2014年9月23日 星期二

最心痛是,放得太遲

最心痛是,放得太遲
只差一秒,高位都已變歷史
為何未放貨,見我兩手的艾瘋,
要賣要送要怎麼也好, 不要相信一切有下次!
能夠賺到又有多少 未算少,
足夠墳前焚掉 多少抱憾, 多少炒貨人
 炒價很遠, 燶味已經飄入心~~


11 則留言:

  1. 大手入貨 ? 金翅卜佳鳥 .....

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來小魚係大炒家?
      我1部IR都搶唔到"... :((

      刪除
    2. 而家用慣左安卓,都唔想轉過去:p

      刪除
    3. 反正都用開Google啲Service, 繼續用佢好過
      個Google Now好好用, 我行到邊佢就自動提我附近有咩嘢我會有興趣
      夠鐘返屋企時我一出office就會話我知有咩返我屋企嘅巴士幾點鐘開出
      又會提我幾點開波之類

      我subscribe咗Pentax消息。個google crawler 搵到新消息就會話我知。

      刪除
  2. 不務正業,我仲以為你係實幹青年,失望! :P

    回覆刪除
  3. D野都唔係我既=3= 我好實幹....最憎APPLE...日日睇D抄家好過癮

    回覆刪除
  4. 「i燶」~ 啪啪啪~ 「i燶」~ 啪啪啪~ 「i燶」~ 啪啪啪~

    回覆刪除
  5. 禾iReserve咁多日都買唔到,仲要日日比電訊商呃一元sms費用,而小魚你就坐擁大量貨:d

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章