2015年2月3日 星期二

[時光飛逝] 呢度一週年, 等我講下D統計數字啦~

人生又冇左一年, 畀大家版友參考下, 呢一年小圈 Hard Facts。。

1. 小圈有作者 64 人, 不過現時活躍既十個都冇! :((

2. 一年小圈出帖數有 972 文章, 打左半碌冇出既有 13~

3. 一年小圈網上點擊總瀏覽次數有十八萬幾千次, 都算多人睇, 谷歌也烏都會搜尋到我地D口水!~ :D

4. 平均每日點擊率為 500 一日左右, 同志仍須努力! :P

5. 呢度冇新會員, 大家不妨介紹私交友好入黎, 可些牙多D先有進步! 又一定唔會遇到牛貓分身異形踩屎咁! :|

6. 大家出多D圖啦, 怕乜羞啫?! 我影得咁衰都成日出啦! :-S

7. 走左既師兄如有自己 Blogs 既, 絕對歡迎返黎響庶出下 Posts 再 Link 返過自己度, 呢庶有D收視嫁~ :> 相反, 大家其他科林出帖都可以 Link 返番黎, 等別人認識下我地~~

8. 好啦, 恭祝大家來年時身體健康, 繼續影多D靚相或爛相都好, 器材集多D郵, 愛情事業投資順利, 做人最緊要 Happy 啦! :))

28 則留言:

  1. 幾時拿你D兵器出來給我們幫下手開光 >:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 次次打開箱文時已經開左光啦! :D

      刪除
    2. 幾時借你d機鏡禾地玩下咁呢:p

      刪除
  2. 版主應該攪免費版聚宴請下版友以維繫"趕呈" :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 蛇齋餅糉好冇? 8-| 經費呢? :-S

      刪除
    2. 整個pool出來, 我地每人捐一蚊, 你就match返一蚊。之後大家分 >:)

      刪除
    3. 美國佬“根“本無心請,要佢請除非太陽在西邊升起啦:d>:)

      刪除
    4. 禾擾亂視聽嘛,咁就可以掩飾牛分身哦:d

      刪除
    5. 禾英門唔掂...米佬D相係咪賣錢?:-?
      2001年到而家應該賺唔少bor":D

      http://smallphotocircle.blogspot.hk/2015/02/blog-post_9.html

      刪除
    6. 手機質素都可以賣錢!:d:p

      刪除
    7. 小圈一周年矛慶祝盛宴…有d失落“:|

      刪除
    8. 禾喺度玩一年刀係等呢餐,點知比佢呃左:((:((x(

      刪除
    9. 明公你畀你手機號碼同你張相我,我再約你出黎! :P

      刪除
  3. 回覆
    1. 支持吓我地買器材振興經濟

      刪除
    2. 你捐枝 DA Limited Zoom 出黎賣左佢, 我地小圈咪可以出黎擦餐勁囉! 我可以飛黎西雅圖搵你嫁!~ :P

      刪除
    3. 嗱, 你唔使過你搵我。慳咗啲機票錢分畀我地小圈子咪可以人人擦返餐囉 >:)

      刪除
    4. 佢要飛過來使乜真金白銀比錢買機票,佢一年做咁多水魚,賺埋d飛行里數都夠換機票哦:d:p

      刪除
    5. 頂, 我條妙計行唔通

      刪除
  4. 現時呢度十個活躍會員都冇,有九個仲係疑似分身 :D
    版主真係要檢討下 :))

    回覆刪除
    回覆
    1. 檢討完啦! 其中一個可行方法就係 BenQ 哂你九條友我自己再開返十個! :))

      刪除
  5. 恭喜小圈子一歲生辰!>:D<

    回覆刪除
  6. 關於第一點~~你放隻牛返來咪熱鬧曬囉~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 放過啦,不過都係好L麻煩,所以BenQ左佢~ :P

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章