2014年9月20日 星期六

魚魚食放題~




食到好飽飽....~ 今次影成點哦?
肚餓嗎?

18 則留言:

  1. 有進步,不過我都係想睇囡囡多d!~ :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解d蝦刺身咁既色既,好似唔多新鮮:p

      刪除
    2. 巧耐未食過"虾勤打"雪糕,巧想食:p

      刪除
    3. 我最緊成日食蝦人大雪糕...因為月餅又係佢 又送多2張卷~

      刪除
    4. "虾勤打"... 我去呢邊某酒店o既自助餐... 都係為o左佢,
      同埋... 任飲o既枝裝汽水... 其他就... 海鮮/魚生都唔係我果門就係~~~
      (本人腸胃唔好, 食未煮熟o既o野會 "出事"... 幸好未搞到入 "廠" 果級就係了!)

      又, 叫我就咁買杯來食... 老實果句真係唔會... 太貴了就係!!

      刪除
    5. 我要食自助餐同放題呀 :'(

      刪除
    6. 冇優惠卷我都唔捨得食 蝦人大 D雪糕, 2球成56蚊...好貴~

      刪除
    7. 只有美式大件夾抵食, 無好食嘅日本放題...

      刪除
    8. 蝦人大成日都賣$2.50 1pint XD

      刪除
    9. Ben&Jerry's啲味道過癮啲

      刪除
    10. 我都好懷念係英國食Ben&Jerry 超市特價勁平....$3鎊 KO
      香港冇入LOW

      刪除
    11. £3咁貴? 呢度$2.00。 XD

      刪除
    12. 小魚...今次最為正常(對比上次"萬聖節主題日本料理")!! \m/
      加油~

      刪除
    13. "點解d蝦刺身咁既色既,好似唔多新鮮"

      新鮮D嗎?

      [im]http://4.bp.blogspot.com/--TOwX8jAS_o/VB6-FPH4OmI/AAAAAAAAAng/-tujRUdiwNw/s800/15297097792_4d97df68fa_k.jpg[/im]

      刪除
    14. 你又執左D咩來? 可以講解下MA~

      刪除
    15. 都係改下色...推下光" ;)
      由於你唔係影RAW...所以無特定改法(當然RAW都唔一定百份百)

      刪除
    16. d蝦刺身而家色水睇落就開胃d:-bd

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章