2014年8月29日 星期五

Sakuma Viewpoint


七點幾無哂雙層巴士行呢條公路, 唯有影兩部貨車

18 則留言:

  1. 鍾意掃街抓拍,我介紹DA21定焦,呢枝非常好用,畫汁唔錯發色靚,如果要買就買綠圈舊真正賓得版先有味道,又平d.

    回覆刪除
  2. smc DA21? 有諗過買呀。之不過買新鏡就要錫住用, 好煩。
    家陣枝50mm我配條自製斜孭帶就周圍走。好多時連鏡頭蓋都懶得用。

    廣角鏡影嘢前景會特別大, 變相主景喺遠方嗰陣好難影...

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然, 我有機會試完話唔定會鐘意DA21~

      等我裝枝18-55試吓影廣角睇吓啱唔岩用先

      刪除
    2. DA21 其實唔算好 Wide, 乘番 1.535 大約等於菲林 Full Frame 32mm 左右, 掃街一流, 又係餅鏡, 我好多年前我買港紙三千頭, 而家貨尾都可能得, 要平就可以搵二手, 不過二手野好多伏, Check得要好小心, 又好多人用野好鬼粗到賣野時又唔多老實咁..

      DAL18-55講真畫汁好一般, 發色灰瘀角位成像唔多得, 反而早年DA18-55一代成像通透有菲林味, 而DA18-55II 二代都唔錯, 而且角位成像比起一代好D~

      刪除
    3. 畀d解毒相你參考下, 同一場景, DAL18-55 d發色就真係好.. @_@

      http://smallphotocircle.blogspot.hk/2014/04/fa318.html

      細三公主發色令好多啦! :)

      同場加影二公主出賓得綠, 賓得d鏡係唔錯, 最可惜係佢一直死都唔出 Full Frame, 個系統冇前途啦! :(

      http://smallphotocircle.blogspot.hk/2014/04/blog-post_29.html

      刪除
    4. 裝喺APS-C 個Angle of View = 32mm equivalent, 但Perspective同裝係FF一樣吧....???

      由機仔轉用DSLR真係好多嘢學。又要搵文刨吓 XD

      刪除
    5. Adorama 同 B&H都無smc版賣lu ~.~

      刪除
    6. Perspective 響同一視角係唔會因為聲沙大細而有任何改變,祇有景深會唔同,因為遠近景物影出黎既大細比例,亦即所謂透視,祇會同你企個位置有關,而視角構圖一樣代表透視不會有任何改變。

      至於綠圈DA21, 淘寶仲有d新貨,唔知外國買唔買倒?

      刪除
    7. 老美終於揾到知音人:p

      刪除
    8. 換言之同一枝鏡裝喺FF同APS-C機上遠近物件大小比例不變, 而APS-C機影出來就好似FF機嘅相Crop出來咁?

      刪除
    9. 明公我同你都巧知音嫁!幾時畀你d紅圈定焦我玩先?:D

      刪除
    10. 姐係咁講,用個實例講可能會清楚d, DA21mm上殘幅,實際放大率細左,但係Crop左1.5之後,個視角同枝FA31mm上全幅接近一樣,咁對於個用家響構圖上唔會有任何分別,個攝影師企任何位置用兩部相機影出黎既透視,都會完全一樣,祇係景深會唔同,當然同光圈計。

      刪除
    11. 老老實實, 我未影過FF 35mm, 用來係咩感覺我都好難估

      係買的話DA15定DA21好呢 ~.~
      更重要係西雅圖成鬼日都落雨, 叫我點攞枝DA Limited出街影相? 唉

      谷氣上來我平平地入枝大姑媽28mm算, 反正同A28/2.8一樣, 係少咗層SMC coating
      最多唔對太陽影相 :p

      刪除
    12. 初玩 Wide 鏡玩 21 好d, 夠通用, 而且易用易上手d。

      當然, 15mm 影風景就有氣勢, 夠 Wide, 不過好多時影一般野都可能太 Wide.

      如果你真係買 DA15, 就一定要搵 SMC 綠圈版, 因為新 HD 版收光圈影夜景冇鬼哂d星芒, Ricoh 真係好 Bad Tasted! :(

      大姑媽 28mm 影相係好靚, 當年我上 300D 影過印象好深刻, 上賓得就太柔唔係好得, 同埋千祈唔好逆光影, 實 Fogged, 要做效果除外。

      而賓得 28mm 定焦當中, 以 FA28 畫質最高, 而且仲係 MIJ.

      刪除
    13. 老老實實, 點解Pentax唔出枝WR wide angle prime :(

      刪除
    14. 因為出唔到咁多WR版本鏡,講真DA12-24都唔錯,同Full Frame比畫汁當然有距離,因為係先天不足。

      刪除
  3. 頂, 八月咁多推廣? Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC 官方減八十

    回覆刪除
    回覆
    1. 講真殘幅唔好玩到咁 Wide, 貼圖感好強, 構圖時d野望得亦比較細, 感覺不良好。

      再者, 玩得賓得, 就唔好諗副廠鏡, 要買副廠鏡, 就一定係玩 C N, 真心的~

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章