2014年8月19日 星期二

是日下午...

話說... 就... 下午就摸o左過去...

經過四架塞滿人塞到罐庄沙甸魚都無咁塞o既巴士後,
我就上o左第五架... 其實我係想坐後面同路線果架...

跟手去到最近目的地個巴士站落車,
再行條都斜一斜o既斜路... 先到目的地個入口,
面前係一條... 唔知有幾長o既石級... 抖o左幾分鐘氣同
整理好架生後就拾級而上... 十分鐘唔使上到去...
不過仲有一小段平路(沙地)要行... 不過終於都到啦~~~~

去片...


 


呢個地方就係....

 

講真... 咁多年都未去過, 所以就搵自己笨一次上去...

http://nature.iacm.gov.mo/c/trails/detail.aspx?id=e698c592-87dc-4c94-a5de-a0d1f68a02c7

不過... 真係無乜o野可以睇... 個山頂係有路可上但係九成唔俾上,
更唔好講... 上面到底係乜又唔知, 唔小心係乜都無就伏到爆,
而成條 "徑" 我亦衹係行o左一小半... 因為真係熱到成件衫都已經
滴緊汗水, 同埋因為無用相機背囊下變o左好惡行就係了!

之後亦去埋呢外兩個點... 老實果句... 唔怪我無人會去提果兩個點,
因為比上面講緊o既仲 "伏"... 一個係行到傻得個紀念碑, 一個係幾
乎得幾枝炮o既花園仔... 因此我都唔係到講係邊啦, 唔係轉到又有人
以為可能有更多好o野影就走o左去就笨 6+1 o勒!!!!

謝謝觀看!!

6 則留言:

  1. 夜晚再去過影夜景 [im]http://www.hkepc.com/forum/images/smilies/default/icon_dev.gif[/im]

    回覆刪除
    回覆
    1. 夜晚會係點樣... 其實係有辦睇...

      http://www.smg.gov.mo/www/smg/weathercam/fc_weathercamdisplay.htm

      果枝 CAM 就係 set 係山頂~~~~


      刪除
    2. 所以真係唔少人去過果個位影夜景...
      但係我去到就發現... 唔係太理想,
      樹太高啦... 除非真係去到個 CAM 果個位影,
      而 "浮雕" 中間亦唔見有位可以影, "浮雕" 腳就已經係馬路,
      路邊樹唔小之餘亦唔覺真係有位可以影...

      刪除
  2. "抖o左幾分鐘氣"

    巧辛苦 wo ... 烈日當空~
    小心中暑" :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係行o左近一半就意識呢個問題, 所以就快手快腳落山~~~
      但係我落山個路徑... 都係人都無個又幾隱秘果下先至搞o野...
      (官方指定路線... 唔怪得當年同家陣 I.I. 都鍾意躲係山上,
      連 "自掛" 果 D 都係... 變晒骨先有人唔小心見到...)

      不過... 老實一句... 人煙稀少... 出事o既話唔即時 call 999
      同報準確位置o既話... 好彩o既就遲o左先搵到你送入院,
      唔好彩o既就 "七日後" 先返到屋企, 最唔好彩o既... 唔知
      幾時先被人搵到同埋唔知幾時o既 "七日後" 先有得返屋企...

      ps: "七日後" 講乜我諗唔使畫公仔畫出腸囉~~~~

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章