2015年2月13日 星期五

不許你註定一人~

Euro go go Melody Ho~ 愛上你是種緣份~ 不許你註定一人~ Melody Ho 丼丼屋 Flickr: 魚魚相簿

102 則留言:

  1. 乜佢唔係已經係魚嫂咩,又點會註定一人呀:p

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 死人魚仔又曬女, 等我曬下器材起三飛大下佢曬佢冷先! :(( >:)

      刪除
    2. 你晒三位公主已經得啦:p

      刪除
    3. Q伯晒條毛會勁d,因為比較稀有 :D

      刪除
  3. 回覆
    1. 小魚巧幸福哦,非常杜計:((:((

      刪除
    2. 魚仔約你d囡囡出黎畀我中幅直出,包保我影得令過你!~ ;)

      刪除
    3. 小魚話睇過你之前既中出相,不敢恭維哦:d:((:|

      刪除
  4. 魚大導呢頭係度晒命,轉頭又在娘家叫春 :D

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 倩女幽魂Feel都係巧多女丫! :|

      刪除
    2. 係第四張其o左 D o者... 唔好再要求過多,
      唔係日後就無o野睇啦~~~~~

      刪除
    3. 家陣先見打錯字... "黃" 唔係 "其"...

      又, 第四張依然係帶黃... 望下隻手就見,
      當然你可能衹係掛住望個樣就係了~~~~~

      刪除
    4. 唔緊要LA 最緊要睇樣GA 姐>~<

      刪除
    5. 藍面女 XD , 點拍都鬼片

      刪除
    6. 今日係七月十四@@奇~~

      刪除
    7. 今日係七月十四@@奇~~

      刪除
    8. 魚大導可能想開拍套鬼片,所以呢排頻頻試效果:d:p

      刪除
    9. 真係...俾最後果張嚇親... 打回原型...

      刪除
    10. 好在唔係夜晚睇 , 心血少D都OMG

      刪除
    11. 發生咩事? 顏色問題定點?

      刪除
    12. 新年流流唔好搵d咁邪嘅野玩啦:D

      刪除
    13. 第五張 D 色係有少少藍...
      要搞清楚 "白" 同 "青" 以及 "藍" 同 "黃" 個關係啦...

      另外.. 有 D o野... 你喜歡o既唔一定其他人都喜歡,
      雖然話 "獨樂樂不如眾樂樂", 但係有 D 人同事, 真
      係獨樂樂好過眾樂樂就係了~~~~

      ps: 如果整証件頭o既話第五張個色都仲叫可以...

      刪除
    14. NOW呢...? 加返黃了...我發現你地LIKE 黃D 我LIKE 藍D

      刪除
    15. 都係好似Q伯整黑白算吧啦:D

      刪除
    16. 整黑白美國佬最拿手:d

      刪除
    17. 投降 XD , 點改都唔岩 , 由鬼轉左去女妖感覺

      刪除
    18. 美國佬年代最興黑白相

      刪除
    19. 加左D肉色落去...有冇好到?

      刪除
    20. 小魚睇黎要用返奸狼先得,起碼唔使攪餐懞:p

      刪除
    21. 小魚,幅相唔掂呀,好似化左粧既女鬼咁(多多得罪魚嫂):(

      刪除
    22. 呢個唔係問題 , 你睇我幫小魚兒改果張就知

      刪除
    23. NONO 女鬼升級左做女妖

      刪除
    24. 我睇你果張好紅...我果張好白...睇黎我對眼有事=3=
      你講下你點整仲好....你地唔講我分唔到顏色><
      咁遲D影新人就唔掂GA LA

      刪除
    25. 手機定電腦MON 睇? 我ASUS PADFONE 2 同 HTC 820 睇好正常

      刪除
    26. 電腦MON...你整左D咩黎? 係唔係你果張D色準GA?

      刪除
    27. 我Q相多數手機同電腦(2隻MON) 睇完冇事先出相 , 你電腦MON問題 , 你用手機睇下點

      刪除
    28. 樓上好像過左抵線XD

      刪除
    29. 你地好快D教我...唔係以後冇相睇GA LA+_____+
      我要繼續用SONY>< 冇錢用CANON 仲要買28 F2.8 GA

      刪除
    30. 你之前都係用奸狼,之不過你嫌重又大部,加上又聽某打手推介用罪大先攪到你棄奸從罪之嘛:d

      刪除
    31. 咁真係好重好大部...NOW我一身輕鬆...只係D色就...

      刪除
    32. 其實罪大唔執相真係咁大問題咩?我覺得係越執越差 :D

      刪除
    33. 無反我會食FUJI 多D , 細部玩色 大部玩質素

      刪除
    34. 唔執你地話黃MA...咪加藍加冷...點知出青...加紅 你地又話鬼...咁我都唔知點執-3-

      刪除
    35. =.= 你用手提電話對比下D相就知咩事 , BLOG 有APP 裝 , 唔洗行WEB睇

      刪除
    36. 成個問題又係返轉頭... 個 Mon個問題,
      果個問題一日唔搞掂就衹會越來越返轉頭!

      仲有個問題, 大導拍片時用邊部 PC 搞後製?
      無理由 D 片個色都無咁 "怪' o既同時 D 相就
      飛來飛去...

      刪除
    37. 剪片會唔會第二個做 或 用其他電腦拾?

      刪除
    38. O>O 如果小魚兒自己剪片就真係變鬼片 >:) :))

      刪除
    39. 大導已經有助手幫佢執色:p

      刪除
    40. 咁就睇下方唔方便叫人o地上門幫大導校 Mon 先...

      唔係... 講點樣都係無用...

      刪除
    41. 20 "36" 年後小魚兒D相先會正常 , 己有 "人版" 比小魚兒睇

      刪除
    42. 因為唔會再出囡囡相,得d魚蝦蟹:D

      刪除
    43. NOW整返張未執既原相...如果D色都有問題 好大機會係部SONY 出事....要拿返廠大修....

      刪除
    44. NOW OK , 電腦SONY 手機有得SET 手機顯示 AWB修正

      刪除
    45. 家陣果張都叫 ok, 但係仲有可以 tune o既空間,
      衹係點樣同想點樣 tune 又係另一件事就係!

      另外, 如果係部機有事, 就唔會衹有一張出出事,
      而係同期一堆出事, 先幾日影隻 "金羊" 同 "凝尾" 時,
      我係唔少相冢見到天空中有 "異物"... 唔係張張有而
      係耐唔耐一張, 經放大檢查後就發現係另類 UFO...
      即係唔知邊個傻 B 係市區內玩無人機航拍... 頂佢呀!!!

      刪除
  6. 第五張係唔係枝鏡焦距短又太近影所以變大頭...

    回覆刪除
    回覆
    1. 大頭唔緊要 , 唔係用魚眼鏡就唔緊要 , 最大問題係D色 , 晶子點解好吓人 , 你睇返就明

      刪除
    2. 又老老實實, 小弟有色弱, 好多時分唔到啲膚色自唔自然。

      刪除
    3. 我都係...唉>< 成日話青話黃...我睇到係白><

      刪除
    4. 色弱好像救生員都做唔到 , 小魚兒係MON 問題 + 眼有事

      刪除
    5. 係呀><唉....你快D教我點整D色
      我都唔知點係自然既皮膚色

      刪除
    6. 咪又係跟之前手法一樣 , 我求奇用光影魔術改

      刪除
    7. 大導有冇試過用手機開同一張相同個Mon 比較吓, 睇吓會唔會有大分別?

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章