2014年8月3日 星期日

即興去動物園

返返吓工有老友打電話來叫我去動物園。咁啱嗰日有攞相機, 即刻走人去行動物園同影相

Olympus XZ-1
Woodland Zoo, Seattle
7/30/2014

Page Break後睇相



呢張係返工前喺學校影的。


啲衰鴨朝朝喺噴水池走出來通街屙屎, 舊舊都大條過貓屎, 好煩


蛇王去動物園~

首先去咗非洲區




之後入咗雀仔屋










你睇我唔到!!!

呢隻長頸鹿好嘆, 有大排細路排住隊去伯伯度攞嘢食搵佢

悟空啲師弟




大屎忽的貘






返到學校嗰區手痕對住條電燈柱影咗張

唔使對住啲動物相數毛喇, 我部機仔邊影到咁靚。 (唔好同人講我又手震) ~.~

4 則留言:

  1. 我都有手震 , 不過IS 同VC 救左我 , 等CANON 出支50.4 IS 就正 , 50.8 IS都殺 , 不過要平 , 70-300 VC 影動物好正

    回覆刪除
  2. 我仲諗緊買唔買DSLR好。我部XZ-1影風景完全無問題, 但係一到夜晚或者影動態就唔得。ISO一到400就好多Noise

    K-50 kit+舊鏡好定Rebel SL1好 :/

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇你想要輕身定點LOW...我支持100D 多D
      有TOUCH MON 好方便~

      刪除
    2. 小弟啲手指成日乾到裂開哂, Touchscreen都detect唔到......

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章