2014年8月20日 星期三

落雨天... 就係炒冷飯o既好時候~~~~

整個 "古代" 場景先~~~~





上面o既相都係係呢度影... 當然唔可以用腳架更唔可以用閃燈...
最好係安靜地慢慢影... 以上都係一般人都會守o既遊戲規則,
但係某地遊客就九成唔會守... 唯一會守o既果項係唔用腳架,
因為無帶 (但係"自拍神棍" 就好常見, 我都好幾次要玩"棍下逃
生")... 而唔少人見我唔用閃燈影就想 "抄考" 我咁影... 結果機
頂燈就興奮到自動 "勃起" 仲閃埋... 佢就俾人吋無料... 我就被
佢閃到眼都花埋...而手機用家仲係唔係 LED 長著咁影... 而小
朋友們係唔係都要係個玻璃上而打指膜...其實係好唔衛生之餘,
亦搞到好多相都要就住影... 唔通要我一手拎機影另一手拎抹布
去抹玻璃乎?
(當然場地果邊都會定時定候出隊清抹... 不過真係似齋抹囉,
有冇加清潔/消毒藥劑就唔多覺眼, 同埋我無理中行去問一問
同聞一聞o架??)

當然有唔夠 "水準" o既同時亦有好有 "水準" o既遊客, 衹係量唔
夠多咁解... 而呢 D 唔夠 "水準" 亦唔衹 "某地" 矣... 東洋人同西
洋人甚至南洋人都唔少... 衹係家陣真係少遇見就係了!

 最後, 又下大雨了... 又係時候收手唔寫了!

謝謝觀看!!


11 則留言:

  1. 最後張相左一嗰個係孫悟空?!

    回覆刪除
  2. 我諗係講...通商歷史..."果個"似印度

    幾年前禾唔知道香港既 O唇 park 已經倫淊...傻傻地咁去...
    排隊貼到XX...
    仲要經常背"中掌"~ :-O

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次返香港好彩梅窩仲未淪陷
      由細到大都鐘意去梅窩玩。唔知點解我行梅窩熟過行旺角
      (起碼我喺梅窩啲後街唔會迷路, 喺旺角我行大街都要用GPS XD)

      刪除
  3. "相信" 係講緊想當年o既通商史...
    我係影多過睇佢 D 文字敍述就係了~~~~

    回覆刪除
  4. 想問係唔係要落CPL 先可以好似你咁影唔到GLASS?

    回覆刪除
    回覆
    1. 現場環境光唔會太光加埋你隊枝鏡頭夠晒近就可以...
      事實上... 好多相都係個 HOOD 隊住塊玻璃o黎影...

      呢 D "手段"... 係外地o既 "館" 就唔好用, 因為隨時響警報~~~

      又... 落 PL... 即時暗多 1-2/3級... 即係個快門要再慢,
      唔想慢就要推 ISO... 就算用有 IS/OS/VR/VC/SR/OSS 鏡都唔
      見得比唔用而揀好個位唔反光去影方便同成功率高~~~~

      刪除
    2. 正,睇落好立體:-bd

      刪除
    3. 用偏光鏡有時真係好煩, 一入室內就要拆。條邊鬼咁幼, 成日拆到手指痛。我索性拆成個轉接筒出來算 -.-

      刪除
    4. "潮流" 興薄框 PL... 因此就唔好講裝拆有問題, 唔少禁準連鏡頭蓋
      都蓋唔到, 除非用套果種蓋或專用o既至得, 但係一個唔該跌o左就
      煩死... 而用用下打指模就更唔好講~~~~

      而由轉動 PL 而帶來o既偏色問題又係另一個要考慮o既,
      而測光時測唔o岩位搞到奇奇怪怪, 轉到過晒火位唔自然,
      係唔係應該用o既問題真係會考起唔少人~~~~

      又... 立唔立體... 館方打光個問題, 呢點要讚就係,
      而我衹係盡量去 "記錄" 矣!!

      刪除
    5. 仲有枝鏡夠wide同左右光暗對比大的話用CPL會出漸變色…

      刪除
    6. 呢個問題就玩過我唔少次... EF-S10-22 +PL-C 似係考眼力多過考構圖~~~

      所以有時候... 我都唔係好明好多人都係用超廣角鏡又追求一定要裝濾鏡,
      特別係偏光鏡... 唔買唔裝唔用就好似唔入流咁, 但係用過就知問題唔係少,
      兼唔係下下用得上... 所以有 D 廠o既超廣角鏡就一早唔預你用濾鏡就突晒
      前組出o黎要最好效果, 但係用家又驚死驚咩咁死都要加... 其實一加濾鏡就
      令枝鏡成像下降此為一, 而怕前組鏡片受損跟手又買過貴一貴o既保護鏡去
      保護佢個成本... 就隨時高過玩裸跑打真軍係時候到又黑仔整花前組要拎去
      換前組個價... 以前接過個 case, Canon 百微跌爛前組鏡片同拗前組鏡筒,
      整番(即係換前組鏡片同鏡筒) 都係仟幾矣... 買塊真係得o既 UV 都五六舊,
      到時又係跌落地一樣爆濾鏡卡住係鏡筒前組, 唔好彩濾鏡o既碎片一枝刮花
      前組鏡片... 到時一樣要換... 咁做乜又要俾多 D 錢去為o左所謂防塵防花??

      所以個人自從 "開竅" 之後就唔再用保護鏡... 年中慳唔少就係了!
      當然... 真係有日要去沙漠同沙灘時可能會考慮下買塊來保護保護,
      唔係... 用來做乜???

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章