2015年2月2日 星期一

[相形見拙] 人大帽我白果!

唉, 有圖有真相啦! :(( :| :-S



某年某日用笨得Q採白果鳥!

再加一張陳年二零零六, 果次上到去大霧到呢, 仲落埋毛毛雨, 機都揼 Hang 埋, 濕度太高哦! :|



機係富士 F810 Super CCD, 零四年買, 當時擁有最高千二萬插值, 一時無兩, 高解像過好多同期單反!~ :>

49 則留言:

  1. >:) 水魚王 出水氣 所以食白果

    回覆刪除
    回覆
    1. 煙霞同水氣都唔識分! =.=" :D

      刪除
    2. 煙霞 成因呢 ?.? 本身果度冇咩野 , 因你出現多左水氣+原本熱力 形成煙霞 , 所以破壞左平衡係你所致

      刪除
    3. 你估我係摩西咩? 可以呼風換雨, 紅海都移開! =.=" :|

      紅海現象, 響地盤就間中會出現, 就係當有幾條橙帽友響庶巡, 去到邊D工人都會彈開哂嫁! :P

      刪除
    4. 神的指示 , 因美國佬到當地所以用煙霞 要美國佬食白果

      刪除
    5. 喂, 你咪假借神既名義喎! X(

      刪除
    6. 一切都係神的指引 , 同因果循環 >:)

      刪除
    7. 大冒山其實係咪一定大霧?:-?
      如果係...其實應該係要影RAW"
      等我又開個POST分享下":P

      刪除
    8. 那怕神一樣的天氣,只怕豬一樣的攝影師:D

      刪除
    9. 我很清楚世間終於有天欣賞你
      期望你信我我總有道理
      無人會這一世站原地
      如若想飛更不可洩氣

      全情投入來愛你 而無論任何天氣
      一起如陽光變驟雨
      擔當一位愛人亦擔當好一個知己

      刪除
    10. 識唔識點歌嫁你?! 8-|

      刪除
    11. @.@ 美國佬神早就貓左? 運吉走左去點歌

      刪除
    12. F810 係DC?.? , 想找部富士Super CCD 玩下 S5PRO 衰在得6MP

      刪除
    13. CCD SIZE ?.? 一吋都冇?

      刪除
    14. 一除一點六,當年邊有一吋聲沙落相機?8-|

      刪除
    15. 我都係09年先開始用相機(DC)XD

      刪除
    16. 你影齡低但年齡好高! :P

      刪除
    17. @.@ 我都係大過小魚兒小小JA WO , 你起碼係他2.5倍 XD , 我重係求學年紀

      刪除
    18. 求愛年齡? 但典解我淨係見阿魚仔叫春唔見你既? :))

      刪除
    19. 重係專上進修緊 , 愛一向有所以唔洗學小魚兒叫春

      刪除
    20. 進修緊咩/? 邊間專上...?

      刪除
    21. 你唔會估到 , 我由本身只係求其拿沙紙變左專科 XD

      刪除
    22. 咁姐係學歷好高....@@? 勁過我好多LOW

      刪除
    23. 你係APA Master畢業, 咪玩啦!:|

      刪除
    24. 係劍多冇把利 , 低小魚石屎一兩級

      刪除
    25. 我呢D就真係讀書少, 少壯不努力, 老大徒悲傷! :| 書到用時方恨少, 沙紙用時冇得拎!! :((

      刪除
    26. 你地點知我MASTER畢業@@?

      刪除
    27. 咪係! :| 講大話另計啦!~ :P

      刪除
    28. 小魚鍾意蒲水區係人都知啦,成日問人點樣溝女:p

      刪除
    29. 魚大導一叫春就乜都唔記得 :D

      刪除
    30. 唉…禾小學刀味筆醃:((
      李體禾年峙刀舍挫袖芝:((

      刪除
    31. 同貓一樣一年365日都叫春

      刪除
    32. 唉…禾小學刀味筆醃:((
      李體禾年峙刀舍挫袖芝:((

      刪除
  2. WA...你D相...我手機影都令過你....學下人地大師啦!!!!
    用返你部645D 算啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 一個手機風格 一個鬼片風格 果然兩父子

      刪除
    2. 等我認識到白色...我會成為大師LOL

      刪除
    3. 到時你咪白色恐怖囉! :P

      刪除
    4. 手機style已經見怪不怪:d>:)

      刪除
    5. 小魚兒今日認唔到白色 , 今後都係一樣

      刪除
    6. 咁又係...只好請人幫我認

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章