2014年9月24日 星期三

雨季又到

即刻無mood出街閒逛影相 ~.~

29 則留言:

  1. 誰人讓窗紗敞開 窗門之外
    雨點洒進來 一絲絲滲進懷內
    緩緩地輕輕親我 這種感覺
    為何猶像你 撲進我的臂胳

    雨停留在我身 輕撫我的心 彷彿取替你的吻
    吻在唇上似真 飄忽到衣襟 模擬曾共抱緊

    枉有千言萬語講 枉有千行情淚淌
    這從前地方 只得失望
    枉有千言萬語講 枉有千行情淚淌
    你為何令我絕望

    遺留在枯萎的愛 只有忍耐
    雨季不再來 一天天過去無奈
    連綿夜雨又在來 濕透的我是傻 還是你
    佔據我軀殼內

    你仍然是我盼望

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 首歌唔算好舊姐!~ =.="

      刪除
    2. [im]http://4.bp.blogspot.com/-qAmeC6MwgTo/VCOGYHXeuNI/AAAAAAAAB5s/mI6pSSgk1is/s1600/NoRainSeasonAnymore.jpg[/im]

      小弟的~

      刪除
    3. 小恩子響我心目中永遠都係小女孩~

      刪除
    4. 同我地小明子永遠都係公公一樣! ;)

      刪除
    5. 小恩子首“一人有一個夢想“,真係唱到街知巷聞-:bd

      刪除
    6. 老美響我心目中永遠都係冷帽阿伯:p

      刪除
    7. 張唱片一九九二年出, 你咪都係1992 Lu~ :P

      刪除
    8. 黎瑞恩2002年告別演唱會, 我有去睇, 帶住部 Olympus C3000Z, 影左D相, 拍左少少片, 好低解像。

      當其時好似其他Fan屎一樣, 祝福佢啦, 可惜事與願為, 佢嫁錯郎啦! :(

      刪除
  3. "[注意] 加圖闊度不可超過 640 pixels, 否則會出界, 煩請先 Resize! =.=""

    我次次都爆格 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以下次煩請 Edit 細D先再 Upload~

      刪除
  4. 傷感雨天.flv:http://youtu.be/iWiZgqV7-JE

    夜雨風中飄 滴落在我發上
    冷雨中熱淚驀然淌下
    念記起相識的當天
    在雨中彼此初相見
    沒法一生相戀
    是久了緣 或是彼此間不再依戀
    夜雨風中哭泣的冬天
    更多更詳盡歌詞 在 ※ Mojim.com 魔鏡歌詞網
    沒有爭執的分手
    小雨點 聚滿面
    掩飾我淚痕
    心裡邊 實太亂
    看似世界反轉面
    風雨中的癡纏
    風雨中的糾編
    我這晚 腦海又重見
    今晚風雨依然 孤單哭泣不眠
    細雨裡 想當天

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章