2014年8月28日 星期四

人影日落我又影



其實小弟係行緊去返工。咁啱見到有日落, 就試吓早兩日喺笨得論壇見到嘅貼士
之前影呢啲咁高反差嘅景象我吓吓都用exposure bracketing, 之後返屋企合埋佢。 咁做成日都有鬼影, 啲雜訊又唔知點解走哂出來。

咁我見都帶咗部機出街, 就試吓啦。

原圖: 我跟個貼士講用spot metering測最光嗰點, 再校高曝光 (我好似係用咗EV+2.7)

黑過墨豆咁。


返屋企我推高Shadow:

攞到以下圖像:




我無諗過Raw image會保留咁多detail

(大鄉里出城唔識嘢, 唔好笑我)

第一張相係我推到Shadow開始出好多Noise時停手

4 則留言:

  1. 下面係一張underexpose相 (Olympus XZ-1, ISO100):
    https://www.dropbox.com/s/baih2r2wwtskpyf/P6210651.ORF?dl=0

    以前用部舊機返到屋企喺Lightroom一校高少少曝光啲雜訊會現哂形。我一直都唔知係舊機問題, 以為就算用Raw image影都好返到屋企唔可以推光啲張相。

    回覆刪除
  2. 12 bit RAW其實好夠,影時多注意曝光仲緊要呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次衰咗, 右上舊大雲無乜嘢。最低啲雲變哂灰色......

      刪除
    2. 曝光值再校高啲又怕光位會爆哂 =.=

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章