refer d comments tim....

      刪除
    2. 刀話左牛sir只係攪老美㗎啦:d

      刪除
    3. 其實老美刀應該多謝牛sir,免費幫個blog宣傳:))

      刪除
    4. 係囉,羅友版主扣下隻廢牛分就啱嘞

      刪除
    5. 牛牛唔好再搞我啦!求下你喇! :((

      刪除
    6. 牛sir響果邊明讚暗踩你d中片幅相喎:d

      刪除
    7. 鬼叫你多令人眼紅既器材呀,佢唔攪你攪邊個?:p

      刪除
    8. 人o地擺明無o野玩就搞事, 睇下佢幾時俾人 ban~~~

      至於 QE3 同佢o既牙齒印... 就算係 "老家" 常客都
      唔一定睇得通通透透, 更唔好講 "屋企" 果邊o既用家啦!

      刪除
    9. 老美響娘家年代,金手指過牛sir及其分身不下於廿次,呢個仇有排同best frd計:d

      刪除
    10. 唔好入哂我數喎,果d人人有份啦!=-=“

      刪除
    11. 相對於力狂一吋聲沙,5D3 FF當中出(中片幅出相)囉 :D

      刪除
    12. Q sir同佢契細佬情深似海,牛牛搏ban都幫佢宣傳呢度,真係唔話得:D

      刪除
    13. 佢兩兄弟表面不和,私底下就私交什篤,禾地旁人係唔會明:p

      刪除
    14. 禾地只係齊齊玩九佢,但最終你係送牛一程:>

      刪除
    15. 扮晒野嗌“笙歌“,擺明就係想人誤會牛sir就係QE啦:d

      刪除
    16. 嘿……果邊有人話,禾地小圈子,咪由得禾地在這裡自high自我打飛機罷了:-o:((

      刪除
    17. 其實度度都係小圈子黎嫁啦,真係o徙狗氣!

      刪除
    18. 名不正,言不順
      刀開宗明義了,煩

      刪除
    19. 當衆人準備狗陰白骨瓜自high時,小明子卻瓜一巴空,泣

      刪除
    20. 莫非才子係過來人?? :P

      刪除
    21. 非也非也,相反自high 時欲罷不能,累

      刪除
    22. 人o地玩死唔斷氣呃分... 呢個就真係幾無解,
      不過都有人出聲啦, 大家又不妨放長雙眼睇結果好過~~~~

      刪除
    23. 呢個世界,做金手指既,預左要還:d

      刪除
    24. 超級金手指一出 , 無人能敵

      刪除
    25. 牛sir可能覺得自己生無可戀,好似覺得呢個世界欠左佢d乜野,要攪攪震/玩報復,喺各大科林度尤如過街老鼠咁,受到衆人既圍攻,睇唔起佢,其實人不犯我,我不犯人,一切都係隻廢牛自己攞黎衰

      牛sir你呢個打靶仔,仲留響呢個世界度獻世做乜野,你簡直係各論壇/科林既瘀血,趕極唔走,牛皮仲厚過我腳“枕“,極之無恥:))

      刪除
    26. 唔使再拗了...
      果個 post 已由 "屋企" "DCHOME" 副站長鎖了, 並準備移走~~~

      刪除
    27. 咁廢牛下落點樣?
      繼續由得佢生事?

      刪除
    28. 江青名言 : 不知道, 甚麼都不知道...

      果個 post 亦已經移走!

      而事實上似乎唔衹移走一個 post,
      因為係另一版亦有個針對呢度另一位萬人迷(?)o既post,
      o岩o岩 check 過亦已被移走!

      刪除
    29. 講真牛都唔知為乜? 硬係要撩抵死兇班笨粉, 又想引導班奸粉話我d相屎, 講真我都冇話我d相影得好靚, 志在些牙下姐, 咁都搞我! >_<

      講真x2我輯相如果我係想"演野"既話我一早響娘家出左啦, 我又唔係啱啱去完返黎! =-=“

      刪除
  4. 明子也來問我
    二五是否快樂
    禾還不解瘋情
    怎知是否快樂

    牛兒走遠
    蛇兒飄過
    只剩下孤獨的一個禾
    心兒裡彷彿
    失落了一些什麼
    只剩下孤獨的禾


    牛兒若再走來
    蛇兒若再飄過
    禾要告訴牠們
    初次嘗到寂寞

    牛兒走遠
    蛇兒飄過
    只剩下孤獨的一個禾
    心兒裡彷彿
    失落了一些什麼
    只剩下孤獨的禾

    回覆刪除
  5. 初次嘗到寂寞,何日君再來!:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 首歌道出best frd心聲:p

      刪除
    2. without best,
      老美:食豬無味,吃魚炭息

      刪除
    3. 食厭左乳豬,改食法國魚魚:>

      刪除
    4. 你係咪暗示Q sir宜家多舊魚咁話 :D

      刪除
    5. 佢何袛多舊魚,直頭多舊肥腩肉:d

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章